1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kommari kuoli! Apuva!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Swatti87, 25/7/09.

1. Swatti87

Tykkäykset:
    0
    Rakas jättihalkoni sanoi sopimuksensa, kyseessä E90 kommunisti jota kaikessa (vähäisessä)viisaudessani yritin päivittää.

Tein kaikki mitä mielestäni piti, latasin aparaatin täyteen, tein varmuuskopion läppäriin ja kaikki Nokian oman softan kautta jonka päivitin ennen halkoni päivitystä.
    Läppärin asetuksista kans valmiustilat yms vekeen.

Pistin piuhat kiinni ja painelin ainoaa nappia "peruuta" -napin lisäksi ja softa alkoi latailemaan pätsiä. Mokkulan netti ei se nopein ole, joten siirryin telkkarin ääreen ja pian palasin läppärin eteen. Siellä oli vain tekstiä tyyliin:

"P*rseelleen män, v*tuttaa varmaan, tee tällästä ja peukut ristiin \ allah hu akhbar!"

Itse laite on nyt pimeänä, mitään ei virtanapista tapahdu ja ruokakaan ei kelpaa vaikka laturia lykkää kiinni. Irti on käytetty akku ja sim-kortti.

Siispä, mitä tehdä? Laitteella on ikää, mutta akkua ei liene syyttäminen, "Miksi nyt, on se ennenkin pelannu" ja aikojen kuluessa laitteeseen on kerääntynyt varsin arvokasta tietoa.

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4682
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Varmuuskopiot otit ennen päivitystä? Huoltoon yhteyttä. Siellä koittavat herätellä henkiin.

Voit kyllä seuraavaa kokeilla: Akku paikoillaan, laturi kiinni, akku irti ja hetken odottelet, akku takaisin paikoilleen ja virtanappi pohjaan. Voi auttaa mutta todennäköisyys on hyvinkin pieni.

3. Swatti87

Tykkäykset:
    0
    Tuossa vehkeessä on enempi itämaista mystiikkaa kuin maassa missä sen osat on tehty...

Laitteella ja itsellä etäisyyttää noin kaksi metriä ja täten vehje ei siis minun kädessäni. Odottamatta siihen syttyi valot ja piti sen "piip" äänen kuin laturiin kytkettäessä... Juttu vaan on, laturi on mun kädessä, puhelin ei, kumpikaan ei kiinni toisissaan saatikka pistokkeessa.

Hetken päästä taas kaikki pimeeksi ja mitään ei kuulu. Olkoon nyt laturissa huomiseen asti. Kuumenee vähän oudosti, olkoon takan reunalla jos akussa jotain häikkää.

4. Pikkuhannu

Pikkuhannu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 830
    Itse päivitin 3120c:tä, kun jämähti paikalleen, ja ei enää herää... Akkua otettu irti, luuri+3+jotain nappeja painettu käynnistäessä, ei apua.
    Vein huoltoon, saattaa mennä keskushuoltoon...
    Toinen samanlainen ei edes päivitä...
    Taitaa ollla parempi noksuissa viedä suoraan huoltoon päivitettäväksi, eipä tuo maksa kuin 25€...

Jaa tämä viestiketju