1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kolumbus 150€ puheajalla hyvä valinta + K1 hinnanalennus?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja rasanttu, 6/3/05.

1. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Tarjous kuulema jatkuu 17.5 asti jonka jälkee K1 hintoja pudotetaan.

2. pii3.14

Tykkäykset:
    0
    Oli ihan pakko tehdä uus topikki? Ihan ku tossa alla ei olis noita ja riittävästi.. Ja sitäpaitsi Dna+ saa digiboksin avaaja..

3. rasanttu

Tykkäykset:
    12
    Toki pitää tehdä. Täytyyhän täällä avata uusia ketjuja tasapuolisesti joka operaattorin markkinoinnille.

Digiboksin arvoksi voinee laskea maksimissaan 50€. Riittääkö yksi liittymä digiboksin vastaanottoon? Kuinka kauan liittymän täytyy olla avattuna ja paljonko laskutusta täytyy olla kasassa ennen boksin luovutusta?

4. pii3.14

Tykkäykset:
    0
    149€ boksin arvo, oli tosin yhden päivän tarjous (ollut nyt pari kertaa) Humaxin boksi muistaakseni.. Ei ole vaatimuksi puheajasta.. Toisin kun soneralla ;)

edit. riitti yksi liittymä

5. rasanttu

Tykkäykset:
    12
    Ja boksi luovutetaan välittömästi liittymänteon jälkeen ja liittymän voi sulkea samantien kun boksi on kainalossa?

Kumma kun en itse ole tarjousta huomannut. Olisin hakenut samantien useamman boksin koko suvulle on kyseessä ollut senverran mahtava tarjous.

Täytyy huomenna käydä kyselemässä paikallisesta Dna+ myymälästä tarjouksesta lisää.

6. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Re: Kolumbus 100€ puheajalla ehdottomasti paras valinta

Ensinnäkin sehän on 0,66 eikä 0,066.
    Toiseksi, vaikka et sitä välttämättä tarkoittanutkaan, niin Elisan asiakashan ei saa sitä puheaikaa vaikka kuinka vaihto Kolumbukseen onnistuu vaihtamatta simiä.

Taidat tässä ketjussa itse sortua samaan mainostamiseen ;)

7. irritus

irritus Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    202
    Puhelinmalli:
    Nokia 6630, 700, N-Gage, Siemens M35

Olisit voinut muistaa mainita myös että puheaikatarjous ei koske Elisan asiakkaita...

8. hopeinenkuu

Tykkäykset:
    0

Juu, paitsi santun mainonta on kuin suoraan liittymäkauppiaan suusta, tuo "ON AIVAN SIKAHALPAA" vain pelkkä huudahdus (tosin en tajua miksi pitänyt isolla kirjoittaa).

Juu, paitsi esim. aspa palvelee Kolumbuksen asiakkaita vain tiettyinä kellonaikoin.

9. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Itse kun nyt "jouduin" vaihtamaan telefinlandiin, kerran acn lopetti, niin aloin heti katteleen muita vaihtoehtoja kun ei toi tele oikein lämmittänyt.

Kolumbukseen sitä juu kans avokin kanssa päädyttiin, ku se 5€ kuussa loppupeleis tuntuu jo aika hyvin laskussa noilla puhelun hinnoilla. Niin ja ku telefinlandin aspa on kans et toimii vaan ajasta xx.xx-xx.xx, mutta se on maksullinen ni seki parempaa kolumbuksessa, jossa käsittääkseni on ilmainen aspa.

DNA:ta en enää ikinä ota niiden laskutuksen vuoksi. Minulla ja avovaimollani oli joskus dna:t ja kun suljettiin niin molemmille tuli yli6kk päästä laskut vielä. Soitettiin asiakaspalveluun et mitäs tällänen on ja saatiin sen verran tylyt vastaukset et never again.

10. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i

Pikkuisen voisit lieventää sanamuotoa tuossa. Takaan ihan satavarmasti että löytyy hyviäkin järkiperäisiä syitä valita esim Sonera tai Elisa toki tarpeista ja soittoprofiilista riippuen.

11. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Juu aivan sama homma täällä.Vielä kuukausia liittymän sulkemisesta lähettelevät laskuja vaikka varmasti hoidettu kaikki maksut ajallaan.Eivätkä suostu avaamaan uutta liittymää ennenkuin maksan nuo *erääntyneet laskut* joo hohhoijaa..

12. rasanttu

Tykkäykset:
    12
    Sama homma minulla. Tuli kerralla iso kirjekuori jossa reilu 6 kirjekuorta jokaisessa lasku. Ja kun asiakaspalvelusta aikanaan tiedustelin mikä vitun homma tässä on sieltä sain erittäin tylyä palvelua.

Tivasin kyllä tuon 6kk aikana laskuja ja ilmoitin selkeästi että en niitä maksa jos eivät ala tulla, mutta ei niin ei.

13. BuZu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis et luota DNA:han, koska heillä aiemmin oli laskutusongelmia ja siirryt Kolumbukselle, jolla on nykyään laskutusongelmia.
    Suosittelen tarkistamaan tulevat Kolumbus-laskut etenkin noiden puheaikahyvitysten osalta.
    Loppulaskuajoja ajetaan pari kertaa vuodessa niille liittymille, joilla viimeisen kauden laskutusraja ei täyttynyt.

14. rasanttu

Tykkäykset:
    12

Tottakai. Vertailuni painottui lähinnä keskivertokäyttäjille, eli dna fanaatikoiden lempiryhmään. Sonera ja Elisa ovat asia erikseen. :)

15. rasanttu

Tykkäykset:
    12
    Puheaikahyvitykset olivat minulla päin persettä (=puuttuivat kokonaan)myös denalla jokunen kuukausi sitten joten tuo ei ole mikään syy olla valitsematta kolumbusta vaikkakin olen kuullut niilläkin olevan puutteita. Tiedustelin puheajan puuttumista, minulla oli Vakio L liittymä josta -50% kuukausimaksusta + puheaikaa. Väittivät ettei minulle moisia ole rekisteröity. Riitti silläkin kertaa asiointi denan kanssa ja pistin liittymän kiinni.

Telialta ainakin tuli muutaman pennin laskujakin. Ja minun tapauksessa denan laskujen yhteenlaskettu suuruus oli satoja euroja eikä laskuja näkynyt eikä kuulunut tivaamisesta huolimatta.

16. hopeinenkuu

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli kanssa ennen tuo Vakio L sillä -50% kk-maksulla, oli juuri sama ongelma, yrittivät laskuttaa täyttää kk-maksua, onneksi ratkesi soitolla aspaan, pahoiteltiin virhettä ja tuli uusi lasku.

17. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Kolumbus 100€ puheajalla ehdottomasti paras va

Ainakaan Mäkitorpassa yhdelle tutulle ei suostutu antamaan puheaikaa T1 -liittymään, koska pakettiliittymiin etua ei saa ja T1 on pakettiliittymä myyjän mukaan. En nyt muista oliko aikaisemmassa kampanjassa toisin, mutta silloin niin. Kivaa harhautusta tuokin.

18. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Tällä foorumilla on jo lanseerattu dna fanaatikot mutta nyt kyllä näyttäisi selvästi olevan Elisa/Kolumbus fanaatikkojakin olemassa

19. johka

Tykkäykset:
    0
    Meitsilläkin oli tuo Vakio L opintotukiliittymä. Eli kk-maksu puoleen hintaan ja joku prosenttialennus. Lisäksi sain aikoinaan 150e puheaikaa 10€ kuussa. Nyt puheaika loppui ja vaihdoin Kolumbukseen.

Merkkasin omaan liittymääni kaverin suosittelijaksi --> kaveri sai 50e puheaikaa
    Itse sain 100€ puheaikaa 10€ + 5€ + 5€ + 5€ ...
    Suosittelin myös isälleni ja tyttöystävälleni --> sain 50€ + 50€ puheaikaa.
    Tällä hetkellä puheikaa on siis 20€ + 15€ + 15€ + 15€ + 15€ ... 5€ + 5€ ...

DNA:lla laskuni olivat luokkaa 18 - 22€ /kuussa. Nyt luulen kyllä, että kolumbus maksaa mulle muutaman kuukauden, että käytän niiden liittymää, koska kolumbus on niin paljon halvempi. Esim. kk-maksu 0,66€ (DNA:lla 3,85€) puhelut 0,069€ (DNA:lla 0,105€).

DNA toimi mulla kyllä varsin hyvin, ei esim. laskutusongelmia, mutta tällä hetkellä kyllä kolumbus puheaikatarjouksineen on kaikkein halvin.

Edit: korjasin lukuja

20. hopeinenkuu

Tykkäykset:
    0
    KK-maksu nyt riippuu ihan liittymätyypistä, dna Onni kk-maksu 0,66e, puhelut 0,069e.

Missäs dna:n liittymässä puhelut maksaa 10,5e/min? :O

Jaa tämä viestiketju