1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisa Kolumbuksen ja Elisan nettilaskutuksesta

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 19/8/05.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Olen valinnut niin, että tyttäreni kolumbusliittymä, sekä minun Elisa-liittymäni hoidetaan nettilaskun kautta.

Tyttäreni lasku tuli nettiin. Huomasin laskussa, että sen eräpäivä on 4.9 ja aloin laittaa laskua maksuun. Sittenpä olikin yllätys, ettei laskun eräpäivää voinutkaan muokata, joten lasku veloittui heti tililtäni.

Melestäni tuo on aika outoa.

Onko näin, vai enkö osaa tuota laskua maksaa? Jos lasku on tulevaisuudessa ja haluaisi päivittää sen tietylle päivälle, eikö se ole mahdollista?

Vastatkaa viisaammat.

2. visio

Tykkäykset:
    0
    Jos menet maksamaan laskua ennen eräpäivää, se todellakin veloitetaan tililtä välittömästi, eikä vasta ilmoitettuna eräpäivänä. Tämä tieto toki mainitaan myös siellä Elisan nettilaskun tiedoissa. Itsekin ihmettelin aluksi tätä käytäntöä. Ainoa tapa vaikuttaa maksupäivään on siis kirjautua palveluun myöhemmin ja maksaa lasku vasta sellaisena päivänä, kun haluaa sen tililtä veloitettavan. Laskun päivämäärän muuttaminen tietylle päivälle ei kai nettipalvelussa ole mahdollista, paremmin asiassa voinee auttaa Elisan tai Kolumbuksen asiakaspalvelu.

3. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Tuohan on todella epäkäytännöllistä. Itsekin ajattelin, jos ottaisi tuon nettilaskun, mutta enpä taida, jos en saa nykyiseen tapaan ajastaa tuota maksua.. Enhän mä ikinä eräpäivänä muista noita maksaa vaan ne pitää laittaa maksuun jo hyvissä ajoin ja tietysti rahat lähtee vasta eräpäivänä etten liikaa operaattoreita tue.

4. -Mercury-

Tykkäykset:
    0
    Onhan siinä viite ja tilinumero, että ei muutakuin copypastena ne verkkopankkiin, jossa sen eräpäivänkin voi laittaa haluamakseen.

Jaa tämä viestiketju