1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kolumbuksen asiakaspalvelu 24h - joka päivä?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja sorsa, 24/1/06.

  1. sorsa

    Liittynyt:
    7/2/03
    Viestit:
    430
    Tykkäykset:
    0
  2. polle

    Liittynyt:
    13/1/05
    Viestit:
    555
    Tykkäykset:
    0
    Jahas. Kolumbus ei taida enää olla halpabrändi, kun liittymiä saa kivijalkapuodeista ja nyt 24h asiakaspalvelukin. Millä nyt perustellaan Elisa-liittymien kalliimpia hintoja, kun tuotantokustannukset ovat samat? Toisaalta tässä heitettiin taas haaste Soneralle (Tele Finlandille).
     
  3. aimo Vieras

    Onko Elisa muka kalliimpi kuin Kolumbus? No, Elisalta puuttuu pakettiliittymät, mutta muuten on kyllä halvempaa, ainakin 12kk soppareilla. Esim. tasahintaliittymillä Oiva vs. K1: Puhelut kaikkiin liittymiin K1:llä 6,9 snt/min ja Oivalla klo 00-18 7,9 snt/min ja klo 18-24 5,5 snt/min. Vastaavasti Elisa Aito on todella edullinen 12kk sopparilla.
     
  4. polle

    Liittynyt:
    13/1/05
    Viestit:
    555
    Tykkäykset:
    0
    Juuri paketteja tarkoitan. Nehän ne ovat vähänkään enemmän käyttävälle halvimmat eikä tarvitse sitoutua vuodeksi. Esim Mobidata 10:n saa myöskin kolumbukseen, vaikka sitä ei mainosteta. Puhepaketti + sms-paketti ja mobidata 10, niin halpaa on ja palvelut+luotettavuus kohdillaan. Ja ainakin omassa liittymässä 64 kbits rajoitus ei jostain syystä pelaa vaan dataa tulee normaalia edge-nopeutta.
     
  5. LateX Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    12/12/03
    Viestit:
    869
    Tykkäykset:
    51
  6. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Faktaahan tuo vain on Elisan kohdalla, ei sen kummempaa...
     
  7. Panda Vieras

    Paitsi että eikai se nyt mitenkään ilmanmuuta viroon iltaisin mene?
     
  8. lost-soul

    Liittynyt:
    2/8/05
    Viestit:
    224
    Tykkäykset:
    0
    Meneeköhän enää ollenkaan viroon. Itsellä nyt parina yönä on mennyt jonnekkin keskisuomeen tuo puhelu (on siis tullu juteltua jaadijaada siinä sivussa).
     
  9. aimo Vieras

    Sinulla taitaa olla parempaa tietoa? Olen kiinnostunut kuulemaan.

    Omien kokemuksieni ja tietojeni mukaan eivät puhelut ole ohjautuneet Viroon pitkään aikaan.
     
  10. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Allekirjoittaneella ei ole Viroon menneistä puheluista kokemuksia, mutta "ajantawarat" kommenteista voi toki tehdä joku arvailuja että saattaisivat hyvinkin mennä.
     
  11. ajantawarat

    ajantawarat Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    1/1/03
    Viestit:
    6608
    Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Ei ole tarvinnut soitella,ei tietoa.Teen tarvittavat muutokset netissä,eikä niitäkään ole ollut kuin yksi viimeisen kahdenvuoden aikana.Tuo "nettiasiakaspalvelija" käyti teksteissään ymmärrettävää suomea.Olen työssäni joutunut sillointällöin soittamaan "suurelle mahtavalle TS:lle" asiakkaitteni puolesta ja tällöin huomannut eri aksentteja.Mikä ei mitenkään vaikuttanut minun ja asiakaspalvelijan väliseen kommunikaatioon.Asiat sujuivat ihan hyvin.
     
  12. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Ei ole sen tarkempaa tietoa kuin mitä toisessa ketjussa aikaisemmin aiheesta on ollut keskustelua. Ovat ainakin aikaisemmin menneet yöllä Viroon, joku kenellä on tuoreempaa tietoa, voisi kommentoida, onko tilanne muuttunut?
    Tässä vanha ketju
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=18780&highlight=elisa+asiakaspalvelu
     
  13. greggman

    Liittynyt:
    9/6/05
    Viestit:
    147
    Tykkäykset:
    0
    Ainakin aikaisempina vuosina (Radiolinjan aikaan) asiakaspalvelun yöpäivystyksen "ylivuotopuheluja" ohjattiin Viroon Radiolinja Eestin asiakaspalveluyksikön suomenkielentaitoisille asiakaspalvelijoille. Käytännössä tämä tarkoitti siis sitä, että kun Suomen päässä asiakaspalvelijat yöaikaan olivat varattuja ja Virossa sopivia vapaina, niin puheluja ohjattiin sinne. Itse olen vain kertaalleen havainnut pienen aksentin (* puheessa, mutta en kysynyt minne puhelu tuli, koska puhe oli ymmärrettävää ja asia tuli hoidettua.

    Nykyistä tilannetta en tiedä, eikä ole tullut soiteltua, mutta tuo Keski-Suomi kuulostaisi loogiselta. Elisa on useampaan kertaan tiedottanut parantaneensa asiakaspalvelun vastausaikoja ja voisin uskoa, että se on tapahtunut muun muassa ostettujen paikallisyhtiöiden asiakaspalvelusarjojen avulla. Keski-Suomestahan Elisa osti jonkin aikaa sitten Keskisuomen Puhelimen (joka on ilmeisesti jo fuusioitu Elisaan) ja voisi kuvitella, että asiakaspalvelupuheluihin vastataan myös Joensuussa, jossa Elisa vastikään on saanut haltuunsa TikkaComin. Alueita on varmaan muitakin.

    *) Asiakaspalvelijan aksentti ei kyllä kerro mitään siitä mihin puhelu tuli, sillä tiedän pari työn perässä ulkomailta Suomeen muuttanutta, jotka ovat töissä operaattorin asiakaspalvelussa lähinnä hyvän ruotsin-, viron- ja venäjänkielentaitonsa ansiosta. Paljasjalkaiseen suomalaiseen verrattuna puheessa kuuluu tietysti selvä aksentti, mutta puheluun vastataan Suomessa ja asiat saa hoidettua.
     
  14. Lende

    Liittynyt:
    3/12/05
    Viestit:
    67
    Tykkäykset:
    0
    Nykyään taidetaan yöpuhelut ja asiakaspalvelu muutenkin hoitaa Kokkolassa tai Joensuussa. ...
     
  15. Bustis

    Liittynyt:
    27/6/02
    Viestit:
    681
    Tykkäykset:
    0
    Kunhan varastetun simmin saa lukkoon, niin hyvä, muut asiat voi odottaa seuraavaan päiväänkin...
     

Jaa tämä viestiketju