1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kolmen kimppa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja markomatias, 15/10/12.

1. markomatias

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Z
    Moi

Nykyinen puhelimeni HTC Desire Z alkaa olemaan jo uransa viime metreillä ja olenkin katsomassa uutta puhelinta. Olen tehnyt jo uusien vaitoehtojen seulontaa ja jäljelle on jäänyt kolme vaihtoehtoa, eli Samsung Galaxy III, HTC One X ja Sony Xperia Acro S. Jokaisessa vaihtoehdossa on ne plussat ja miinukset, mutta silti tuntuu, että päätöksen tekeminen on vähän hankalaa. Heittäkää ajatuksia ja mielipiteitä näistä kyseisistä puhelimista tulemaan...minkä ottaisitte itse ja mitä ette missään tapauksessa ottaisi. Kiitokset jo etukäteen.

2. Propulsion

Tykkäykset:
    2
    Mä vaihdoin juuri Desire Z:sta Acro S:ään. Suurin tekijä valinnassani oli vedenkestävyys. Muutenkin olen kyllä tyytyväinen. Qwertyllisiä luurejakaan kun ei enää juuri ole. Tää ei ny toivottavasti kuole veteen kuten E90 aikanaan ja nyt tuo HTC.

3. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Täällä käytössä One X eikä ole kyllä ollut mitään valittamista. Kaikki toimii niin kuin pitää, ei töki eikä pätki, akku kestää ihan normaalisti älypuhelinten mittapuussa ja puhelin näyttää muutenkin hienolta. Expansysin hinta näyttäis olevan 480€+postit mikä ei tämmösestä vehkeestä oo mun mielestä liikaa.

4. Mash1 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Puhelinmalli:
    HTC One Silver
  5. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Halapaa ku makkara! Jos syö makkaraa!

6. Stupidio

Stupidio Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1844
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s Plus 128GT Silver
    Ihan sama.. Kumman muotoilusta tykkäät enemmän. Siinä se ainaski mun mielestä :)

7. markomatias

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Z
    do diin....tulinpa sitten siihen tulokseen, että HTC One X lähti tilaukseen luurinettiin. HTC tuntui kädessä paremmalta kuin Galaxy SIII ja muutenkin oli pätevä peli kun kävin testailemassa. Kiitokset vielä vastanneille.

Jaa tämä viestiketju