1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kolmen eri samsungin ongelma... Note, s2 ja xCover

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Leinone, 16/2/12.

1. Leinone

Tykkäykset:
    0
    Moro, elikkäs ropleemaa pukkaa.

Asia numero 1), olen unohtanut samsung tilini salasanan, ja Galaxy s2 pitäisi saada tehdasasetuksille. Kysyy salasanaa, en ole sitä ikinä puhelimen kanssa tarvinnut, niin on päässyt unohtumaan.. Miten saan sen palautettua? Kyseisellä tilillä sinänsä en edes tee enää mitään, joten koko tilin voisi poistaa, minulla on jo uusi. Miten saan s2:kkosen tehdasasetuksille? ja/tai tilini poistettua/palautettua?
    https://account.samsung.com/account/startSignIn.do

Tuolta olen koittanut salasanan palautusta, ei wörki, ja kun yrittää luona tunnuksen, herjaa että sähköposti on jo käytössä, eli kyllä se tili siellä sentään vielä on... Nyt kaivataan hyviä vinkkejä :/

RATKAISTU
    Asia numero 2) Note ei päästä android markettiin 3g yhteydellä. Sama vika xcoverissa, luulen että on vain joku hienosäätökysymys, mutten vain tajua sitä... Muuten esim. netti toimii 3g:n kautta puhelimella ihan sujuvasti. Molemmat puhelimet on logattu sisään samalle tilille. Sama liittymä oli ennen tuossa s2, mutta eri tunnuksilla, ja toimi mallikkaasti. En ymmärrä mistä ahistaa??
    Huomasin myös että kun puhelimen lyö WLAN:iin kiinni, puhelin hakee sähköpostitkin, mikä on hyvä, mutta miksei sekään toimi 3G:n kautta?
    xcoverissa on DNA liittymä, ja Notessa Saunalahden. ei vaikutusta, ei vaan toimi.

RATKAISTU

Kiitokset etukäteen vastanneille, ei riitä hermot eikä äly enää.. :)

Korostan vielä että Wlanin kautta kaikki toimii kuin junanvessa.

2. Rikardo

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Iphone 6

Jaa tämä viestiketju