1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia Siemensin huollon nopeudesta?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja aroc1212, 23/8/04.

1. aroc1212

Tykkäykset:
    0
    Puhelimeni on huollossa päivitettävänä jo 3 viikkoa. Minkälaisia kokemuksia Teillä on Siemenssin huollon nopeudesta?

Edit/Esa: otsikkko muutettu: "Koemuksia Huollosta" --> "Kokemuksia Siemensin huollon nopeudesta?"

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mikä huolto kyseessä? Siemensillä on Suomessa monta päivityspistettä. Päivitys onnistuu aika nopeesti, tunneista päiviin, riippuen jonosta yms.

Oletko varma, ettei huolto ole unohtanut laatikon pohjallesi puhelinta? Oletko ollut heihin yhteydessä asian tiimoilta?

3. ppm

Tykkäykset:
    0
    Ei mitään ongelmaa, aina ovat hultokeikat alle kahden viikon pysyneet. Ja rivätkös ne päivitä ne puhelimet ihan siellä siemensin päivityspisteessä, eikä huollossa...?

4. Thornton

Thornton

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung GS6E+, Samsung Galaxy Note 10.1
    Missä Siemensillä on päivityspisteitä pk-seudulla?

5. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  6. VarMi

Tykkäykset:
    0
    Anglo-Service/oulu

tänään kesti peräti 7tuntia viimeks en ehtinyt kotia 10min ajomatka

7. aroc1212

Tykkäykset:
    0
    Re: Koemuksia Huollosta

8. aroc1212

Tykkäykset:
    0

Nein! Saksanihme vietävä huoltoon päivitettäväksi, elinhän oli SX1

9. harhakuvitelma

Tykkäykset:
    0
    ainakin tällä hetkellä siemenssin huolto powermillissä kusee ja paljon.
    kuulemma lomien takia.

10. masaco70

Tykkäykset:
    0
    Ainakin Anglo-Service sukkaa ja pahasti!

Anglo-Servicen huollolle annan arvosanan 4 asteikolla 4-10 . SX-1:n kohdalla huolto kestänyt jo kohta 3 viikkoa ja asiakaspalvelu on tylyä ja erittäin tökeröä, ainakin huoltohenkilökunnan puolelta. Lisäksi eivät korjaa puhelintani takuuseen, vaan väittävät, että olen "rikkonut sen itse" , vaikken ole, ja veloittavat. Minkäs teet? Vaikea neuvotella asiasta, kun toinen vaihtoehto on jättää puhelin rikkinäiseksi. EDIT. 5.9.04 SUOSTUIVAT HUOLTAMAAN TAKUUTYÖNÄ

Enpä ole nokian enkä ericssonin kohdalla tällaista leväperäisyyttä ennen kokenut, huoltopisteenä Sähkötaso. Taidankin vast edes, mikäli merkissä pysyn, huollattaa Siemensini Saksassa.

Onkos muuten SX1-mallin tapauksessa Anglo-Servicellä vielä Suomessa "monopoliasema"?

11. VarMi

Tykkäykset:
    0
    Anglo-Service/oulu

Anglo-Service/oulu Siemensin osalta annan kyllä täydet pisteet
    aina on ollut palvelu loistavaa jo päivitykset tapahtunut saman työpäivän aikana.. erään kerran vein pe-iltapäivänä sanoi että menee viikonlopun yli
    kerroin lähteväni reissunpäälle ja otan yhden monistani mukaan parin tunnin päästä ku olin jo menossa niin tuli viesti että puhelimesi olisi noudettavissa..

ja N-Gagen käytin päivityksessä niin kertoivat että Nokialaisissa on 4-päivän jono eilen ke vein ilpäivällä täänään hain pois olivat saaneet tehtyä...

yhteenveto Anglo-Service/oulu

huollon ja palvelun osalta annan 10++ pistettä

eikä siellä huollossa kannata mesuta turhaan kattovat että ompa tuokin yks

C______( )( ) ja eivät pidä mitään kiirettä?

kyllä ne siellä tekee parhaansa...

12. harhakuvitelma

Tykkäykset:
    0
    ei käsittääkseni.
    Powermill huoltaa sx1:set myös.

13. twillberg

Tykkäykset:
    0
    oma sx1:ni oli tasan kolme KUUKAUTTA pitäjänmäen anglo-servicessä .. tosin huollon pituus johtui pitkälti siitä, että puhelimeni on saksasta ostettu ..

jokatapauksessa, huollossa ikinä ei vastata puhelimeen, eikä puhelimeni vika korjaantunut vieläkään .. ja jos en olisi soitellut siemenssille ja hoputtanut huoltoa, tuskin puhelin olisi vieläkään valmis ..

pitänee kokeilla seuraavan kerran powermilliä ..

14. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Vaikuttaako se todella? Mä oon suunnitellu tilaavani seuraavan puhelimeni Saksasta mutta jos se vaikuttaa niin sit tuskin. Miten se vois erota Suomi-mallista??

MUlla oli kans Helsingin Anglo-Servicellä yli kuukauden SX1 remontissa.... Ja monesti sai olla hoputtamassa.

15. AnttiZ750

Tykkäykset:
    3
    Mulla ei myöskään oo kauheen hyviä kokemuksia, ainakaan tuolta Pitäjänmäeltä. Lupasivat luurini takaisin viidessä työpäivässa, mutta todellisuudessa siinä meni kuukausi! Se riitti Siemensseistä...enää ei tule sitä merkkiä mulle.

16. twillberg

Tykkäykset:
    0
    no, alunperin sanoivat että koska laite on saksasta ostettu, pitää se lähettää saksaan huoltoon. tässä piti mennä 3-8 viikkoa. soitin 8 viikon kuluttua ja sanoivat, että puhelin on heillä ja odottaa saksasta varaosaa. varaosa oli rf-yksikkö, joka on kuulemma saksassa eri kuin suomessa.

loppuenlopuksi kun soittelin kokoajan siemenssille niin ne sopivat sitten että laittaa ihan suomalaisen rf-yksikön siihen ja sain sitten puhelimeni takaisin. vika ei kuitenkaan korjaantunut vieläkään, eli eipä ollut 3kk odottelusta mitään iloa.

.. tuskin kaikissa vioissa puhelinta saksaan lähetetään, mutta näköjään tämmöset isommat remontit tehdään näin. en kyllä olis ikinä uskonut, että menee noin vaikeaksi. vois vähän miettiä tuolla siemenssin puolella tota takuupolitiikkaansa uudestaan.

mutta tohon saksta tilailuun, ite oon harrastanu sitä pidempään .. taitaa olla viides puhelin mikä saksta on tullu tilattua ja paljon halvempaahan se on .. ensimmäinen vastaoinkäyminen oli ton huollon kanssa ..

17. Suomen Huippu Vieras

Eikö heillä pitäisi olla jotain todisteita siitä, että olet rikkonut sen itse? No mikäli ei olisi hirveä kiire, itse tietenkin selvittäisin ensin voiko lähettää puhelimen huollettavaksi suoraan Siemenssille, tai jonnekin toiseen valtuutettuun huoltoliikkeeseen. Sen jälkeen aloittaisin mittavan valitusrumban eri tahoille. Jossakin vaiheessa he varmaankin kyllästyisivät!

18. masaco70

Tykkäykset:
    0
    Suostuivat näköjään korjaamaan puhelimen takuutyönä. On näköjään kuitenkin rehellinen firma. Vedän sanani takaisin, paitsi pitkähkö odotteluaika on hieman kohtuuton.

19. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Samaa mieltä. Itellä kesti c55 huolto vuosi sitten 6 viikkoa, eikä mennyt muka takuuseen. Lähetin huoltoon koska puhelimen persuuksissa oleva liitin oli löysä, netti käytössä yhteys katkesi kun puhelimeen hipaisi, ja ladatessa sama juttu. Sanoivat että puhelimessa on kosteusvaurio, puhdistus maksoi 70€, mutta en usko että tuolla puhdistuksella saatiin se liitin kuntoon mikä oli huollosta tullessaan kunnossa eikä lönksynyt.

20. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Itsellä on tullut 2 viikkoa täyteen huoltoon lähettämisestä. Saa nähdä kauanko puhelin joutuu siellä olemaan... Olis paras tulla pikapuoliin ettei tarvii ottaa yhteyttä isompiin herroihin, nimittäin jokuhan täällä puhu että SX1 oli ollut huollossa 3 kk!!
    Mikäköhän siinä on kun eivät saa huollettua niitä Siemensin romuja kohtuullisessa ajassa...ei kai lomat niin paljon vaikuta!?

Jaa tämä viestiketju