1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia Siemens S35i:stä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja laama, 1/7/02.

1. laama

Tykkäykset:
    0
    Olen vaihtamassa puhelinta ja hintaluokaksi olen ajatellut max n. 200 euroa. S35i vaikuttaisi aika näppärältä, mutta se on ollut markkinoilla jo pari vuotta. Onko niin hyvä, että kannattaa ostaa? Wap-ominaisuuksista en välitä laisinkaan, kun en käytä...

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saa kait tuolla rahalla vähän uudempiakin luureja, esim.

Ericsson R600 199e
    3310/3330 n. 140e
    Siemens c45 150e

Mun mielestä S35 on ihan hyvä puhelimena, ominaisuudet vähän heikot uusiin malleihin verrattuna. Tylsä!

3. laama

Tykkäykset:
    0
    Tuo C45 olikin toisena vaihtoehtona. Siinä on kuitenkin vakiona nikkeli-akku, joka vähän epäilyttää (ei ole välttämättä niin pitkäikäinen kuin LiIon-akku). Jos siihen saa kohtuuhinnalla LiIon-akun, niin se olisi hyvinkin varteenotettava vaihtoehto.
    Ja S35i:ssä on ainakin minun käyttöön enemmän ominaisuuksia kuin C45:ssa.
    aluksi mietin myös Panasonicin GD75, mutta se menee ehkä vähän liian kalliiksi.

4. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä S35 on ihan hyvä valinta vieläkin, vaikka onkin vähän pitempään markkinoilla ollut malli. Itselläni oli sellainen edellisessä työpaikassa työpuhelimena ja myös oma puhelimeni oli S35 (nyt vaimolla käytössä). Pidin puhelimesta kovasti. Sen käyttö oli helppoa ja siinä oli ihan näppäriä ominaisuuksia. Muutenkin puhelin istuu tosi hyvin käteen, eikä natise. Itse en pidä C45:n nuolinäppäinten asettelusta. Ne ovat mielestäni liian lähellä toisiaan minun sormilla käytettäviksi.

S35 ja Nokia 3310/3330 vertailussa on myös selkeä ero Siemensin hyväksi, johtuen jo siitä, että puhelimet on suunniteltu eri lähtökohdista. S35 on "bisnespuhelin" ja 3310/3330 on halpa peruskone pelaamiseen.

Suosittelen kyllä S35:n hankkimista, jos puhelin tulee puhumiseen, eikä pelaamiseen.. Se on tosi hyvä puhelin.

5. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Okein hyvä luuri. Kohta tulee kaksi vuotta täyteen käyttöä ja ei kummempia vikoja. Jos puhelin tippuu lattialle (tippunut lukemattomat kerrat) puhelin herjaa korttivirhettä. Resetti auttaa asiaan.

Jos käyttö on olematonta, akku kestää neljä päivää, minulla joka toinen yö laturissa. Eikö kannattaisi ottaa M50 jos sen saa hintaan 225 euroa ?

Kaipaisin tähän vielä pitempiä valmiusaikoja ja tekstiviestimuistia, tosin sekin on loppupeleissä turha ominaisuus.

6. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Myös R600 kannattaa harkita, koska se on aika halpa mielestäni ominaisuuksiinsa ja muutenkin hyvä puhelin.

Ja jos 3310/3330 harkitset, joita en kovin kannata niin kannattaa harkita myös 3410 ja jos hieman enemmän rahaa niin myös 3510.

7. kinginkalteri

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone
    on tuo ihan hyvä puhelin,oli vähän aikaa kun oma oli huollossa.aika kevytkin.iso näyttö.

8. topiz

Tykkäykset:
    1
    Jos vain ominaisuudet tyydyttävät, niin S35 on peruskapula parhaimmillaan. Suosittelen ehdottomasti, tuskin on enää bugejakaan.

9. Mr.Tyson Vieras

Paras luuri koskaan! Hitto ku piti mennä hukkaamaan kännipäissään...

10. HumanErection

HumanErection Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    Nokia 1520 + Tele
    Hyvä että on hyvä, parasta on myös 6v vanhojen keskustelujen nosto^

11. Mr.Tyson Vieras

Tarkoitus olikin "herättää" että mitä helvettiä täällä pitää säilöä noin vanhoja aiheita... Kieltämättä kyllä oli aikoinaan hyvä luuri, mutta tuskin kukaan enää käyttökokemuksia on vailla joten eikö noita vanhoja ketjuja voisi poistella hieman..

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ylläpitoosio olisi ehkä ollut parempi paikka kommentoida.

Vastasin sinne

Jaa tämä viestiketju