1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia Nokia 8310 sta.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja reke, 30/11/03.

1. reke

Tykkäykset:
    0
    Laitattako kokemuskia Nokian 8310 sta, oon ajatellu sellasen ostaa koska se on pieni ja kevyt ja ei liikaa toimintoja, sillä minulle on liikaa nämä kaikki: "Java-sovelluksia ovat pelit ja yrityssovellukset , popPort-liitäntä, XHTML-selain, langaton bluetooth, series 60 -ohjelmistoalusta ja symbian-käyttöjärjestelmä jne... :D olen varmaan hieman vanhanaikainen mutta ihan sama! Minulla on nyt Siemens M55 ja ei oikeen miellytä!

Mitä vikoja(jos on), akun kesto hyvät ja huonot puolet!

Hinta vaan arvellutaa koska ollut markkinoilla pitkään ja silti n.250e uutena!

2. Flying Finn

Tykkäykset:
    0
    Ärsyttävin ominaisuus on automaattisen näppäinlukon puuttuminen. Kalenteri ei myöskään ole kovin hyvä (näyttää vain yhden päivän kerrallaan). 6510 korjaa nämä puutteet. Sitä suosittelen paljon mielummin. Eikös 6510:ssä ole myös yli 160 merkin tekstiviestit, 8310:ssa vain 160 merkkiä. Akun kesto on mun mielestä ihan hyvä, jopa 5 vuorokautta vähällä puhumisella.

3. gupla

Tykkäykset:
    0
    Ei.

Muuten olen samaa mieltä...Kuorten sovittaminen ristiin 8310>6510 on niin helppoa, ettei ulkonäkökään oikein ole peruste 8310:lle.

4. JPL

JPL

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Mate 8
    Mulla on ollu toi vajaan viikon eikä kovin paljon oo valittamista... Akku kestää hyvin, vaikka kuuntelis pajlo radiooki ja pari kertaa on ollu tiltis mutta muuten ihan kiva(maksoin 25€ + 30€ huolto + 6€ hf).
    Nyt ku vielä sain ton logomanagerin, niin kaikki onnistuu irda-portin kautta, eikä enää tarvi tilata kaikki soittoääni ja logoja... PC-suitella ei teheny yhtää mitää...

Jaa tämä viestiketju