1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia Nokia 7270:stä ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mikkoz88, 19/3/05.

1. mikkoz88

Tykkäykset:
    0
    Tere!

Oon täs hommaamas uutta kännykkää, ja oon päätynyt tuohon Nokian 7270. Olen vertaillut paljon puhelimia, ja tiedän tekniset tiedot, mutta kaipailisin jotain kokemuksia ko. puhelimesta. Puhelimella on hintaa, ja haluaisin siksi olla varma! :)

Eli laittakaa hyviä ja huonoja puolia jos on jonkinnäköistö kokemusta tai muuten vaan mielipidettä tuosta luurista.
    Kiitos

http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/7270/

2. Toola

Tykkäykset:
    0
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=34433&start=0

Tuolta löydät jotain. Aika vähän meitä tuon luurin omistajia kaiketi on..

Itselläni tämä on ollut nyt reilu 2 kk ja olen ollut tosi tyytyväinen! Ei oikeastaa mitään negatiivista sanomista, luuri on pelittänyt tosi hyvin koko ajan. Ei harmita, että maksoin kalliin hinnan (vrt. esim. Samsungin simpukoihin), mielestäni rahalle on saanut vastinetta.

3. mikkoz88

Tykkäykset:
    0
    Aah, joo. Unohdin käyttää hakua. joo mut kiitti paljon, lukasin topicin sivut läpi ja avarsi mieltä kummasti. :)

4. mikkoz88

Tykkäykset:
    0
    Noniin, sain minäkin omani. On muuten aika tyylikäs noilla mustilla somisteilla tuo puhelin :O Ja muutenki kiva <3 :D

5. Toola

Tykkäykset:
    0
    Kerrothan sitten omia mietteitä uudesta puhelimestasi!! Aina mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä muut ovat. Ja jos keksit jotain kivoja jippoja tms.

Muuten, itse koin puhelimen mukana tulleet kuulokkeet erittäin huonoiksi, eivät pysy korvassa! Mutta pitkän kyselyrimpsun jälkeen sain Nokialta kaivettua, että esim. 5140:n loistavat kuulokkeet käy myös tähän 7270:aan! Heti pistin tilauksen menemään.

6. Peski81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6 Edge
    Itsellä kävi tämän puhelimen kanssa vähän huonosti. Lähes puolen vuoden turhan odotuksen jälkeen luovutin kun valoa ei näkynyt tunnelin päässä. Tukulta ei ollut tullut enää minkään sortin arviota millon lisää puhelimia tulisi. Joten vaihdoin lopulta puhelinmallia kun liikekin hieman väläytti että se ehkä jo kannattaisi, olihan mun rahat ollut puljussa kiinni jo pitkän aikaa. Kun saan 6170 puhelimen kanssa kaupan päälle datakaapelin hyvitykseksi turhasta odottelusta niin suostuin kauppoihin. Onhan 6170 luuria joka tapauksessa kehuttu hyvin paljon, varsinkin näppäimistön tuntumaa. Muistin vähyys oli ainoa joka hieman harmittaa, mutta eiköhän se siitä... :)

Onnea teille muutamille jotka ovat onnellisesti saaneet 7270 puhelimen.

Jaa tämä viestiketju