1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia matkapuhelimen huollosta

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja .::Kamikaze::., 12/9/03.

1. .::Kamikaze::.

Tykkäykset:
    0
    Eli kertokaapa huonoimpia kokemuksia siitä kun/jos puhelimenne on ollut huollossa.
    Mulla on tälläinen tapaus:

Vein tässä kolmisen viikkoa puhelimen(N3650) huoltoon(Hobby Hall:iin josta ostinkin, mistä ne sitten lähetti sen huoltoon)tekstiviesti-ongelmien takia.
    No siellä ne sano että asia hoituu parissa viikossa tai vähän ylitse.
    No nyt on kulunut tasan 3 viikkoa, ja soitin Hobby Hall:iin, siellä ne sanoivat että ei ole tullut, eikä tiedä koska tulee..
    Käyttöpuhelimekseni sain silloin Siemens C25...Sillä on nyt sitten tuskailtu
    muutaman viikon..

Eli saman tyylisiä tarinoita, että on joutunut odottamaan ym..

2. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Tämä ei ole yhtä paha, mutta...

Vein kännykkäni huoltoo viikko ja 3 päivää sitten, lupasivat että on valmis viimeistään viikossa. En saanu väliaikaispuhelinta.

Ei oo tullu soittoja. Soitan tänään sinne itse.

3. Smith

Tykkäykset:
    0
    Mulla on samalla huonoin ja paras kokemus huollosta. Vein V200:n huoltoon valmistusvian takia. Läppä oli huomattavan vino. Sitten ne oli siellä väännelly sitä ja läppä napsahti poikki saranakohdasta. Uusi puhelin tilalle. Aikaa meni viikko.

4. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Onko rahat takaisin hyvä asia? Siis jos aiot ostaa jonku kännyn?

5. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Rahat takaisin? Mistä hyvästä?

6. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitin että uusi kännykkä tilalle.

7. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
  8. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Eipä ole kamalan huonoja kokemuksia.

Samsungin huollossa kävin toissapäivänä ja softapäivitys luvattiin tunnissa. Tulin tunnin kuluttua ja kerrottiin kestävän vielä 20min. Sen jälkeen tulin jälleen uudestaan ja vieläkään ei ollut valmis.
    Sainpas viimeisellä kerralla kuitenkin kahvia kun odottelin valmistumista.
    Eli koko homma kesti noin 2h luvatun 1h:n sijasta.

Seuraavana päivänä päivitin T610:n maifonis ja hommaan uppoutui kokonaiset 8min. :-J

Muuten korjauksissa on ollut pari simppaa ja niissä on kestänyt se viikko mitä sanottiinkin. Softapäivitys niihin on sujahtanut odotellessa. Noksuun myös.

9. .::Kamikaze::.

Tykkäykset:
    0
    Huomenna on kuukausi mennyt kun vein puhelimeni huoltoon..
    Luulisi että kuukaudessa ne saisivat yhden puhelimen päivitettyä.
    Ne on kuitenki räplänny sitä siihen tullut joku korjaamaton oikosulku, eikä ne kehtaa soittaa..Todella tuskaista olla ilman puhelinta..Tai onhan mulla Siemen C25, mut ei sillä voi kuin lähettää/vastaanottaa tekstiviestejä ja soittaa/vastaanottaa puheluita..Ja soittoäänetkin on niin hirveet että saa hävetä silmät päästä kaduilla, jos joku soittaa..eikä sitä saa tietääkseni edes äänettömälle!

10. ML83

Tykkäykset:
    0
    Todella huonoja kokemuksi!!!!
    Maanantaina (22.9) tulee tasan kuukausi siitä, ko oon vieny 6610 huoltoon! Lupasivat, että n. viikko menee! Oon käyny kyseleen ja soittanu muutaman kerran, viimeksi sanoivat, että Nokialla on jotain häikkää huollossa, no ilmeisesti!

11. icebox

Tykkäykset:
    0
    Siitä vaan kuluttaja-asiamiehelle kyselyä, että kuinka pitkä on se aika mikä on "kohtuullinen" korjauksen kannalta, minkä ajan jälkeen voi vaatia joko uuden tuotteen tai hyvitystä odottelusta.

12. spiidi

Tykkäykset:
    0
    Tuosta olikin puhetta muistaakseni Iltalehdessä. Lehdessä sanottiin, että maksimaalinen korjausaika on 2 viikkoa, jonka jälkeen saa purkaa puhelinkaupat tai muistaakseni vaatia uutta puhelinta tilalle.. Voin kyllä tänään tarkistaa lehdestä mitä siinä sanottiin, jos jotakuta kiinnostaa.

13. t65

Tykkäykset:
    13
    Liekkö omalle kohdalle sattunut aina hyvä tuuri kun ei ole huolloissa puhelin (Nokia) viipynyt koskaan 6 tuntia pitempään vai liekkö pienen paikkakunnan hyviä puolia.

14. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Lainaus lakitiedon kurssi monisteesta:

15. .::Kamikaze::.

Tykkäykset:
    0
    Tosta on jo pari kaverianikin sanonut että pitäs kysellä..No tiedä sitten että saako korvauksia, ku ostopaikka oli Hobby Hall, eikä ne siel osaa tehdä mitään joten ne lähetti sen maahantuojalle..Tänään on kuukausi mennyt, eikä ole päässyt kokeilemaan uutta muistikorttiakaan vielä..
    Vanhan 16Mb kortin otin talteen, koska siellä oli henk.koht. asioita, joita ei tarvitse kaikille jaella..Toivottavasti huomenna tulisi soitto Harrastus Hallista että voin mennä hakemaan puhelimeni..

16. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    joo mulla oli C55 huollossa 6viikkoa Anglo-Servicellä...

17. maryjane

maryjane

Tykkäykset:
    0
    Eli ajattelin että olis aika siistiä hankkia joku puhelin jota monella ei Suomessa oo, mutta huollot mietityttää. Eli voisitteko kertoa millä merkeillä huolto on Suomessa.

Tuntuu meinaan aika typerältä että pitäis lähettää puhelin vaikka saksaan jonkun typerän pikkuvian takia.

18. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Nokia, Motorola, Siemens, Samsung, Sony Ericsson, Qtek (tai ainakin mainostavat, että huolto pelaa Suomessakin), Panasonic, Benefon...

Ja vieläkö E700:n hankkiminen mietityttää ;)

19. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    samsung
    motorola
    siemens
    sony ericsson
    nokia

noilla ainakin on. ja lg:lle on ainakin tulossa mutta olen käsittänyt että lg:een huollot lähettävät myös puhelimet saksaan tällähetkellä kun puhelin huoltoa ei ole. panasonic saattaa huoltaa suomessakin? oisko powermillissä?

ite esim ku ton sharpin tilasin niin joudun sen lähettää joko saksaan tai ruotsiin. eli ruotsissa on kans monella merkillä huoltoja.

edit: ääh miks mä aina oon hidas :'(

20. maryjane

maryjane

Tykkäykset:
    0
    Kun kattoo esim. Nowicomista, niin maailmalta löytyy ihan älyttömän paljon siistejä simpukkapuhelimia. Mä en vaan uskalla tilata ulkomailta puhelinta.

Tai no siis tottakai uskaltaisin jos hinta olis n.100€, mutta sillä ei saa mitään

Jaa tämä viestiketju