1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia latausohjelmista.

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja aatu, 27/12/02.

1. aatu

Tykkäykset:
    0
    Kesästä asti DNA:n GPRS.ää käyttäneenä on tullut kokeiltua monenlaisia latausapuohjelmia netistä tiedostoja imutettaessa ja ehdottomasti parhaaksi on osoittautunut FlashGet http://www.amazesoft.com/ ( vanhempi nimi ennen JetCar ) ohjelmassa tuki suoraan IE:lle ja mikä parasta löytyy myös plugin Operalle, Netscapelle ja Mozillalle http://www.amazesoft.com/browser.htm. Suosittelen GPRS käyttäjille.

2. Parzi

Tykkäykset:
    0
    varmasti puhut asiaa..tossa flashgetissä vaan ärsyttää suomenkielinen käyttöliittymä, siinä on niin typerää "slangia" esim. Dopaa yms. DAP on myös hyvä avustaja

3. Ender

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola DROID RAZR
    Käytän FreshDownload :ia ja hyvin pelittää. Tuki exploderille, operalle ja netscapelle. Joo, kyllä joku tollanen on ihan välttämätön jos aikoo gprs:llä yhtään mitään imuttaa.

4. Makezu

Tykkäykset:
    0
    onko noista latausohjelmista muutakin hyötyä kuin, se että jos yhteys katkeaa, niin se osaa jatkaa siitä mihin lataaminen katkesi, eikä tarvitse aloittaa alusta, Win XP osaa tehdä sen myös itsekin, joten en sen vuoksi tarvitse sitä, eli tarvinko minä sitä?

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mä käytän aina välis DAP:ia. (Download Accelerator Plus). Erittäin hyvä ohjelma...

6. Otus

Tykkäykset:
    0
    Ainakin getright (jota itse käytän) osaa käyttää multisource latausta (eli max oliko se nyt neljä virtuaalista lataajaa lataa samaa tiedostoa). Se nopeuttaa ainakin hitailta servuilta lataamista. Ja sitten niissä on niitä mirrorien etsimistoimintoja jotka eivät valitettavasti useinkaan toimi. Tai siis eivät toimi silloin kun niitä tarvitsisi :)

7. breez

Tykkäykset:
    0
    Ei ole pakko käyttää suomenkielistä käyttöliittymää.

8. heino79

Tykkäykset:
    0
    Käytän Download Expressiä. Joskus käytin Getrightiä, mutta "mutu" että DE on nopeampi.

9. huppu

Tykkäykset:
    0
    Olen kokeillut muutamia ja Download Express on helpoin ja mukavin käyttää. Freeware.

Jaa tämä viestiketju