1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia kannettavasta ja win xp:stä + webboxista.

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja sony, 1/2/03.

1. sony

Tykkäykset:
    0
    Eli miten toimii tämä asetelma nyt mulla on win ME. Olen vaihtamassa konetta Fujitsu-siemens amiloon. jossa on tämä xp

2. KLF

Tykkäykset:
    0
    Montaa tuollaista en ole töissä asentanut mutta ongelmitta ovat käytännössä toimineet. Kerran piti XP asentaa uudelleen jotta webbox alkoi toimia, aikaisemmat epäonnistuneet asennusyritykset olivat saaneet XP:n usb-puolen sekaisin.

Kannattaa etukäteen hankkia webistä uusimmat XP-ajurit ja asentaa suoraan niillä.

3. redmonkees

redmonkees

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note
    Mulla on HP Omnibook XE4100, XP ja BOXI. Toimii kyllä ihan kiitettävästi. Joskus tulee sellasta, että verkkoa ei löydy, eli etsii operaattoria. Eikun ctrl+alt+del ja lopeta web-box. Mutta sitten kun käynnistää uudelleen, jää ohjelma jumittamaan siihen kohtaan "Käynnistyy", eikä toimi suuntaan eikä toiseen. Ja taas ctrl+alt+del puhuu...
    Uudet softat kannattaa hakea newolutionin sivuilta. Hommasin myös pidemmän USB-kaapelin (1.8m), jolla toimii paljon paremmin, kun sen saa ripustettua etäälle koneesta ja tarvittaessa korkeammalle ja kesällä vaikka ikkunan raosta ulos sojottamaan.
    Yleensä ottaen olen tyytyväinen pakettiin.

Jaa tämä viestiketju