1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia HBH-608 tai 610?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Miika, 1/11/05.

1. Miika

Miika

Tykkäykset:
    0
    Olisi tarkoitus hankkia uusi BT HF ja tuossa yllä nuo kaksi ehdokasta. Onko kenelläkään kokemuksia kummastakaan mallista ja millaisia kokemukset ovat olleet?

2. MikaMana

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on nyt ollut pari päivää tuo HBH-608 käytössä, tosin muutaman kerran olen tuota vasta kokeillut. En tiedä, miten hyvälaatuisia nuo BT HF:t yleensä ovat, mutta ainakin tässä mallissa häiriötä äänessä on. Hiemankaan enemmän jos loittonee puhelimesta tai vaikka kävelee asunnossa, niin se "rapina" voimistuu.

Lienee kuitenkin asiallinen vehje, esmes autossa, jossa ei paljoa liikuta kuitenkaan edestakaisin.

Lisäksi tuo korvasanka ei oikein istu (ainakaan tähänä päähän) luonnollisesti, tai kuten haluaisin..mutta ehkäpä se on vain tottumiskysymys.

HF:n ovh näyttäisi olevan jotakin 80 euroa, joten luulisi, että kyseessä on kuitenkin hyvä laite ja voi tosiaan olla etten minä vaan ymmärrä, ettei häiriötöntä tekniikkaa ole vielä keksitty.

ps. tuo oma BT HF tuli minulle bonuksena, puolivahingossa. Joten jos olet siitä kinnostunut (kaiken tämän suitsutuksen jälkeen), niin heitäpä asiallinen tarjous, niin katsellaan :)

Jaa tämä viestiketju