1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemuksia 9300 näytön vaihdosta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja shoe, 5/12/06.

1. shoe

Tykkäykset:
    0
    Jees, 9300 ulkoinen näyttö otti ja hajosi. Valo syttyy mutta LCD:ssä ei näy mitään.

Jotkut sanoo että huollossa voi tuon näytön vaihto maksaa jopa 150 euroa - aika suolaista kun ao. luurin arvo taitaa käytettynä olla jo alta 200 euroa.
    Houkutteleva vaihtoehto olisi siis räplätä itse uusi tilalle, ainakin telepuoti.fi myy ulkoista näyttöä 9300:een 30 euron varsin kohtuulliseen hintaan.

Onko kukaan vaihtanut itse, onko riskaabeli + vaikea projekti? Käsittääkseni kyseessä on kuitenkin jonkinlainen moduuli?

2. samumanu Vieras

Ite oon törmänny hintaluokkaan 70-80€ eli ei ny noin kauheeta. Joka tapauksessa aika helppo homma ja jos on silmät/järki päässä niin pitäisi onnistua..

3. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hintaluokka tosiaan pyörii ennemminkin 80 euron tietämillä kuin 150.

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Jos et ole avaamisesta varma ja et tiedä mitä teet, suosittelen että annat jonkun mun vaihtaa ainakin. Kokeilemaan ekakertaa ei kommariin kannata lähteä. Siis jos ei aikasemmin kännyköitä ole purkanu. Aika simppeleitä ne nykyään on vaihtaa, mutta silti.

Jaa tämä viestiketju