1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kokemukset FintelShopista !

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tanjuzka, 11/12/03.

1. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Kun muutkin niin minä perässä.

Eli minkälaisia kokemuksia sinulla on, niin hyviä että huonoja puolia FintelShopista!

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tikkurilan putiikista pelkkää positiivista sanottavaa.En muista kaverin nimeä,mutta käy samalla salilla ja on tosi hyvä ja osaa asiansa.

3. ninokoo

Tykkäykset:
    0
    Erittäin hyvää sanottavaa.
    Myyjät ovat asiantuntevia ja mukavia. Kun muista liikkeistä tarjotaan vaihdossa T610:stä 200€ tai ei mitään niin Fintel Shopista antoivat tarjouksen 270€ :)
    Ja kun E700 ei ollut hyllyssä niin ottivat numeron ylös ja lupasivat soittaa kun puhelinta on taas. Pistivät vielä oman tarjouksensa samalle lapulle ylös. Juttu on vielä siis vähän kesken.

Myös huoltoon lähetyksestä pelkkää positiivista. Tiedot otettiin asiallisesti ylös ja puhelin lähti matkaan heti seuraavana aamuna.

Kuopiossa ainakin suosittelen tätä liikettä.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Muutaman kokemuksen perusteella en oikeastaan edes hengitä sitä putkaa kohti. (Paha vaan että B-pysäkki on juuri sitä vastapäätä...). Ei mitään erityistä, muihin kivempi mennä.

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Lahdessa ainakin osataan hommansa ;) tai ainakin se yksi naismyyjä siellä..
    Kuopiossa varsin ystävällistä palvelua sellaiselta viiksiveikolta.
    Kaisaniemessä ihan ok, tinkimisen varaa vain ei käytetyissä ollut tippaakaan..

6. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Kuopion Fintelistä pääosin hyvät kokemukset. Asiantuntevaa ja palvelunhaluista porukkaa.

Sekaan sopii tosin yks mokakin, takuuvaihdettu puhelin myytiin uutena ja koska puhelinta ei näkynyt firman koneella, niin kuitti luvattiin myöhemmin. Vasta kuittia saadessa sai tietää, että puhelimen hinta on ALV 0%. Siispä ei sitten ALV-vähennyksiä.

7. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Yhdyn puhujaan ja hänen kommenttinsa. ;) Mitä Kuopiossa on asioinut kyseisessä liikkeessä, niin koskaan ei ole katsottu alta kulmien tms. Hyvää ja asiantuntevaa palvelua ollut ainakin tähän asti, vaikka viimeisimmästä käyntikerrasta onkin jo hetki...

8. anjupi

Tykkäykset:
    0
    Omat kokemukset Kuopion myymälästä ovat hyvin samankaltaisia. Viiemisen parin vuoden aikana olen kaikki rojuni sieltä hankkinut ja aion niin tehdä myös tulevaisuudessakin, etenkin jos olen antamssa jotain vaihdossa. Hinnat eivät näytä aluksi kovinkaan edullisilta, mutta keskustelemalla olen päässyt hyviin kauppoihin, enkä tarkoita keskustelulla mitään Gigantti tyylistä vedätystä.

Annetaan arvosana tähtinä:

****½ / *****

(Puolikkaan vähennän kerran unohtuneesta soitosta minulle, kun tuote saapui ;) )

9. ninokoo

Tykkäykset:
    0
    Toivottavasti ei minulle unohda soittaa :) Ainakin tänään vielä muisti asian, kun kävin kyselemässä Motorolasta.

10. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    NMK toivottavasti pyysit paperille sen välirahan, ei tuo hyvitys 270e valttämättä enää niin loistavalta kuulosta jos e700 hinnaksi lyödään 700e.

11. ninokoo

Tykkäykset:
    0
    Totta, ja paperillahan se. Mutta jos 700e lätkäistään hintaa niin sanon hyvästit tuolle Sampalle :)

12. makewaan

Tykkäykset:
    0
    Olen asioinut sekä Kuopion että Jyväskylän Fintelshopeissa ja täytyy sanoa, että mukavaa ja asiantuntevaa palvelua olen aina saanut. Erityisesti Jyväskylän liikkeessä, josta olen useampia luureja ostanut, olen saanut loistavaa palvelua puhelinta ostaessa ja huollattaessa. Luulenpa, että tulen asioimaan kyseisessä liikkeessä jatkossakin. Suosittelen!!

13. qwesty

Tykkäykset:
    0
    Joo edellisten tyyppien kanssa samaa mieltä... Myyjät mukavia ja jaksavat keskustella ja vastailla kysymyksiin.
    Varmasti vierailen (ainakin hintavertailukierroksen) tulevaisuudessakin ko. liikkeessä jos on jotain kännyköihin liittyvää asioitavaa.

14. heska pavonen

Tykkäykset:
    0
    Pelkkää positiivista sanottavaa jyväskylän fintelistä. Ammattitaitoista ja asiastaan kiinnostunut väkeä. Jyväskylän ainut liike joka myi samsung x-100:sta.

Jaa tämä viestiketju