1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kokemukset 3650:n näppisasetelmasta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Esa Sakkinen, 19/4/03.

1. Esa Sakkinen

Esa Sakkinen

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun 3650 on ollut sentään jo pitempään useilla käyttäjillä, olisi mukava kuulla kuinka näppäinasetteluun on totuttu...?

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Itsellä ei mennyt kun päivä pari, tosin kirjottaminen on vielä vähän hankalaa(toistaiseksi).

3. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Kuukauden päästä saa vasta luurin, mutta mitä tuota olen testaillut niin eipä pahemmin ole ollut ongelmia asettelun kanssa,
    eli hyvin onnistui käyttö vaikka ei kauaa edes kokeillut.

4. koodi

Tykkäykset:
    0
    Tänään kirjottelin sähköpostia tuolla ja onhan se aika kulttuurishokki 6150:n jälkeen. :)

Mitä nyt tuolla olen veljelle asennennu ja muuten räpeltäny niin yllättävän nopeasti siihen tottuu, tuntuu vaan hakevan niitä pirun kirjaimia väärältä puolen puhelinta. Tosin 4-namiskan kirjaimet löytyy nopeasti kun tuppaa olemaan suunnilleen samalla suunnalla kun noissa kuolevaisten puhelimissa. Kyllä siihen tottuu, tosin veljelle kulttuurishokki lienee pahempi kommarin jälkeen. :)

5. Kipe

Tykkäykset:
    0
    Maanantaina sain 3650n ja nyt osaan jo näppistä ihan hyvin käyttää. Ei se oo niin vaikee kun luulis, vielä on pieniä vaikeuksia E, H, ja I -kirjaimien kirjotuksessa, aina lipsahtaa väärälle napille, mutta kai siihen tottuu... Pahin ongelma tuntuis olevan C-napin pienuus....

6. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    En oppinut kunnolla käyttämään ja muutenkaan en ollut tyytyväinen ks. puhelimeen (kuoret natisi hirveesti ja sellasta) ja näiden syiden takia ykköspuhelimena on nyt 7250.

7. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tosi hyvin olen jo tottunut.

8. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onnistuu melkein samallalailla kun normaalilla kännyn näppiksellä.

9. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Lyhyen kokeilun jälkeen samaa mieltä. Puhelimen takakuori tosi hento.

Perinteinen järjestys kunniaan:)

10. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tuo puhelin ei kyllä koskaan päädy mun taskuun ja näppäinasettelu kyllä on liian suuri kynnys kysymys mulle. En pitänyt siitä ollenkaan. Aivan luokatonta. Ei mitään loogisuutta tuossa.

11. puhelin

Tykkäykset:
    0
    valikon ja muiden juttujen selaamiseen tuo asettelu on todella hyvä. Viestien kirjoittamisessa oli aluksi hieman ongelmia mutta kyllä sekin sujuu ihan hyvin nyt.

12. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aivan yhtä looginen, kuin normaali näppäinasettelu.

13. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Kaikkeen tottuu sano ruotsalaismies kun naista nu**i. =)

14. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    muuten toi ois mun seuraava puhelin mut toi näppäinasettelu tunnin räpläämisen jälkeen kauhistutti mua.

15. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    En mäkään niitä näppäimiä tunnissa oppinu ja näppäinten takia ei kannata "hylätä" hyvää puhelinta.

16. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    No parempiakin on. Tossa ois vaan toi hinta houkuttanu mut 2 mahollisuutta löytyy sigusta.

17. Julli

Tykkäykset:
    0
    On noihin näppäimiin aika vaikea tottua. En oikein hallitse tuota tekstiviestin kirjoittamista, mutta ei oikeastaan haittaakkaan kun en niitä hirveästi kirjoitakkaan. Todella hyvä puhelin tuo on! Kaverit koulussaa koko ajan haluavat leikkiä ja ottaa kuvia puhelimella.

18. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jeps olen tottunut erittäin hyvin...noin 4päivää kestitottua ja nykyään tekstarit menee samal vauhdil ku vanhallakin asettelulla...ja onhan toi tosiaan yhtä looginen ku vanha...mielestäni on loogista jos on numerot 1:stä 9:iin kaikki peräkkäin siinä kuten vanhoissa kiekkopuhelimissa joista toi varmaan on haettu. kirjaimet ei oo yhtä loogisia kunnes tottuu.

mun mielestä noi kuoret ei oo sen paremmat kuin 6610:ssä 7210:ssä ym..vanhoissa esim 6110:ssa oli kyl tosi hyvät. itellä ei kuoret kyl narise eikä takakuori heilu kuten jotkut tääl on sanoeet.
    kaiken kaikkiaan voin suositella puhelinta ja jos menet kauppaan sellasta katsomaan niin älä ihmeessä pelästy näppäimiä sillä siihen menee muutamia päiviä kunnes tottuu

19. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei siinä mun mielestä nyt pahemmin loogisuutta ole. Toiseksi koko ja paino rajoitukset tulee taas vastaan. Eli muuten kelpo, mutta ulkonäöllään ja ulkoisella olemuksella pilattu puhelin mun kannalta.

20. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla meni kaks päivää tottumiseen ja nyt ei tarvitse paljon edes näppistä katsoa.

Jaa tämä viestiketju