1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kohtuuhintaiset GPRS-puhelimet ja PDA-yhteensopivuus

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja mirake, 2/7/02.

1. mirake

Tykkäykset:
    0
    luin vanhasta foorumista keskustelua kolmen puhelinmallin (ericsson t65, r600 ja siemens m50) välillä valitsemisesta.

itse olen myös miettinyt mm. näitä kyseistä kolmea puhelinmallia, mutta puhelimien pda-yhteensopivuus on jäänyt askarruttamaan. ainakaan m50:n tuotetiedoista en ole löytänyt mainintaa infrapunasta, miten on ericssonin puhelimien laita? haluaisin ottaa gprs-yhteyden käyttöön handerallani, mutta yhteensopivia puhelin<->pda -datakaapeleita tuskin löytyy, vai?

jos kenelläkään on muita hyviä ehdotuksia koskien kohtuuhintaisia (~300-400e) gprs-puhelimia, olisin kiinnostunut kuulemaan!

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    T65:stä ja R600:sta puuttuu infrapuna. T39m on kohtuuhintainen (298-349), mikäli sellaisen sattuu vielä löytämään. OnOff:sta ja Maifon:sta voi vielä löytyä tuolla hintahaarukalla, mutta esim. stadin keskustassa Aleksilla Veikon koneessa sitä yritettiin kaupata mulle hintaan 395!

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse olen testannut gprs-yhteyttä (surffailua)
    Nokia 8310 <-> Compaq iPAC 3850 infrapunalla.

+ Yhteys muodostuu helposti
    + Yhteys on luotettava, ei katkeile (Sonera)

- iPAC:n selain ei meinaa pysyä perässä, koska sen vakioselain on
    raskas laitteen suorituskykyyn nähden.
    - Soneran gprs (perusominaisuudella) yhteydelle tulee kova hinta,

4. traktori

Tykkäykset:
    0
    Itsekin olen vastaavalla N8310 & iPaq 3830 -yhdistelmällä selaillut, samat huomoit. Puhelin on varmaan hiukan yli hintahaarukan, mutta vastaava, ellei parempi N6510 puhelin on jopa halvempi ja uutena saa reilun 330€ hintaan.

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Totta 0,01e/kt. Vaihdoin pian alun jälkeen palvelun Open dataksi ja seurailen nyt laskutuksen kehitystä, jotta voin arvioida, kannattaako harkita Pro dataa.

6. jim77

Tykkäykset:
    0
    Keskustelin kaverini kanssa (vannoutunut Ipaq -käyttäjä) asiasta ja hän haluaisi GPRS+BT puhelimen joka on PIENI, eli hänellä on 8210 ennestään mihin on tottunu. Sillä seisomalla ei tullu mieleen kun Erkki ja 6310, joista ei kumpikaan häntä lämmittänyt.. Mitä ne nyt sitten on ne vaihtoehdot? (juujuu, löytyy, kyllä mutkun ei jaxa/kerkeä browsata)

Jaa tämä viestiketju