1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kohta minä räjähdän!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja a_miika, 29/1/03.

1. a_miika

Tykkäykset:
    0
    Puhelimeni on SE T300 ja minulla on siihen datakaapeli ja en ymmärrä mikä ihme tässä mättää kun tämä kaapeli ei toimi missään muussa ohjelmassa kuin SE IMAGE EDITORissa. Mutta tänään kun yritin niin yllätys, yllätys eipä toimi enää siinäkään ohjelmassa. Neuvoja! Mitä minun kannattaisi yrittää?

PS. minulla on mobile phone monitor -ohjelma

2. artsi

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli samanlaista ongelmaa... Huomasin et aina kun puhelin oli kaapelissa kiinni kun käynnistin tietokoneen niin ton kaapelin ajurit jotenkin sekoo.. Eli kun oot kerran saanut kaapelin toimiin, niin irrota puhelin kaapelista aina kun käynnistät koneen ja kytket vasta kun järjestelmä on latautunut... Itellä ainakin toimi sen jälkeen aina.

3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mistä ton mobilephonemonitorohjelman muuten saa ja pystyykö sillä hallitsemaan tehtäviä ja puhelinmuistiota.

4. artsi

Tykkäykset:
    0
    Toi Mobile Phone Monitor on vaan tommonen yhteyksistä puhelimeen huolehtiva ohjelma... Ja se pitää olla asennettuna et muut ohjelmat, jotka tarvii yhteyden kännyyn, toimisi.

Ite en oo löytäny mitään T300:ssa toimivaa ohjelmaa, jolla vois hallita puhelinmuistioo, tehtäviä tai tekstiviestejä...

Jaa tämä viestiketju