1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kimmo avautuu osa1

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja kimmo, 25/12/14.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. kimmo

kimmo Punainen matto, kiitos.

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Joku tässä touhussa mättää, varmastikin itsestäni johtuen. (voips olla että tulee osa2kin, jos vielä saan kirjoittaa tänne..tää menee ihan "livenä", mitä tulee mieleen"

Ihan silleen ensteksalkuun haluan veikolta pyytää anteeksi "kilahtamistani", en todellakaan ole millään muotoa sinua vastaan, vaan pidän itseäsi ehdottomasti foorumin eliittiin kuuluvana.
    En kuitenkaan tykkää siitä että minua markkeerataan jotenkin huomionhakuisena, tahi että keräisin (esmes tällä viestilläni), jotain säälipisteitä tjms. Olen 57v ja pärjännyt aika kivasti elossani ilman vaikkapa jonkun "Mauskinlyptuksenlinkinyms." osallistumista siihen. Saati että itselleni merkkaisi jotain heidän dissauksensa persoonaani kohtaan.
    Jollain tasolla kuitenkin "arvostan" itseäni ja olen toki tyytyväinen jos se jotenkin saa vastakaikua, vaikkapa sitten jonkun äänestyksen muodossa tjms.
    Olen kuitenkin useaan otteeseen sanonut että tulen toimeen vaikkapa ilman vf-äänestystä ja tarkoitan sitä oikeasti. En siis ymmärrä oikeasti kommentteja siitä että yrittäisin "kerätä jotain pisteitä".

Olen kuitenkin varmastikin antanut tälle foorumille jotain, vaikkapa yvden muodossa auttanut aika montaa useria täällä parisuhdeongelmissa, tahi jossain vastaavissa, viestittelyni av-osiossa saanut monta replyä, uskoisin myös (toki voin olla väärässä)että persoonani lisännyt käyntejä täällä. Aika vähissä kuitenkin ollut viestittelyni varsinaisissa "asiaosioissa", josta johtuen en mielestäni ansaitse näitä vf-titteleitä.

Kuten myös moni vakituisempi ja pitkä-aikaisempi jäsen muistaa, kuuluin jossain kohtaa myös "henkilökuntaan", eli minulla oli modeoikat ja sen myötä pääsin vaikuttamaan täällä oleviin viestittelyihin.
    Kuten aina, alussa satoi itselleni pelkästään glooriaa ja mammonaa, hieman pitemmälle mentäessä negaa alkoi pukata, (usein juuri niiltä jotka joutui moderoinnin kohteeksi).
    Vaikka olen ehdottomasti sitä mieltä, että moderaattorin hommiin suostuvalta puuttuu aivoista joku tärkeä solu, niin jos en olisi hommasta potkuja saanut, niin varmasti olisin siinä tehtävässä vieläkin.
    Ihan varma ole, kannattaako asiaa nostaa enää esille, mutta jos joku ei tiedä ja haluaa, niin homma meni osapuilleen niin, että minua kohdeltiin ircissä kaltoin, josta johtuen sanoin tälle kohtelijalla että "foorumilla tavataan"..viestittelyssä sitten tarjosin chikiittaa ahteriin ja jotain sellasta..Esa tuli apuun ja poisti itseltäni modeoikat ja niin edelleen. Herkempi väki näki että kimmo teki jotain mikä vaikutti esmes planeettojen kiertoratoihin, tjms. Itse siinä kohtaa olin sitä mieltä että tamperelainen(?) olisi pyytänyt anteeksi "isotteluaan" ircissä, niin homma olisi ollut siinä.
    Lopputulos siis että tamperelainen(?) jatkoi eloaan, ilman anteeksipyyntöä, kimmolta poistettiin modeoikat.
    Jäykemmällä selkärangalla varustettu olisi poistanut tunnuksensa jo tuossa kohtaa, muttei kimmo, vaan nöyränä laittoi lisää crc:tä ja jatkoi taivalta.

Ihan varmasti voi olla kyse itsestänikin ja siitä ettei postittelluni joillekin uppoa.

Miten voisi näille omaan tunnukseeni negatiivisesti suhtautuville saada aikaan sen, että sivuttaisi kokonaan itseni, tahi suhtautuisi kuten toisiinkin usereihin?
    Jos minua kohtaan on jotain negaatioita, niin voisko niistä kertoa vaikkapa osotteeseen galiffi at gmail piste com,

joo, jos tää herättää jotain keskustelua, niin vastataan.

JeiLaa tykkää tästä.
  2. outlaw heart

outlaw heart Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1049
    Puhelinmalli:
    Omistan: SG2+,SG4, iPhone6, jne...
    Kokolailla rehellinen avautuminen.
    Anteeksipyyntö olisi taas pelastanut paljon tässäkin tapauksessa. :)

Hyvää Joulua, @kimmo ! :)

3. Mauski Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    65
    Eikö tunnuksen poistamisen voi pyytää yksityisviestillä, ettei sitä tarvi yleisesti tuolla huudella.
    Ei mulla mitään Kimmoa vastaan ole, mutta IMO jaksa kuunnella vuodesta toiseen kun aikuinen mies vetää kännit ja tulee tänne angstojaan purkamaan ja pyytämään tunnuksensa poistoa, katoaa foorumilta ja palaa sitten hetken päästä.

4. outlaw heart

Tykkäykset:
    1049
    Puhelinmalli:
    Mutta kukin tyylillään?
    Kyllä täällä yhdellä lähtee touhu välillä lapasesta. :-$

Aina on olemassa se "ignore"-vaihtoehto, ellei jaksa lukea omasta mielestään turhia kommentteja. Halutessaan niitä kommentteja saakin kurkittua.

Kimmo vaan haluaa palata syystä x MPF:lle takaisin.

5. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Voi varmastikin..tässä kohtaa vaan "kilahdin", koska olin kokonaan toista mieltä veikon kanssa.
    Vaikka siis kuka mitä mieltä on, niin en yritä hakea jotain vtun säälipisteitä avautumisillani.
    Kiitoksia.
    Kerro nyt mielestäsi(mielipiteesi) mitä minun pitäisi tehdä.
    Olen ollut tällä foorumilla vissiin 10v., tykkään täällä olosta, tästä porukasta, jutuista mistä täällä jutellaan. Olen saanut täältä operaattorien (sonera/tf) aspasta henk.kohtaisia kavereita, helppiä heiltä.
    Haluaisin pitää nämä suhteeni.

6. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Pidän sinusta, monesta muustakin tällä foorumilla. Haluan olla täällä, haluan kirjoitella tänne.
    Jos olen jotakuta loukannut, niin haluan pyytää anteeksi sitä.

gogland, hulkkmi and kowardi like this.
  7. Noppi's

Noppi's Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4385
    Puhelinmalli:
    Iphone 6s Rose Gold
    Mutta toihan on äärettömän helppoa. Ingoret vaan ja sillä sipuli. Moni jaksaa ja haluaa lukea kimmon juttuja. Kokolaillahan muutenkin kaikkien jutut on aina kaikilla samanmoisia. Toisilla vaihtuu syy toisilla ei. Suoraan sanottuna av alue on paskan jauhamista, asia osiot kutakuinkin aina samaa laitteet vain muuttuu. Asia osiolta saa apua laite ongelmiin, av alueelta vaikka kimmon mainitsemiin parisuhde tai muuhun eloon liittyvään. Hyvään tai pahaan. Kuitenkin kyse on sosiaalisesta kanssa käymisestä vaikkakin netissä.

hulkkmi, Stupidio and kimmo like this.
  8. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Kertokaa nyt mitä mun pitää tehä?
    olla kuten ei oliskaan(tunnus näköjään vielä olemassa)..sivuuttaa kaikki antipatiat.
    Pyytää Esalta sen tunnuksen poistoa aikuistenoikeesti, ja kadota täältä.
    yo, tehdä uusi tunnus ja niinpäinpois
    jokumuuvaihtoehtomikä.

9. Nightuser

Nightuser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2133
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S4 Black Edition
    Jos oikeasti haluat täältä pois niin pyydä tunnuksen poistoa. Jos et halua täältä pois niin älä pyydä. Helppoa.

Edit. Veikkaisin kuitenkin että et halua täältä pois. Ja onhan uudet keskustelut helpompi lukea kun on tunnukset. :)

hulkkmi, Noppi's and kimmo like this.
  10. Tune Vieras

Ei ole meidän tehtävä päättää sinun puolesta. Jos myö päätettäs kuka lähtee, niin foorumi olis aika tyhjä.

Stupidio and Noppi's like this.
  11. outlaw heart

Tykkäykset:
    1049
    Puhelinmalli:
    Mielestäni vastasit itse jo hyvin pohdintaasi. :)

12. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    En tiedä..voin nykyisin olla täältä erossa pari viikkoa, "ennen vuorokauden", kuitenkaan kokonaan en haluaisi tästä luopua.
    Jos pidän tunnuksen ja koitan olla kommentoimatta?

13. Stupidio

Stupidio Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1844
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s Plus 128GT Silver
    Kimmo mää en voi olla pois ku yö unien verran niin sullahan menee hyvin ku voit jonkun aikaa olla ilmankin.. :D

Pidä tunnus, kommentoi ja pidä foraa yllä! :) Mukava sun juttuja on lukea ja vielä hauskempaa se kun saa keskustelun aikaseksi!

outlaw heart and hulkkmi like this.
  14. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 Marble White
    Näimpä. Kimmo on mielestäni yksi foorumin isoista nimistä ja hänen juttujaan on mukava lueskella, vaikka välillä saattaa sisun korkkia raottaakkin. Ja ei, tämä ei minua haittaa, enkä ala tätä milläänlailla tuomitsemaan.

Ja jos ei jaksa kimmon tahi jonku toisen kirjottelemisia lukea, niin löytyyhän sieltä se ignorenappi sitä varten.

E: Ja siis mielestäni kimmolla ei ole mitään syytä poistua foorumilta, ellei itse sitä OIKEASTI taho.

Noppi's, outlaw heart and Stupidio like this.
  15. Vildi

Vildi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    137
    Puhelinmalli:
    Moto X Style
    Mukavaa kuulla välillä foorumin historiaa kun täällä vielä niin vähän pyörinyt :) Way the go kimmo, anna palaa vaan. Nää ja muut on ihan mielenkiintoista luettavaa. Turha mitään poisjääntejä miettiä, mikäli oikeasti haluaisit, olisit jo varmaan kadonnut..

16. outlaw heart

Tykkäykset:
    1049
    Puhelinmalli:
    Kommentoit vaan edelleen.
    Kun seuraavaksi alkaa ärsyttämään joku asia, jos kahden viikon harkinnan jälkeen edelleen haluat poistua, eiköhän se onnistu. Luulisi, että siinä ajassa kaipuu tänne syttyy taas. Kuitenkin itsekin täällä sanoistasi päätellen viihdyt. :)

17. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Pidän tästä paikasta, olen saanut täältä kavereita, olen saanut liittymiini liittyen apua operaattorin edustajilta. Mitä hyvänsä, jos koitan olla hissukseen, sopiiko että olen täällä.

hulkkmi tykkää tästä.
  18. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Totta kai se @kimmo sopii :) ja mun puolesta saat / pitääkin kommentoida.

hulkkmi tykkää tästä.
  19. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Laitoin IsoPäällikolle (Esalle) yvn missä kysyin hänen mielipidettään userstatustani kohtaan. Koko viestiä tänne laita, mutta mielestäni aika positiivista hänen puolesta;

"Voit mielestäni kirjoitella tänne kuten ennenkin."

Master of the Universe tykkää tästä.
  20. apek

apek VIP

Tykkäykset:
    1058
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Jatka ihan niin pitkään kuin haluat. Jos viestit pysyvät sääntöjen rajoissa, niin miksi ei sallittaisi?

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju