1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kikkailua Soneran tarjouksilla?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Bird, 9/7/02.

1. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toimisikos tällainen systeemi: käsken jokun minuun luottavan tuttavan/kaverin hakea uuden Soneran liittymän ja mainita minut suosittelijaksi. Kaveri pistää itsensä liittymän omistajaksi, mutta laskut tulemaan mulle ja antaa kortin myös mulle. Minä saan 50 e puheaikaa uuteen liittymään + 20 e vanhaan vain avausmaksun (sekä mahdollisen kaverille annettavan vaivanpalkan) hinnalla. 5 kk kuluttua kun puheaika on käytetty, pyydän sitten kaveria irtisanomaan. Eli onnistuisikos tällainen? Vai pitäisikö laskut kuitenkin laittaa tulemaan kaverille?

2. nasu Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Väitän että onnistuu!

3. tyoentekijae

Tykkäykset:
    0
    toimii varmaan mutta kuka on niin tyhmä että avaa kaverille liittymän omalla nimellä? Kaverihan voi paukutella semmoset laskut sinne että riittä ja sinähän ne lopulta maksat

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tiesittekö muuten, että kampanja aikana jos vaihtaa classic duo -> privat duo tai toisinpäin niin saa esim. 50€ puheaikaa, mikäli Sonera ei muuta kampanjaehtojaan seuraavassa kampanjassa.

5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Onko näin? Minä olen ymmärtänyt, että edun saa vain jos vaihtaa yksitaajuusliittymästä Duo-liittymään.

6. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No se varmaan vähän riippuu kaverista - molemmin puolin.

7. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    heh! kikkailu jatkuu...

8. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ei kuitenkaan nyt tullut tuota kokeiltua. Kolme liittymää on ehkä sittenkin tällä hetkellä mulle ihan tarpeeksi, kun toimivia puhelimiakin taitaa olla enää kaksi; G500:n näyttö pimeni viime viikolla. :p

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se duosta duoonkin onnistuu, tarkistin asian Soneralta. En itsekään meinannut uskoa tuota, kun työkaveri kertoi.

10. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Viilataan vielä pilkkua, tuo ainakin on mulla ollut tiedossa, että vaihdolla Privat Duosta Classic Duo:eek:on saa edun. Onko se sama siis toisinkin päin?

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eli jos nyt vaihdan liittymän esim. Classic DUOsta Privat DUOon www.sonera.net:issä ja sitten vähän ajan päästä (heti?) takaisin Classic DUOon, niin nettoan hommasta 50e (miinus ~9e kytkentämaksuja)?

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Saman kampanjan aikana duosta duoon ei voi vaihtaa, täytyy odottaa seuraavaa kampanjaa. Esim. avaat joulukampanjan aikana Classic Duon ja vaihdat sen kesäkampanjan aikana Privat Duoksi. Puheaikaa kertyi 100€.
    Asia tarkistettu Soneralta.

13. arihyv

Tykkäykset:
    0

Sorta - tiedetään. Tammikuussa (www.sonera.net) kautta vaihdoin liittymäni ensin privatiksi (4 euroa), sitten liikkeessä joka tarjosi lahjuksia - vain pari päivää perästä Classic Duoksi.

kustannukset: 75 FIM

puheaikaa 50 eur (=300 FIM) + hieno fleece liikkeeltä joka edelleen käytössä.

Radiolinjallahan tuo ei ole toiminut enää pitkään. Uuden liittymän avaus kyllä on vanhan rinnalle toiminut. Kera puheajan.

14. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Soneran tarjous näyttää loppuneen 15.7.2002.

Onko sitä jatkettu, vai täytyneekö odotella uutta kampanjaa?

15. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Täytyy odotella. Tällä hetkellä ei ole Soneralla tarjousta. Radiolinjalta saa S-etukortilla liittymän avauksen ilmaiseksi.

16. arihyv

Tykkäykset:
    0
    Itseasiassa, tammikuussa ei ainakaan toiminut Priva Duosta Classic Duoon (Tai toisinpäin). Tarkastin myyjältä ;)

Ok - silleen kyllä onnistui että ensin vaihtoi sonera.net Privat -> Duo joku yksitaajuusliittymä eli vaikka Classic, sitten parin päivän päästä marssi liikkeeseen vaihtamaan 2-taajuusliittymäksi ja hakemaan lahjuksia ja 50 euroa puheaikaa. Kaverin noin teki ja hyvin toimi.

75mk 200 mk kahdvinkeittimestä + 300 mk edesta puheaikaa (not bad)

17. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saahan tuon Soneran 50 euroa duo-vaihdosta myös ihan soittamalla asiakaspalveluun, ettei tarvitse liikkeeseen vaivautua?

18. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Saa toki, muttei mahdollisia (matkapuhelin)liikkeen tarjoamia kylkiäisiä.

Jaa tämä viestiketju