1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kiitosta Puhelinkioskille

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja Jarkkoman, 9/2/04.

1. Jarkkoman

Tykkäykset:
    0
    Ennen en ollut tilannut netistä mitään joten palvelu ja sen nopeus yllättivät itseni. Kiitoksia hyvästä palvelusta ja nopeasta toimituksesta.

2. Janiz

Janiz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    +358 40 190 5151
    Sama täällä, ensimmäistä kertaa tilasin tarvikkeita Sony-Erkinsonniin ja tulivat seuraavana päivänä kotiovelle kannettuna vaikka käsittääkseni maksoin vaan "toimituksen lähimpään postitoimipaikkaan". Kiitos. Sait uuden asiakkaan.

3. Siikki

Tykkäykset:
    0
    Heh, oon tilannu netistä jotain pientä, mutta tää nopeus yllätti ---> maksoin 27.02 klo 15.09 suunnilleen ja maanantaina tuli ovelle.
    Jep suosittelen kavereillekki tätä paikkaa

4. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Esalle joutuu kyllä antamaan suuren kiitoksen, homma toimi nopeasti. =)

Suomen, tai tarkemmin Kuopion postille en sitä palkintoa sitten jaa. Paketti on seikkaillut nyt pitkin ja poikin kaupunkia, eikä vahingossakaan ole sattunut oikeaan paikkaan... Maanantaiksi uhkasivat sen minulle ojentaa, kun kävin ättäröimässä hetken. Jo pelkkä paketin löytäminen vei puolikkaan tuntia, ja voitte uskoa, että on kiertänyt...

5. Pietari02

Tykkäykset:
    0
    Minä myös kiitän puhelinkioskia. Eilen kun Esa lähetti paketin niin tänä aamuna heti yhdeksältä oli postinkantaja paketin kanssa ovella. En ole mistään muusta nettikaupasta saanu näin nopeaa palvelua.

6. mjkall

Tykkäykset:
    13
    KIITOS

Kahdesti olen ostanut Puhelinkioskista. Hienosti ja joustavasti mennyt. Laitoinkin linkin jo oman ammattikuntani forumille.

7. Citadel

Tykkäykset:
    0
    Minulle taas ei ole tullut mitään kontaktia paitsi maksunvahvistus. Toivottavasti edes on lähtenyt matkaan, on sitä jo kolme päivää odoteltu...
    Syrjitäänköhän jopa tässä Oulua, kai sen nyt pitäisi tulla suht normaaliin aikaan tännekkin.

8. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Maanantain tilauksestasi on tänään tehty kysely tavarantoimittajalle, mutta todennäköisesti ko. tuote on tilapäisesti loppu, koska ei ole lähtenyt.

9. Citadel

Tykkäykset:
    0
    Tämä ei siis kuitenkaan tarkoita että en saa haluamaani puhelinta? No, eipä sillä niin hirmuinen kiire ole mutta kunhan tulee ennen juhannusta. Tätä puhelinta en paljon ole kaupoissa nähnyt joten toivottavasti löytyy vielä.

10. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Mistähän puhelimesta kyse?:)

11. Citadel

Tykkäykset:
    0
    Nokialainen 3300.

12. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Musta/sinistä 3300:a ei tällä hetkellä ole tukuissa, mutta sitä on tulossa huhtikuussa. Oranssia löytyy heti.

Jaa tämä viestiketju