1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kiitos v*tusti Dna

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja smithwesson, 25/5/03.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. smithwesson

Tykkäykset:
    0
    Mä ostin Siemensin M50 puhelimen ja siihen Qrategin piuhan ja makso yht. 220€ ja kuvittelin että niillä surffataan 2 vuottaa kiinteen hinnoilla ja hommataan joku parempi netti siinä ajan kulues, mutta vielä mitä sehän poistukin kokonaan eli tuli se raja. Mutta ei voi mitään täytyy yrittää hommata äijän nimiin se yritysGPRS ja toivottavasti warettajat painuu vittuun verkoilta viemästä kapasiteettia ja netti toimis paremmin.

2. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Eipä näillä gprs nopeuksilla paljoa tee mieli warettaa, pakolliset tiedostot voi imasta jos ei muuten saa.

3. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    Mitä luultavammin dna:n gprs alkaa toimimaan paremmin kun 1.7 tulee voimaan tuo uusi hinnoittelu.

4. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    No luulis ainakin kun käyttäjämäärä tippuu murtoosaan nykyisestä.

5. smithwesson

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mä oon kuullu ihan toisenmoista juttua, jotkut imuttaa DVD-Leffoja ja yms. mä tosin imuttelen vaan biisejä ja muuta pientä, mut kyllä sieltä 700MB pelinkin saa jos pistää imuttaan ja antaa sen tulla sieltä. Tosin ei ihme että Dna pisti rajan tommoselle toiminnalle.

6. smithwesson

Tykkäykset:
    0

Ei sillä 100 Mt:lla paljon juhlita ehkä nopeesti sähköposti tsekataan ja sitten ircataan ja vahdataan GPRS tilaa. Jos en saa YritysGPRS niin sitten vaihtuu operaattori, ihan vaan kostoksi.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei aloiteta näitä samanlaisia ketjuja enempää, kiitos.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju