1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kiitokset hyvästä toimituksesta!

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja plehti, 28/11/03.

1. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Tilasin keskiviikkoiltana Puhelinkioskista kaksi puhelinta ja puhelimet saapuivat työpöydälleni torstaina. Todella hienoa toimintaa Esalta. Kiitokset!

T: Panu.

2. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1331
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Joku voi nyt kysyä miten illalla tehty tilaus voi olla perillä jo seuraavana päivänä (tai aamulla ennen 10:ä tehty tilaus samana päivänä). Jos vastaanottaja on pk-seudulla, perillekuljetustilaus voidaan toimittaa Postin Keltainen kuriiri-lähetystavalla postipaketti 14:n sijasta. Tämä toimituksen nopeutus tehdään automaattisesti silloin kun se on mahdollista (lähinnä Nokian ja Siemensin kohdalla).

3. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Myös minun puolesta kiitos perjantaina tilasin ja tännän ma oli postissa.Puhelin vaikuttaa äkkiseltään hyvältä, ainut että vähän on buginen. Muuten ihan hyvä.

P.S. Toimiiko tuo lähete takuulappuna vai lähetätkö mulle erikseen sähköpostilla?

4. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1331
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Kyllä tuo lähete käy takuutodistuksena.

5. Mikhail

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset oivallisesta toiminnasta myös minun suunnaltani.

Tilasin lauantaina (myöhään illalla) Sony Ericsson Z200 puhelimen.
    Tiistaina sain sitten jo hakea paikallisesta postista tuotteen seurantatunnuksen avulla.

Hienoa toimintaa, iso kiitos!

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    eli iso E älyää laittaa puhelimen ihan kunnon pakettina toisin kuin toinen nimeltä mainitsematon putiikin pitäjä laittoi paketin mulle maksi-kirjeenä...Entä jos joku oli käynyt sen mun postilaatikosta hakemassa sinä aikana kun se oli noin kolme tuntia lukottomassa laatikossa tien reunassa puoliksi ulkona laatikosta mahtumattomana laatikkoon?...mut hyvä jos iso-E laittaa ne kunnon pakettiin

Jaa tämä viestiketju