1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kiinteä hf ja puhelimen vaihto?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja NJo, 24/12/03.

1. NJo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC J Butterfly
    Minulla on autossa Nokia CARK-91 -handsfree-sarja. Olen lähitulevaisuudessa vaihtamassa puhelintani Nokia 6600 -malliin. Voinko mitenkään käyttää tuota CARK-91-sarjaa tuon 6600:n kanssa?
    Olisi nimittäin turhauttavaa vaihtaa hf-sarjaa, kun tuo nykyinen on ollut autossa kuukauden, ja sen asentaminenkin kesti neljä viikkoa(!)...
    Eli kuinka on? Voiko hommasta selvitä esim. puhelintelineen vaihdolla, kun en millään haluaisi maksaa/asen(nut)taa uutta, langatonta sarjaa autoon.

2. NJo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC J Butterfly
    En itsekään tykkää uppailusta, mutta nyt viisaat (tiedän, että täällä on viisaita) kertokaa edes jonkinnäköinen vastaus kysymykseeni!

3. Duunari

Duunari

Tykkäykset:
    12
    Ei ole mitään apua. Itse möin 6210:n vanhan Cark-91:sen pois 20 egellä.

Nykyään ei enää tehdä ns. upgradekittejä.

Mien sait menemään asenukseen noin kauvan?? Olutta reilusti ja retkelle??

Itse heitin sen tunnissa aikoinaan.

4. NJo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC J Butterfly
    Harmittaa vaan, kun tulee reilusti persnettoa tuosta handsfreestä, kun joutuu halvalla myymään... Asentaminen kesti kauan, kun työaikojen ja sään vuoksi ei sitä viitsinyt aina asentaa (lue: pimeässä kotipihassa räntäsateessa). Noh, elämä on lifee.
    Mutta kiitos kuitenkin vastauksestasi.

5. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    293
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    mikrofonin ja kaiuttimen voit halutessasi käyttää vanhasta,uusi kaiutin on kuitenkin pienempikokoinen joten vaihdoin senkin itselleni,bt-autosarjaksi vaihtoon meni 15 minuuttia eikä työ maksanut mitään

Jaa tämä viestiketju