kiinalaisten puhelimien toiminta Suomessa

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Huawei Honor 8 Lite
Olen lupautunut olemaan Hong Kongin yliopiston opiskelijaryhmän oppaana toukokuun lopulla Helsingissä. Kun kysyin yhteyspuhelinta, he sanoivat ostansa sellaisen lentokentältä Helsingistä. Kysyivät myös puhelinten hintaa. Onko tosiaan niin, että heidän sikäläiset puhelimet ei täällä toimi, vaikka ostaisivat prepaid kortin omiin puheliinsa? Onko tietoa, voivatko he ottaa tietyn tyyppisen puhelimen mukaansa jo kotimaastaan?@

inffy

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
22493
Puhelinmalli
#teampitopeli
Riippuu siitä mitä verkkoa ja mitä tekniikkaa heidän puhelimet käyttää. Aasiassa/Kiinassa/Hong Kongissa on käytössä tietääkseni useampaa eri verkkotekniikkaa joten kaikki puhelimet eivät välttämättä tue Suomen normaalia GSM verkkoja.

Gibbon

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
Honor 9
Olen lupautunut olemaan Hong Kongin yliopiston opiskelijaryhmän oppaana toukokuun lopulla Helsingissä. Kun kysyin yhteyspuhelinta, he sanoivat ostansa sellaisen lentokentältä Helsingistä. Kysyivät myös puhelinten hintaa. Onko tosiaan niin, että heidän sikäläiset puhelimet ei täällä toimi, vaikka ostaisivat prepaid kortin omiin puheliinsa? Onko tietoa, voivatko he ottaa tietyn tyyppisen puhelimen mukaansa jo kotimaastaan?@

Kyllä Kiina luuri toimii täällä ihan hyvin.Ostin UMI Z luurin ja on ainakin tammikuun lopusta toiminut hyvin kaikissa paikoissa niin pääkaupunki alueella kuin myös sen ulkopuolella.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Huawei Honor 8 Lite
Kiitto kiitos tästäkin vastauksesta... Minulla ja kuten tuhansilla muilla meillä on Kiinassa valmistettu puhelin ja tottakai ne toimivat täällä, kun on meidän markkinoille sovitetut. Kysykseni oli onko Hong Kongissa toimiva puhelin toimiva täällä, kun pannaan meikäläinen Sim kortti sisään?

Top Bottom