1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kielen vaihto

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Andows, 21/7/05.

1. Andows

Tykkäykset:
    0
    Haku-toiminnolla löytyi paljon keskustelua ja hyödyllistä tietoa puhelimen hankkimisesta Saksasta. Olen juuri hankkimassa uutta puhelinta ja innostuin itsekkin asiasta. :)
    Erityisen suuri kiitos Esalle tästä ketjusta: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=14447

Enää oikeastaan yksi yksityiskohta jäi mietityttämään. Englanti on ilmeisesti vakiona noissa Saksastakin ostetuissa malleissa? Entä tuleeko mukana yleensä ohjekirja myös englanniksi vai vain saksaksi? Onnistuuko ohjelmapäivitys ja kielen vaihto? Jos maksaa, niin kuinka paljon yleensä?

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    nokiasta en tiedä, mutta muilla merkeillä tulee ohjekirja useasti vain saksaksi.

softa päivitys suomeksi onnistuu kyllä huollossa nokian hintaa en muista mutta sijoittunee noin 20-40e

3. Andows

Tykkäykset:
    0
  4. SalaKalastaja

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli puhelimessa kun olin tilannut toisen nokialaisen saksasta niin siinä oli englanti eikä suomea ollenkaa...!Kävin Rovaniemellä päivittämässä sen ja makso 25-30€.

5. Andows

Tykkäykset:
    0
    Oy Komofon Ab Vaasassa veloitti kielipaketin vaihdosta 19€.

Jaa tämä viestiketju