1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kevyt autosarja Nokialaiseen

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Destroeyer, 10/10/07.

1. Destroeyer

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään kokemuksia noista kevyistä Nokian BT-autosarjoista (HF-3, HF-33W, HF-6W). Haulla yritin jo pilkkiä, mutta laihoin tuloksin...

Tällä hetkellä käytössä E70 + Nokian BH-900-headset, joka sinällään on ihan toimiva, mutta autossa tulee työn puolesta lätistyä niin paljon että tollainen kevyt sarja voisi olla ok.

Hinnallahan noita ei ole pilattu, mutta kyllä kuuskymppiäkin on paljon rahaa jos sen syytää turhaan paskaan...

Joten jos ko. vempeleitä käyttäneet voisi hieman raottaa mystisyyden verhoa laiteiden toiminnasta...

Kiitos!

2. mangi

Tykkäykset:
    0
    Olen testannut HF-6W-tyyppistä (en muista mallia, kuitenkin melko uusi) Nokian tupakansytytinhf:ää. Auton ollessa paikallaan toimii, mutta liikkeessä vastapuoli ei juuri kuule mitään. Ilmeisesti mikrofoni jää ainakin autossani liian kauaksi (vaihdekepin vieressä) ja taustamelu peitää puheen. Itse kyllä kuulen hyvin, mitä vastapuoli sanoo.

3. olpo

Tykkäykset:
    0
    Bluetooth autosarja vaan.. ck-7w n.150€ + asennus 120€.
    Ainakin toimii ja kuuluu. :D

4. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Suosittelen tutustumaan myös tuotteeseen HF-300, joka on aurinkolippaan kiinnitettävä kauitin / mikrofoni -yhdistelmä. Sen saa napattua myös helposti mukaan, esim. pöytäkäyttöä varten. Yhteys luuriin BT:n välityksellä.

Äänenlaatu on hyvä, välillä vastapuolella on esiintynyt kaikumista. Moottoritienopeuksissa ääni alkaa jo olla turhan heikosti kuultavissa, vaikka ihan 2000-luvun iso ja hyvin eristetty ranskalainen auto löytyy.

Mutta älkää ymmärtäkö väärin, olen pitänyt tuosta laitteesta, ja ajaa kyllä asiansa.

Kuva:
    http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/07/speakerfone.jpg
    Julkaisutiedote:
    http://www.nokia.com/A4136001?newsid=1137433

Jaa tämä viestiketju