Keskustelua valmisruuista

andy

Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
19334
Puhelinmalli
S21 Ultra
Tällaiselle aiheelle vaikuttaisi olevan tarvetta ja tässä se nyt on.
Laitetaan aloitukseen yksi omasta mielestä aika hyvä kolmen minuutin mikroherkku, eli Kokkikartanon nakkiperunamuusi. Vaatii tosin omaan makuun hieman tuunausta. Todella reilu turaus ketsuppia, päälle pitkä ravistus punaista Tabascoa ja sekoitus.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
17155
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Minä olen mielellään syönyt tätä jos vaimo on ollut muualla eikä ole ollut laittamassa ruokaa,

Mietiskelijä

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
410
Puhelinmalli
S21
Mulla on viime aikoina töissä suosikiksi noussut Kokkikartanon pekonipasta. Joskus myös saman valmistajan lohipasta. Yleensä on joko eväät tai ostan lounastiskiltä mutta joskus tulee valmisruokia ostettua myös.

eura665

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
296
Puhelinmalli
huawei p9lite
Saarioisten kasvislasagne, uppoaa vannoutuneelle lihansyöjälle hienosti.

zSx

Tavallinen pulliainen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
3583
Puhelinmalli
S21U + iPad 2017 LTE
Kokkikartanon isot pasta- ja kiusausvuoat on meillä Saarioisten maksalaatikon ohella sellaisia helppoja valmisruokia jos ei ole ehtinyt tehdä muuta ruokaa tai ei jaksa valmistaa itse.

Nykyään tulee käytyä toimistolla ollessa tukemassa työpaikkaruokalaa ja jo aiemminkin eväiden ja valmisruokien syönti oli aika harvinaista. Mutta silloin kun tuli tätä enempi harrastettua niin eniten annoskateutta työkavereissa tuntui herättävän se perinteinen maksalaatikko. ?

kaßu

Åbol
Palaute - 100%
66   0   0
Reaktiopisteet
15001
Puhelinmalli
iPhone 12 Mini❤️
Itel ei oikee oo semmosia eineksiä mitä usein söisi?

ehkä pirkan broileripyörykät sweet & chili kastikkeel tai schrirachalla ja raejuustolla on yleisin mitä töihin ostan? ja on ihan hyviä hintaisekseen.

EDM

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
12309
Puhelinmalli
OnePlus Nord 2
Itel on sellai, että koska teen paljon iltavuoroja, ni ostan töihin usein eineksiä, ku ei oo aikaa/jaksa tehdä ite sillon. Kotona mun valmsiruuat on tyyliä pakastepizza, nugetit, ranskikset ja nakit tms... En yleensä syö mikrossa lämmitettäviä kotona. Yritän tehdä viikonloppuisin itse tai sit tilaan ruokaa kotiin. Mut siis iltavuoroviikoilla en syö ruokaa kotona lainkaan. Syön sen eineksenä töissä.

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
12563
Puhelinmalli
Mi 10T Pro
Kokkikartanon kinkkukiusaus, aurakinkkukiusaus ja Saarioisen kananuudeliruukku on itselle sellaisia "go-to" valmisruokia. Kokkikartano on aika tyyristä, mutta kyllähän siitä kahden työpäivän verran syö.

UkkraM

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3270
Puhelinmalli
Xcover 3
Yöpalaksi, kylmänä, kyytipojaksi iso tuopillinen kylmää laktoositonta maitojuomaa. Puolikas jäi aamupalaksi teen kanssa. Alkaa se madepottu kohta maistuun!

20210213_225448.jpg

EDM

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
12309
Puhelinmalli
OnePlus Nord 2
Kokkikartanon kinkkukiusaus, aurakinkkukiusaus ja Saarioisen kananuudeliruukku on itselle sellaisia "go-to" valmisruokia. Kokkikartano on aika tyyristä, mutta kyllähän siitä kahden työpäivän verran syö.
Ne isommat kokkikartanot ~700g, ni ite syön siitä kaks kertaa. Toki saatan sen silti syödä saman työpäivän aikana, mut eri tauoilla. ? Vähän vaihtelee mun syömiset töissä. Yritän kyl vähentää sitä syömistä täl hetkel..

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8664
Puhelinmalli
S10e
Melkeinpä ainut valmisruoka mitä ostan on Kokkikartanon kiusaus, kaikki versiot. Toki satunnaisesti saatat jotain muutakin ostaa, mutta aika harvoin tulee valmisruokia ostettua, koska yleensä aina on pakastimessa itsetehtyjä ruokia annosrasioissa niitä päiviä varten, kun ei jaksa tehdä ruokaa.

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
15464
Puhelinmalli
Apple iPhone 12 PRO
Makkaroita tietysti tulee osteltua, mutta pari einestä, joita kerran-pari vuodessa tulee osteltua.
Muut tulee tehtyä itse.

Kivikylän palvarin hernekeittoa.
802kivikylan_hernekeitto-img500x500s.png

Kokkikartanon lohisoppaa.

Kokkikartano-T%C3%A4ytel%C3%A4inen-Lohikeitto-300g-MockUp-0x500-c-default.png

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2324
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
itse välttelen valmisruokia, mutta muutama erikoisuus on josta tykkään....
- maksalaatikko rusinoilla - aliarvostettu herkku, joka putoaa
- mustamakkara suoraan tiskiltä - kompaktissa paketissa kaikki kerralla
- kichen joy aasialaiset wokki- pakasteet -näitä nytkin pakkasessa muutama
- Lidin 80+% lihaa sisältävät lihapulla ja curry ketsup
- kalapuikot+remulade kastike
- hernekeitto ja sekaan Lidlin frankurterin nakki - alpeilla kun kävi vaeltamssa, niin tämä oli monesti mitä majoilla oli tarjolla. Jos hifistelen, hieron hernarin sileeksi sauvasekoittimella (muu perhe inhoaa)

Viimeksi muokattu:

Tumppe

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
383
Puhelinmalli
iPhone 12 mini
Itse kulutan ehkä vähän liikaakin pakastepizzoja. Viime aikoina suosikiksi on noussut Ristorante Tonno. Toinen mielestäni hyvä pakastealtaan herkku on Findusin Dagens-tuoteperheen anguspihvi tikkuperunoilla. Molemmilla tuotteilla hintaa alle kolme euroa Prismassa.

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
209   0   0
Reaktiopisteet
12389
Puhelinmalli
joku lippulaiva
Itse kulutan ehkä vähän liikaakin pakastepizzoja. Viime aikoina suosikiksi on noussut Ristorante Tonno. Toinen mielestäni hyvä pakastealtaan herkku on Findusin Dagens-tuoteperheen anguspihvi tikkuperunoilla. Molemmilla tuotteilla hintaa alle kolme euroa Prismassa.
Tuo tonno on kyllä hyvä, siihen omia mausteita vähän kylkeen ni avot

Tumppe

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
383
Puhelinmalli
iPhone 12 mini
Tuo tonno on kyllä hyvä, siihen omia mausteita vähän kylkeen ni avot
Totta töriset. Lisään usein joko tavallista Meiran chilijauhetta tai vähän vahvempaa Poppamiehen soosia päälle. (y)

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
17   0   0
Reaktiopisteet
5451
Puhelinmalli
NoPhone
Oma makuaisti on hieman erikoinen. Lidlin maksalaatikko on herkullista varsinkin jos paistaa voissa pannulla. Menee kyllä nälissään vaikka kylmänä. Purkkihernekeiton yleensä teen niin että kaks purkkia keittoa ja kaks purkkia valkosia papuja tomaattikastikkeessa. Siihen sekaan paistijauhelihaa. Sit lautaselle lisäksi jauhettua linnunsilmächiliä ja heinzin ketsuppia?. Pakastepizzat yleensä mahdollisimman monella juustolla ilman täytteitä. Päälle siivuttaa hk sinistä ja lisää juustoraastetta. Krapulassa vielä janssoninfileitä sekaan. Ja yleensä kerran viikkoon perjantaisin on pakko saada tulisia nuudeleita mihin tulee myös paistijauhelihaa. Oon ostanu jemmaan korealaisia tuplatulisia ramen nuudeleita millä kyllä hiki irtoo helposti. Silti tulee aina lisättyä chilijauhetta. Varmaan muitakin ”herkkuja” löytyy valmisruoka osastolta mutta nää tuli ensimmäisenä mieleen.

Noppi's

Valoa kohti!
Palaute - 100%
237   0   0
Reaktiopisteet
9492
Puhelinmalli
Kesäkissa ☀️😻
Jos ei töissä puuro linjalla niin tulee syötyä saarioisen härkäruukua, kotimaisen nakkimuusia ja tikkamasala pakastekuutiota useimmiten. Kotona ei oikeastaan ikinä eineksiä lukuunottamatta joskus pakastepizzaa.

Mattiboy

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
164
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Kokkikartanon valmisruuat on kyllä parhaimmistoa ja useimmiten tosi hyviä. Useasti yövuoroon oon kaupanhyllyltä ottanu mukaan kokkikartanon riisikebabin, on hyvä.

Kuten kollega kerran totesi: ”Kokkikartano on valmisruokien mersu”

Top Bottom