Keskustelua taiteesta ja käsitöistä

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7061
Puhelinmalli
OnePlus 6
Ihan varmasti riittäisi. Tossa nyt tullut seurattua Bukowskin huutokauppoja syksyn aikana. Suomalaista arvotaidetta saa suhteellisen halvalla. Oma perintötaulunikin oli siellä kaupattavana lokakuussa parin viikon ajan. Mutta kun tarjoukset olivat surkeita, niin vedin taulun pois myynnistä.

Voidaankin puhua kolmista eri markkinoista. Halvin tapa ostaa taidetta onkin juuri nettihuutokaupat. Sitten nää taidegalleriat, joissa hinnat on jo ihan eri luokkaa. Kolmas lienee netin myyntipalstat.
Noh, riippuu tietysti taiteesta, mut ehkä sellainen mikä omaa silmää miellyttää. Olisin halunnut yhden exäni maalaamista tauluista ostaa, mut kyl hintapyynti oli ihan liikaa mun kukkarolle. :confused:

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6248
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Noh, riippuu tietysti taiteesta, mut ehkä sellainen mikä omaa silmää miellyttää. Olisin halunnut yhden exäni maalaamista tauluista ostaa, mut kyl hintapyynti oli ihan liikaa mun kukkarolle. :confused:
Taidemarkkinoilla tapahtui merkittävä käänne tossa vuoden 2010 paikkeilla. Hinnat halpenivat reippaasti. Meikäläisen Munsterhjelmin maalaus arvioitiin Bukowskilla v. 2004 noin 2000 arvoiseksi. Aattelin silloin et mikäs meikäläisellä tarvetta myydä, antaa arvon nousta. Mutta tosiaan sit hinnat tippuivat. Aika nurinkurista. Mulle sanottiin lokakuussa että hyvä jos 500 saat. Korkein tarjous oli 300, jonka hylkäsin.

Viimeksi muokattu:

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
6886
Puhelinmalli
iPhone 7+
Tee niinkuin minä, jos ei ole varaa ostaa taulua, niin maalaa sellainen itse...Jossei muuta niin ainakin on omannäköistä taidetta..:)

krossi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
1194
Puhelinmalli
OP 6 + Gear S3 Frontier
Voihan taulun vuokrata tai ostaa osarilla tänä päivänä. Siitä vaan Rembrandt osamaksulla ostamaan :D

Top Bottom