1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Keskustelua SE T300 -mallista

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja veppis, 9/12/02.

1. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
  2. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo itseasiassa kavin viikonloppuna ko. laitetta testaamassa ja olin varsin pettynyt puhelimeen.

- Naytto oli mielestani epatarkka eika ollut kilpailijoiden tasolla
    - Nappaimisto oli huono
    - Ulkonakokaan ei ollut kovin kummoinen (jokaisella tahan varmasti oma mielipide)

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Aika jännää, itse olen täysin päinvastaista mieltä, ainoastaan ulkonäon kommentoinnin suhteen olen samaa mieltä. Joikkari on todella mahtava, tarkka tuntuma ja sopiva vastus.

4. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No joo kommenttini jai ehka hieman epatarkaksi, koska en maininnut, etta joystick on ihan toimiva. Muut nappaimet jaivat jotenkin tuntumaltaa "ohuiksi".

5. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    88
    Minkälainen tuo joystick on verrattuna T68:iin? Siinä ainakin omasta mielestäni oli aivan liian löysä.

6. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Paremmalla näytöllä vois olla ihan ok. Ja ei tossa muotoilussakaan ole juuri kehumista.

7. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joystick on parempi, on upotettu ja paljon jämäkämpi kuin T68:n. Se kun heilui melkein tuulesta... :eek:)

8. blueice

Tykkäykset:
    0
    Viikonlopun yli käyttäneenä voin kertoa, että näyttö on 256 väriseksi erittäin hyvä, ja ruudunpäivityskin on kohtuullinen, minigolf toimii..
    Näppäimistöä tulee joykan takia käytettyä vähemmän, mutta tekstiviestien kirjoitus on sujuvaa, ei valittamista.
    Ulkonäköä karsastin ensi alkuun, mutta livenä tää on ihan asiallinen, näppäimistö tosin on ehkä liian tasapaksun näköinen, mutta sopii tähän saippuarasiaan.

Joku valitti että erix poistuu softapäivityksessä mutta senhän saa ladattua netistä takaisin, sinänsä loistavaa että voi muistia vapauttaakseen heivata pelejä ja soittoääniä pois ja tarvittaessa hakea niitä takaisin/siirtää tietokoneella..

Kuulokeääni on ensimmäistä kertaa ala-arvoinen ericssoniksi, soundi on kuivakka ja "kireä". Toivottavasti P800 ei tuota samaa pettymystä eli eivät nokian tyyliin unohtaisi äänenlaadun merkitystä.

Kokonaisuudessaan positiivinen tuttavuus ja hinta/laatusihde on enemmän kuin kohdallaan. Softakin on tässä se vanha ja silti bugiton ja vakaa kuin kivi.

Midit soi erittäin hienosti ja esim. täältä saa hyviä midejä, tosin kannattaa lyhentää soittoäänikäyttöön.. (paranoid rocks)

9. ChesDer Vieras

itse vääntelin tuota gd67:n joystickkia pari viikko ja vaihoin t300:n nii täytyy sanoo et mun mielestä t300:n tikku jää reilusti toiseksi.

mulla muuten heiluu ja narisee takakuori aika halvan olosesti.
    aluksi oli ihan jämy. enkä oo puottanu puhelinta kertaakaa.
    onko teillä samaa?

10. aphc

aphc

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900
    Takakuori ei minulla ainakaan liiku yhtään.
    Kuulokeäänestä sen verran, että tämä on ensimmäinen puhelin, jossa äänenvoimakkuutta ei tarvitse pitää täysillä, että kuulisi vastapuolen puheen meluisassakin ympäristössä.

11. apev

Tykkäykset:
    0
    Mullaki heiluu takakansi aika lailla, samoin puhelin sammuilee vähän väliä jos on vähänkin puristuksissa taskussa. Missähän mahtaa olla lähin huolto täällä Sodankylän suunnalla ja saakohan sitä uuden puhelimen jos takakansi on jotenkin virheellinen?

12. samuel

Tykkäykset:
    0
    Juu, samat kokemukset mutta se kai johtuu siitä että mallissa on vaihdettavat kuoret. Onko joku saanut puhelimen toimimaan moodemina kaapelin kanssa ?

13. nzip

Tykkäykset:
    0
    bluetooth?

T300:sta mainostetaan t68i :n seuraajana, mutta ilmeisesti laitteessa ei ole kuitenkaan bluetoothia? Raivostuttavaa, kun on r520m:stä asti maistanut bt+gprs käyttöä, niin en todellakaan aio palata infrapunan kanssa sihtailuun saatikka johtoja solmimaan..

14. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    T300:ssa ei ole tuohon valmiutta, täytyy käyttää infraa modeemikäytössä.

15. Otus

Tykkäykset:
    0
    En ole kokeillut, mutta näin kyllä kerran livenä. Toivottovasti ei tarvitse sitä uudestaan katsoa, kännykät ei nykyään enää saisi näyttää tuolta!

16. samuel

Tykkäykset:
    0
    Jos se pitää paikkansa niin minkä takia T300:sen sivulle on ilmestynyt kaapeli-ajurit ?

17. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Näyttää tulleen modeemiajurit myös kaapelille, joten olin väärässä. Puolustuksekseni sanoisin, että väärät tietoni olivat peräisin Sony Ericsson Help Deskin kanssa aikaisemmin käymistäni keskusteluista.

18. Joppe

Tykkäykset:
    1
    Tämä siis tuosta alkuperäisestä ketjusta lainattua..

Onko kenelläkään ratkaisua tuohon ongelmaan, koska se vaivaa minunkin puhelintani? Onko vika puhelimessa, asetuksissa vai Soneran maili-palvelimessa (mail.inet.fi)? Pelkkä teksti siirtyy kyllä, mutta liitetiedostot tökkivät.. Yhtenä päivänä sain pari kuvaa lähetettyä, mutta nyt ei taas onnistu vaikka mitä tekisi.

19. malagant

Tykkäykset:
    0

20. blueice

Tykkäykset:
    0
    Joo siitä voi heivata pois vaikka kaikki vakiopiipitykset ja korvata mieleisillä, samoin kuvien kanssa.

Ite siirtelin infralla midit puhelimeen, en ole vaan vielä kerenny perehtyyn niitten lyhentämiseen, täyspitkinä vievät turhan paljon tilaa ja mitä tekee 7min soittoäänellä??
    Kaapelista ei vielä kokemuksia, vastahan ne ajuritkin julkas, tuo infra kun ei tarvi sen kummempia ajureita, ainakaan w98se, w2k ja xp:ssä.. -siis noitten kuvien ja midien siirtelyyn..

Dial up networking tuntu pelaavan moitteetta ja vakaasti infralla.

Jaa tämä viestiketju