Keskustelua parisuhteista, deittailusta, yhdessä elämisestä ja eroamisesta

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
350
Puhelinmalli
iPhone XS
No ku meinasivat että tylyä vaikka meitä siitä tunnista niin postettu. Asia nyt kuitenkin tuli toivottavasti selväksi teille nuoremmille...En kadu tuotakan yhtään, mahtava kokemus oli asua tuolla toisella puolen palloa ja nyt ollaan molemmat täällä ja meillä on aivan mahtava pikkuisäntä ekaluokalla (y)

MGM

???-???? ????????? ??????
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
No ku meinasivat että tylyä vaikka meitä siitä tunnista niin postettu. Asia nyt kuitenkin tuli toivottavasti selväksi teille nuoremmille...
Kukaan sanonut, että tylyä. Sanoin, vaan, että en mä niitä laittaisi. Ex tuskin siitä tykkäisi. ?

tonz

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
2238
Puhelinmalli
Nokia 8
Niin siis kyllä se luonne on lopulta se mikä ihmisen tekee lopulta kauniiksi tai rumaksi. Toki parisuhteen kohdalla pitää varsinkin alussa myös ulkoinen viehätys toimia.
Joskus olen pohtinut, että jos yhtäkkiä joku näistä huiskaripsistä tai joku muu, joka puhtaasti ulkonäköä arvioiden ei näytä viehättävällä, tuntuukin puoleensavetävältä, niin puskeeko sieltä hieno luonne läpi? Ja samoin sellaiset joiden ulkoiset puitteet ovat kaikin puolin kunnossa, niin eivät viehätä sitten yhtään. Tuleeko silloin hankala (tai sopimattomampi) luonne esille?
Ja nämä siis silloin kun ei ole vielä yhtään tutustunut henkilöön.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Ihan tutkimustenkin mukaan ulkonäöllä on merkitystä ensitutustumisessa, mutta sitten muut tekijät alkavat muodostua tärkeämmiksi. Ja muuttuhan ihminen vuosien mittaan. Eipä tuo vaimokaan enää 65-ikäisenä ole samannäköinen kuin oli 20-vuotiaana, kun naimisiin mentiin. Minusta puhumattakaan. Olisihan se nyt outoa jos tunne olisi tässä vuosikymmenten mittaan kuollut pelkän ulkonäön muuttumisen takia.

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
4316
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Ihan tutkimustenkin mukaan ulkonäöllä on merkitystä ensitutustumisessa, mutta sitten muut tekijät alkavat muodostua tärkeämmiksi. Ja muuttuhan ihminen vuosien mittaan. Eipä tuo vaimokaan enää 65-ikäisenä ole samannäköinen kuin oli 20-vuotiaana, kun naimisiin mentiin. Minusta puhumattakaan. Olisihan se nyt outoa jos tunne olisi tässä vuosikymmenten mittaan kuollut pelkän ulkonäön muuttumisen takia.
Eipä olla me vaimon kanssa juuri mihinkään muututtu, mitä nyt vähän vauhtiraitoja tullut

Zeni

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
755
Missitason emäntä ?? Eli niinku yksinkertaisella hymyllä varustettu tikku ? :rolleyes:

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
9007
Puhelinmalli
Apple iPhone 11 PRO
Voi luoja sentään.
Iltasuihkuttelut äsken ja puoliso kysyi suihkuhuoneessa että "milloinkas meinaat varata sen parturin"?
Kattelin vähän hölmönä ja sanoin että vastahan mää torstaina kävin pyövelin luona (siis vakioparturi).
Puoliso katteli vähän hölmönä ja ihmetteli että "ethän sä ole sanonut edes varanneesi mitään aikaa".
Sanoin että eihän tää karvakuontalo (hiukset siis) enää edes ole pitkät ollutkaan torstain jälkeen.
Edelleen ihmetteli että missä välissä olen käynyt turparissa niin taas toistelin että torstaina töistä kotimatkalla kävin pyövelillä.
On ne naiset sokeita.

MGM

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Voi luoja sentään.
Iltasuihkuttelut äsken ja puoliso kysyi suihkuhuoneessa että "milloinkas meinaat varata sen parturin"?
Kattelin vähän hölmönä ja sanoin että vastahan mää torstaina kävin pyövelin luona (siis vakioparturi).
Puoliso katteli vähän hölmönä ja ihmetteli että "ethän sä ole sanonut edes varanneesi mitään aikaa".
Sanoin että eihän tää karvakuontalo (hiukset siis) enää edes ole pitkät ollutkaan torstain jälkeen.
Edelleen ihmetteli että missä välissä olen käynyt turparissa niin taas toistelin että torstaina töistä kotimatkalla kävin pyövelillä.
On ne naiset sokeita.
Kaljuks vaan, ni ei tartte tollasia ihmetellä. ?

MGM

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Kyl toi Tinder nykyään on paikka, josta ei haeta parisuhdetta vaan lähinnä sitä selaa siihen tylliin, että swaippailee vasemmalle ja oikealle sen mukaan, että; panisin, panisin, panisin, panisin, en panis, panisin, panisin... Jne... Siis siellä on nykyään ihan hillittömästi naisia jotka vaan esittelee itteensä ihan niinko avoimesti peppua, tissiä ym... Todella pinnallista. Hyvin vähän siellä tulee vastaan enää mitään aitoa. Toista se oli sillon viis vuotta sitten, kun sinne ekan kerran menin. Oli ehkä tinderin kulta-aikaa, kun sitä ei moni tiennyt, niin sieltä jotain löysikin. Nykyään aivan turha paikka.

Metsämies

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
265
Puhelinmalli
LG G5
ä tinderin kulta-aikaa, kun sitä ei moni tiennyt, niin sieltä jotain löysikin. Nykyään aivan turha paikka.
Tavallaan joo, tavallaan ei. Kohta tulee vuosi kun tinderiä aloin käyttämään ja monenlaista on vastaan tullut. Eräs asia on jäänyt merkittävästi mieleeni. Yllättävän monella nuorella naisella (n. 22-27 haussa) on mielenterveysongelmia. Ehkä sen takia päätyneet tinderiin? En siis tarkoita tätä pahalla, vaan toipumisen aikana sinkkuja ja nyt hakevat seuraa. Toinen huomio, että yhä harvempi nuori nainen käyttää ollenkaan alkoholia.

Sitten on ne juuri eronneet, mitkä pitäisi olla kokonaan pois tinderistä, koska ne aiheuttaa vain ongelmia tosimielessä olijalle. Lisäksi on ne heruttajat, mutta niistä kyllä huomaa heti. Koen, että mahdollisimman pian live-näkeminen, koska siinä hetkessä tilanne muuttuu täysin, harva se on tekstin kautta juuri se mitä mielessään olettaa. Pari erittäin mielenkiintoista olen tavannut, mutta molemmilla ollut sitoutumiskammo, harmikseni. Lisäksi on ollut niitä, ketkä heti nähdessään molemmin puolin ollaan tuumattu että ei kannata meidän aikaa tuhlata enempää. Pari kaveria tullut tuota kautta, näiltäkin tosin tuli kortti itseltään, ei minulta.

Onko teillä tai kaveripiirissä syntynyt fwb tai muuten puhdas kaverikortilta suhdetta myöhemmin?

Ristiriitaiset tunnelmat, välillä tuntuu että koko tinder on perseestä, niin samana päivänä saattaakin tulla huippu matchi. Nytkin on pari kuviota meneillään, saa nähdä mitä tästä syntyy. En pidä ajatuksesta pelailla ihmisillä, mutta tinderin kautta tähän tilanteeseen ajautuu helposti, sinänsä ok jos kumpikin tietää missä mennään eikä ole estettä. Seassa on kyllä myös niitä tavallisia ihania suomalaisia naisia, mutta äärimmäisen harvassa.

Pienemmällä paikkaa ihmisiä on aika vähän tinderissä, mutta paljon enenmmän aitoja ihmisiä. Helsingissä käydessään kun ei tuota saa loppuun selattua vaikka rankalla käydellä swipettää, niin täällä iltaisin ja aamuisin muutama huitaisu ja se on siinä. Goldia käytän ja kun laittaa sijainnin Lappiin, niin jopas alkaa löytymään niitä normaaleja naisia. Mitä nyt kukakin normaalilla tarkoittaa ja hakee, mutta sellaista täysipäistä perusnättiä ja älykästä naista.

2019 oli tavoitteenani päästä tutustumaan kokonaan uusiin ihmisiin ja hyvin näytti onnistuvan, vaikka tinder aikaa on vienyt todella paljon viestitellessä, niin nyt se pian näkeminen on noussut ykköseksi. Olisihan se mukava, jos oikea hyvä suhde muodostuu. Aika näyttää:)

Onko teillä mitään vinkkejä miten pääsee jonossa ylös ja ohi? Ilmeisesti algometrit on muuttuneet kuluvan vuoden aikana? Toki uuden tilin tekemällä pääsee heti kaikille näytille, mutta en halua uutta tehdä kun on keskeneräisiä projekteja menossa.

• Tykkää
Reactions: MGM

MGM

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Tavallaan joo, tavallaan ei. Kohta tulee vuosi kun tinderiä aloin käyttämään ja monenlaista on vastaan tullut. Eräs asia on jäänyt merkittävästi mieleeni. Yllättävän monella nuorella naisella (n. 22-27 haussa) on mielenterveysongelmia. Ehkä sen takia päätyneet tinderiin? En siis tarkoita tätä pahalla, vaan toipumisen aikana sinkkuja ja nyt hakevat seuraa. Toinen huomio, että yhä harvempi nuori nainen käyttää ollenkaan alkoholia.

Sitten on ne juuri eronneet, mitkä pitäisi olla kokonaan pois tinderistä, koska ne aiheuttaa vain ongelmia tosimielessä olijalle. Lisäksi on ne heruttajat, mutta niistä kyllä huomaa heti. Koen, että mahdollisimman pian live-näkeminen, koska siinä hetkessä tilanne muuttuu täysin, harva se on tekstin kautta juuri se mitä mielessään olettaa. Pari erittäin mielenkiintoista olen tavannut, mutta molemmilla ollut sitoutumiskammo, harmikseni. Lisäksi on ollut niitä, ketkä heti nähdessään molemmin puolin ollaan tuumattu että ei kannata meidän aikaa tuhlata enempää. Pari kaveria tullut tuota kautta, näiltäkin tosin tuli kortti itseltään, ei minulta.

Onko teillä tai kaveripiirissä syntynyt fwb tai muuten puhdas kaverikortilta suhdetta myöhemmin?

Ristiriitaiset tunnelmat, välillä tuntuu että koko tinder on perseestä, niin samana päivänä saattaakin tulla huippu matchi. Nytkin on pari kuviota meneillään, saa nähdä mitä tästä syntyy. En pidä ajatuksesta pelailla ihmisillä, mutta tinderin kautta tähän tilanteeseen ajautuu helposti, sinänsä ok jos kumpikin tietää missä mennään eikä ole estettä. Seassa on kyllä myös niitä tavallisia ihania suomalaisia naisia, mutta äärimmäisen harvassa.

Pienemmällä paikkaa ihmisiä on aika vähän tinderissä, mutta paljon enenmmän aitoja ihmisiä. Helsingissä käydessään kun ei tuota saa loppuun selattua vaikka rankalla käydellä swipettää, niin täällä iltaisin ja aamuisin muutama huitaisu ja se on siinä. Goldia käytän ja kun laittaa sijainnin Lappiin, niin jopas alkaa löytymään niitä normaaleja naisia. Mitä nyt kukakin normaalilla tarkoittaa ja hakee, mutta sellaista täysipäistä perusnättiä ja älykästä naista.

2019 oli tavoitteenani päästä tutustumaan kokonaan uusiin ihmisiin ja hyvin näytti onnistuvan, vaikka tinder aikaa on vienyt todella paljon viestitellessä, niin nyt se pian näkeminen on noussut ykköseksi. Olisihan se mukava, jos oikea hyvä suhde muodostuu. Aika näyttää:)

Onko teillä mitään vinkkejä miten pääsee jonossa ylös ja ohi? Ilmeisesti algometrit on muuttuneet kuluvan vuoden aikana? Toki uuden tilin tekemällä pääsee heti kaikille näytille, mutta en halua uutta tehdä kun on keskeneräisiä projekteja menossa.
Tää oli aika hyvin kiteytetty. Noista mielialahäiriöisistä mulla onkin kokemuksia ja noita juuri eronneita tulee vähän väliä vastaan. Ja just tuota ajattelin kans, että pienemmillä paikkakunnill ja lähempänä pohjoista tulee varmasti enemmän vastaan niitä aitoja ihmisiä. Täällä, kun selailee tuota 160km säteellä, niin kyl vähiin jää... ?

Metsämies

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
265
Puhelinmalli
LG G5
Tää oli aika hyvin kiteytetty. Noista mielialahäiriöisistä mulla onkin kokemuksia ja noita juuri eronneita tulee vähän väliä vastaan. Ja just tuota ajattelin kans, että pienemmillä paikkakunnill ja lähempänä pohjoista tulee varmasti enemmän vastaan niitä aitoja ihmisiä. Täällä, kun selailee tuota 160km säteellä, niin kyl vähiin jää... ?
Suurin ongelma tinderissä on juuri eronneet ja mt-potilaat. Nuo jos saisi pois, niin helpommalla pääsisi. Tyrkyt voi raksia suoraan pois, ellei kokeile yhden yön hommia.

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
8084
Puhelinmalli
Nexus 6P
Tähänkin ois paljon asiaa, mutta en tiedä mistä aloittaa saati jaksaa edes tarinoida. Yhtä hevonvittua kaikki, pellenä oloa yms.

sataratas

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2298
Puhelinmalli
iPhone
Kun olin teini 90-luvulla, niin ei mitään tindereitä ollut. Sittemmin ollut vain 2 suhdetta. Exän kanssa oltiin yhdessä 15 vuotta, joista 8 naimisissa. Nyxä ollut kuvioissa 7 vuotta. Olen siis hyvin välttynyt kaiken maailman säädöiltä. En usko, että olen menettänyt mitään. Kai.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Kun olin teini 90-luvulla, niin ei mitään tindereitä ollut. Sittemmin ollut vain 2 suhdetta. Exän kanssa oltiin yhdessä 15 vuotta, joista 8 naimisissa. Nyxä ollut kuvioissa 7 vuotta. Olen siis hyvin välttynyt kaiken maailman säädöiltä. En usko, että olen menettänyt mitään. Kai.
Sulla ollut yksi suhde enemmän kuin minulla :p Säätöä sitä mukaa vielä vähemmän, ilmeisesti. Sitä en tiedä olenko jotain menettänyt, mutta eipä kuitenkaan kaduta.

MGM

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Sillon ei ollut tinderiä, mut oli kissfm chat ja teksti-tv chatit. ?

Janza182

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
1270
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
KissFM chatti ❤ :D

Mutta voi elämä että pää on vieläkin vähän sekaisin mut paremmalla mallilla selkeesti.
Siis tuossa oli tuollainen lyhyt ihana suhde pitkän suhteen jälkeen jonka ainakin osittain itse pilasin. Kylläkin silti tuli aika puskista tämä homman lopetus kun mietti millaista vastakaikua oli tullut. Kunnioitan tätä ihmistä paljon ja haluaisin olla edelleen ystävä. Tässä vaan nyt ollut että mun viestit ymmärretty väärin ja siitä vähän soppaa syntynyt. Ja sekös tässä vielä kivaa ettei saa soittamalla kiinni. Nooh jospa aika parantas asioita.. Vielä liian arka juttu :(

Top Bottom