Keskustelua parisuhteista, deittailusta, yhdessä elämisestä ja eroamisesta

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7240
Puhelinmalli
Nexus 6P
Niin varmaan...syvällä on jotain muuta, kuin keskusteluja:D.
No meni kuten ajattelinkin ja menin sinne iham sillä ajatuksella, että vain teetä. Puhuttiinkin siitä. Katottiin leffa. Tilanteet on joskus sellaisia, että asiat voi jättää seuraavaankin kertaan. 🙂

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7094
Puhelinmalli
OnePlus 6
Muistan sen kerran, kun tutustuin edelliseen exääni. Ei siis tähän viimeisimpään. Juteltiin Tinderissä tai WA:ssa (en muista enää) aika tovin aamuyöstä.. Oli sit jo aikainen aamu kunnes uhkailin, että kyl mä voin tulla sinne 7 km päähän pyörällä nukkuu hänen kanssaan ja lämmittää häntä, ku hänellä oli kylmä (siel oli oikeesti kylmä ja naiset tutkitusti tuntee kylmempää kuin miehet), mut tiesihän sen miten siinä käy.. 🙄 Oltiin me sit lopulta myös sen 8kk yhdessä..

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7240
Puhelinmalli
Nexus 6P
Menin teekutsujen jälkeen baariin muutamalle ja kappas, joku 51-vuotias halus vaihtaa numerot. Aluksi piti mennä ihan yöksi, mutta vaihtui sitten suunnitelmiin, että nähdään selvinpäin ja mennään ehkä Jokeri-otteluun. :D

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4172
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Menin teekutsujen jälkeen baariin muutamalle ja kappas, joku 51-vuotias halus vaihtaa numerot. Aluksi piti mennä ihan yöksi, mutta vaihtui sitten suunnitelmiin, että nähdään selvinpäin ja mennään ehkä Jokeri-otteluun. :D
Sulla on kyllä nyt vientiä🙈😁😍
Hyvähän se vaan on.👍🏼:) Tänään vielä se sinkkujuttukin, tiedä mitä löytyy ja tapahtuu. (viheltävä hymiö puuttuu, se tulisi tähän)🤓😇

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7094
Puhelinmalli
OnePlus 6
OMG... Tänään se vihdoin taitaa tapahtua. Olen sopinut tapaavani yhden naisen tänään jonka kanssa olen kirjoitellut WA:ssa jo viikkoja... Se on joku 25v... 😅 Ensimmäinen tapaamani nainen tänä vuonna ja sen jälkeen kun erosin.. Vähän jännittää...

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4172
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
OMG... Tänään se vihdoin taitaa tapahtua. Olen sopinut tapaavani yhden naisen tänään jonka kanssa olen kirjoitellut WA:ssa jo viikkoja... Se on joku 25v... 😅 Ensimmäinen tapaamani nainen tänä vuonna ja sen jälkeen kun erosin.. Vähän jännittää...
Jännittääkö tuossa se kun on eka nainen eron jälkeen kenet näet vai muuten tuo näkeminen?

Top Bottom