Keskustelua parisuhteista, deittailusta, yhdessä elämisestä ja eroamisesta

lexie

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
271
Puhelinmalli
Samsung Galaxy J3
Veikkaan että @jhietala exäs ei kaipaa sun onnittelujas tai yhteydenottojas. Perustuen siis siihen, mitä olet kirjoittanut. Joten, älä laita.

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7233
Puhelinmalli
Nexus 6P
Näyttäähän sitä jhietalalla vientiä olevan. :) Mä en oo vieläkään tavannut ketään mun eron jälkeen. :p Jonossa kyl olis naisia... :rolleyes:
En mä tiedä onko vientiä, meen vaan virran mukana ja otan sen minkä elämä mulle haluaa antaa juuri sillä hetkellä. Okei, oon yksin, mutta en koe enää olevani yksinäinen. Koen tällä hetkellä jonkinasteista onnellisuutta.

Veikkaan että @jhietala exäs ei kaipaa sun onnittelujas tai yhteydenottojas. Perustuen siis siihen, mitä olet kirjoittanut. Joten, älä laita.
Mä vastaan tähän kuten vastasin toisaalla aiemmin esittämääni samaan kysymykseen.

"Jos nyt joku miettii, että laitoinko mä sitä viestiä niin laitoin. Olin pitkään sitä mieltä, että en laita. Olenhan jätetty, loukattu ja satutettu. Eikä olla hänen halustaan enää yhteydessä tai muutakaan. Joten miksi muistaisin. Sitten oli taas se, että erostamme on 2kk. Oltiin 5 vuotta yhdessä ja hyvin tärkeä henkilö minulle ja tulee aina kulkemaan mun rinnalla jollain tasolla.

Vaikka suhde päättyi hyvin pitkälle minusta johtuvista syistä, emme eronneet riidoissa. En kuitenkaan kykene olemaan niin tunnekylmä ihminen, että en muistaisi yhtä elämässäni kulkenutta ihmistä, joka täyttää kerran elämässä pyöreät 40 vuotta ja varsinkin kun tuo ikävuosi piti täyttää yhdessä. Toista mahdollisuutta tuolle onnentoivotukselle ei enää olisi tullut ja mikäli olisin jättänyt laittamatta niin se todennäköisesti olisi harmittanut todella paljon. Nyt olen todella hyvilläni siitä, että laitoin, eikä se ole harmittanut yhtään. Mitään se ei muuta, eikä tuo takaisin, enkä varsinkaan menetä enää mitään. Järki sanoo miten edetään, mutta joskus on vain kuunneltava sydäntään ja antaa edes hetkeksi sille se päätösvalta. Katkeruus on niin paskaa entisiä kumppaneita kohtaan, että se syö vain sisältäpäin itseä. Huomenna tämä päivä on kuitenki jo mennyttä. Elämä jatkuu."

Viimeksi muokattu:

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7233
Puhelinmalli
Nexus 6P
Ei ystävällisyys mitään maksa, ja tuossahan oli kuitenkin kyse siitä mitä sinä itse haluat tehdä ja millainen ihminen itse olet.
Niin mä mietin asiaa hyvin pitkälle sen psykologisen vaikutuksen kautta, miten se näkyy minussa ja miten koen sen. Siksi laitoin ja sain siitä takaisin kiitoksen.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4167
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Mun deittijutut on olleet sellaisia että seksijutut kelpais mut tuntuu ettei mitään vakavampaa haluta vaikka sellaista suhdetta muka haetaan.:unsure::cautious:

Yksi jyväskyläläinen olis ollut erilaisempi mut mua hän ei oikein napannut:cautious:

Savage

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
430
Mun deittijutut on olleet sellaisia että seksijutut kelpais mut tuntuu ettei mitään vakavampaa haluta vaikka sellaista suhdetta muka etsitään.:unsure::cautious:

Yksi jyväskyläläinen olis ollut erilaisempivmut mua hän ei oikein napannut:cautious:
Me miehet ollaan vähän sellaisia, että ensiksi pitäisi päästä pöksyjen sisään ja sitten katellaan jatkoja :). Siis, vähän kuin koeajo:D.

pume

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
96   0   0
Reaktiopisteet
2330
Puhelinmalli
Huawei
Kyllähän se ainakin omalla kohdalla niin on, että jos ei seksi toimi, niin sitten ei toimi mikään muukaan. En ehkä vielä ekoilla treffeillä lähtisi pöksyihin uimaan, koska se antaa mielestäni myös naisesta tietynlaisen kuvan, mutta kyllä jo kolmansilla pitäisi alkaa actionia olemaan. Seksi on ainakin itselleni kuitenkin hyvin tärkeä osa parisuhdetta.

Top Bottom