Keskustelua parisuhteista, deittailusta, yhdessä elämisestä ja eroamisesta

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
2370
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max
Onko tällaiselle ketjulle tarvetta täällä, en tiedä. Pitkään olen halunnut oman tarinani kirjoittaa, sillä löysin nykyisen avovaimoni tämän foorumin kautta :D.
Toisen foorumin innoittamana tämän ketjun tein.

Täällä voit avautua vapaasti parisuhteesi ongelmista tai onnellisuudestasi, sekä kysellä muilta käyttäjiltä vinkkejä ongelmanratkaisuihin tai vaikkapa treffeille ja purkaa tuntosi onnistuneiden taikka sitten epäonnistuneiden treffien/suhteiden jälkeen. Yleistä keskustelua siis vastakkaisesta sukupuolesta ja elämästä heidän kanssaan.

Mulla menee hyvin, myrskyisän 7 vuoden suhteen jälkeen löysin nykyisen avovaimoni tämän foorumin kautta.

Olin myymässä padfone2 puhelintani täällä ja sillä oli ostajia ja kyselijöitä pari muutakin, mutta onneksi en myynyt sitä heille, vaan tulevalle avopuolisolleni, sori vaan mm @seiluri ja @temezii :D.
Oli erimielisyyksiä hinnasta, sekä maksu- ja toimitustavoista, sillä tuleva avokkini asui 200km päässä minusta ja niistä useampana päivänä väännettiin.
Kävin vakoilemassa kyseisen ihmisen facebookista ja siellä sitten alettiin päivittäin heittämään läppää ja hyvin synkkas. Tää toinen oli vielä kihloissa meidän kauppoja tehdessä ja kauppojen jälkeen sitten tutustuttiin kunnolla ja tavattiin muutamia kertoja ihan ystävinä, koska tuntu synkkaavan niin hyvin.
Sitten kävi niin, että hän erosi kihlatustaan ja siitä meni puolisen vuotta kunnes hän muutti tänne ja nyt ollaan jo vuoden verran asuttu saman katon alla :D.
Juuri kun olin pitkän ja vaikean suhteen jälkeen tottunut ja tykästynyt olemaan yksin, niin tää nykyinen sit pölähti elämään tämän foorumin kautta, no toisaalta eipä tässä valittamista ole :D.

Avaus tehty, onko sinulla jotain hyviä/huonoja tarinoita tai muistoja vastakkaisesta sukupuolesta mitkä haluaisit jakaa meidän foorumilaisten kesken?

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5268
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Eikös ketjun aloittaja kirjoittanut, että saa avautua vapaasti. Kyllä se koskee Kaljamahaakin. ;)
Pitääkö mun kirjoittaa joka viestin loppuun "Vitsi vitsi" että se ymmärretään :p

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8841
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Pitääkö mun kirjoittaa joka viestin loppuun "Vitsi vitsi" että se ymmärretään :p
Pitääkö minunkin? Olihan tuolla vinkkaushymiökin. Vai onko minulla jokin kumma tosikon rooli täällä? :D :D :D

Omenanraato

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
968
Puhelinmalli
iPhone 6+ 16GB Silver
Ai on täällä siis muitakin pareja ettei me olla ainoita? :)
Meil taitaa olla ainoat "foorumilapset"? :D

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
2370
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max
Ai on täällä siis muitakin pareja ettei me olla ainoita? :)
Meil taitaa olla ainoat "foorumilapset"? :D
Meillä vaan parempi puolikas ei oo tänne rekisteröitynyt. Etsi padfonea ja googlen kautta löysi mun myynti-ilmon, hyvä niin :D.

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
12025
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8
Meil taitaa olla ainoat "foorumilapset"?
Mit... täh.... häh...

Oliko toi semmonen et "Rakastellaan ja tehdään lapsia." "Joo, mut ensin otetaan foorumi auki."??? Jos foorumilapsia nii kai me joukolla jotenkin mukana teossa oltiin?

juppelis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
22
Jos on nainen elämässä, niin joku siinä kuitenkin tökkii ja jos taas ei ole niin kyllähän sekin kyrsii, koskaan ei siis ole hyvin :)

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8841
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Jos on nainen elämässä, niin joku siinä kuitenkin tökkii ja jos taas ei ole niin kyllähän sekin kyrsii, koskaan ei siis ole hyvin :)
Inte köpa, bara hyra, kuten suomalaisturisti sanoi Tukholmassa kuultuaan hinnan ;)

juppelis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
22
Tuohan on se ideaalitilanne, johon pitäisi pyrkiä, rusinat pullasta :D

3

35736

Palaute - 0%
0   0   0
Tulee kyllä sellainen vitutus, kun alkaa ton kanssa vielä lopussa whatsappissa (hänen aloitteestaan) hirvee kina ja riita taas kaikesta. V.... ku oli ihan hyvä olo ennen niitä viestejä. Pakkoko sitä on enää puida, ku ei mikään johda mihinkään hyvään enää. Sanat vaan käy pahemmaksi toista kohtaan. Ja ärsyttää niin hitosti ku toinen ei näe itessään mitään vikaa. Jospa tää koht loppuu kokonaan tää paska. Toivottavasti ei tarvii olla enää missään tekemisissä ton kanssa. Valitettavasti mulla on vielä jotain sen tavaroita jotka se voi haluta takas vaikkei niillä mitään todennäköisesti teekään. Nyt en jaksais sen inttämistä enää tosta samasta aiheesta yhtään. Pakko viel munkin oloa pahentaa.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
5697
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
OT

Ei ehkä se paras otsikko ketjulle. Olisko joku esim parisuhdejutut / keskustelua parisuhteista tms parempi kun ei tämän tarkoitus ole pelkät suhteiden ongelmat.

Täällä voit avautua vapaasti parisuhteesi ongelmista tai onnellisuudestasi, sekä kysellä muilta käyttäjiltä vinkkejä ongelmanratkaisuihin tai vaikkapa treffeille ja purkaa tuntosi onnistuneiden taikka sitten epäonnistuneiden treffien/suhteiden jälkeen. Yleistä keskustelua siis vastakkaisesta sukupuolesta ja elämästä heidän kanssaan.

erh4be

Superjäsen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
5659
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Onko kukaan ottanut timeouttia / väliaikaa / aikalisää tai miksi sitä ylipäätänsä kutsutaan?

Miten ootte hoitanu asian jos on kokemuata?

3

35736

Palaute - 100%
9   0   0
Onko kukaan ottanut timeouttia / väliaikaa / aikalisää tai miksi sitä ylipäätänsä kutsutaan?

Miten ootte hoitanu asian jos on kokemuata?
No mä sain eilen ehdotuksen vuoden aikalisään. En suostunut. Oltiin jo 4-5 vkoa tapailtu uudestaan, ni sit lähtee yllättäen muuttaa taas mielipidettään, ni antaa koko paskan olla vaan. Toki tätä edelsi eräs tilanne taas, mut anyways... Kaikkiin yksityiskohtiin en jaksa mennä. Mä en kuitenkaan oo tyyppiä joka jaksaa odotella tollasia aikoja et kokeillaanko taas. Mulle parempi on vaan antaa mennä sitten pysyvästi koska muuten sitä ei pysty keskittymään mihinkään. Joillekin se varmasti sopii tai voi tehdä hyvääkin. Mulla taas muutenkin ongelmallinen suhde niin mieluiten yrittäisin ratkaista ne ongelmat nyt enkä kokeilla vuoden päästä onko mikään muuttunut ja parhaassa tapauksessa taas kokee kaiken sen paskankin uudestaan.

Top Bottom