Keskustelua mobiilimaksamisesta, pankkisovelluksista ja pankeista

andy

Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
8586
Puhelinmalli
S10
Oonks mä nähnyt unta, vai kirjoitinko mä tuossa aiemmin tähän ketjuun kertomusta siitä, kuinka Pivo lakkas toimimasta lähimaksun osalta korttini kanssa? On meinaan hävinnyt koko viesti, eikä näy myöskään tuolla hälytyksissä siihen tulleita reagointeja yms.... Eikö tuosta asiasta saa enää keskustella? Sain Pivolta vastauksen kun kyselin että mitähän ihmettä:

"kiitos viestistäsi!

Harmittavaa, ettei sinulla onnistu lähimaksujen käyttöönotto. Tälläinen virhe on meillä tiedossa ja se johtuu Pivon ulkopuolisesta tekijästä, jonka takia lähimaksua ei voi aktivoida. He työskentelevät kyseisen ongelman parissa koko ajan ja pyrkivät saamaan tämän ratkaistuksi mahdollisimman pikaisesti. Suosittelen siis myöhemmin kokeilemaan uudelleen lähimaksun käyttöönottoa.

Pahoittelut meidän puolesta, että tälläinen on.

Kaikesta huolimatta mukavaa päivänjatkoa! "

Saas nähdä rupeaako joskus oikeasti toimimaan...

Propulsion

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
119
Foorumin päivityksen yhteydessä oli jouduttu palauttaa vanhempi varmuuskopio, sen takia viesti kadonnut. Ei mikään sensuuri iskenyt
Okei. Hieman ihmettelinkin, kun foorumi ei myöskään muistanut mihin asti olen ketjuja jo lukenut, vaan tarjosi jo edellisellä käynnillä luettuja uutena. Tämä selittää asian.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2534
Puhelinmalli
OnePlus 6T

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
Nyt näyttäisi K-ryhmän sivujen mukaan Mobile Pay toimivan jokaisessa K-kaupassa. Täytyypä kokeilla jossain vaiheessa kuin siellä onnistuu.

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5574
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Onko kukaan käynyt ostoksilla viimeisen tunnin aikana tai tänään nordean kortin kanssa? Toimiiko? Nordea sovellus ei ainakaan näytä tilin saldoa ollenkaan.

Edit: Nyt näkyy saldo sentään

ReiskaSeta

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
399
Puhelinmalli
Huawei P30 Pro
Onko kukaan käynyt ostoksilla viimeisen tunnin aikana tai tänään nordean kortin kanssa? Toimiiko? Nordea sovellus ei ainakaan näytä tilin saldoa ollenkaan.

Äsken kävin tankilla. Hyvin toimi. Saldo näkyy myös.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4795
Puhelinmalli
S10e

Muutama tunti sitten kävin kaupassa, niin hyvin toimi Google Pay. Ja mobiilipankkikin toimii hyvin. Siihen Nordea Mobile sovellukseen tuli eilen päivitys. Onhan päivtetty?

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5574
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Äsken kävin tankilla. Hyvin toimi. Saldo näkyy myös.
No hyvä homma. Voi mennä kauppaan.
Muutama tunti sitten kävin kaupassa, niin hyvin toimi Google Pay. Ja mobiilipankkikin toimii hyvin. Siihen Nordea Mobile sovellukseen tuli eilen päivitys. Onhan päivtetty?
Päivitin joo eilen. Tänään vaan on ollut ongelmia jonkun verran ainakin downdetectorin mukaan ja mullakin näytti jonkin aikaa vaan saldon kohdalla "Jotain meni vikaan"

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
Nyt näyttäisi K-ryhmän sivujen mukaan Mobile Pay toimivan jokaisessa K-kaupassa. Täytyypä kokeilla jossain vaiheessa kuin siellä onnistuu.
Kyllähän se toimi tuossa pienessä lähikaupassa (K-Market) ihan moitteitta, mutta ainakin yhtä nopeasti olisin kyllä maksanut käyttämällä fyysisiä kortteja. Mutta hyvä tietää, että tarvittaessa pelaa. Kassatyttö (oli sen verran nuori että voin varmaan tytöksi sanoa) koetti jopa opastaa minua ihan alusta alkaen, mutta olin jo maksanut siinä vaiheessa kun hän kerkisi sanoa, että bluetooth pitää olla päällä :giggle: Osasi tunnistaa Plussakortin myös, joten vaimon listalle laittamat henkilökohtaiset edut sai mainitulla alennushinnalla.

Viimeksi muokattu:

juhaf

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
15
Harmittavaa, ettei sinulla onnistu lähimaksujen käyttöönotto. Tälläinen virhe on meillä tiedossa ja se johtuu Pivon ulkopuolisesta tekijästä, jonka takia lähimaksua ei voi aktivoida.
Itsellä sama juttu. Jouduin uusimaan kortin ja sepä ei toimikaan Pivossa. No odotellaan...:)

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
25   0   0
Reaktiopisteet
2648
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Itsellä sama juttu. Jouduin uusimaan kortin ja sepä ei toimikaan Pivossa. No odotellaan...:)
Ai täällä on muillakin ongelmia Pivon lähimaksun kanssa, minä olen vaihtanut pankin suosituksesta 4 kertaa korttia ja käynyt kymmeniä viesti sekä puhelinkeskusteluja niin Op pääkallonpaikan kanssa että Pivon teknisentuen kanssa heinäkuusta 2019 asti ja tulos on tämä, ei toimi.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
Ai täällä on muillakin ongelmia Pivon lähimaksun kanssa, minä olen vaihtanut pankin suosituksesta 4 kertaa korttia ja käynyt kymmeniä viesti sekä puhelinkeskusteluja niin Op pääkallonpaikan kanssa että Pivon teknisentuen kanssa heinäkuusta 2019 asti ja tulos on tämä, ei toimi.
Olikos se tämä Pivo jota OP:n piti kehittää niin ettei tarvitse Apple tai Google Payta ottaa käyttöön? Ei se ehkä ole. Kun senhän piti toimia kaikkien pankkien kaikilla korteilla. Pivohan ei maksutapana toimi iPhonella kuitenkaan, eikä ilmeisesti kaikilla Androideillakaan.

andy

Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
8586
Puhelinmalli
S10
Olikos se tämä Pivo jota OP:n piti kehittää niin ettei tarvitse Apple tai Google Payta ottaa käyttöön? Ei se ehkä ole. Kun senhän piti toimia kaikkien pankkien kaikilla korteilla. Pivohan ei maksutapana toimi iPhonella kuitenkaan, eikä ilmeisesti kaikilla Androideillakaan.
Eiköhän kuluvan vuoden aikana myös op:n asiakkaat saa hyviä uutisia.

Top Bottom