Keskustelua limuista ja energiajuomista

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21387
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Kahvintarve on kyllä merkillinen tapa. Ei mene kuin yksi max kaksi kuppia päivässä, ja jos ei sitä saa, niin olevinaan tulee pakottava tilanne. Eikä sekään voi näin pienellä määrällä olla mikään muu kuin tapariippuvuus 😩
Tapariippuvuushan tuo varmaan ainakin joillain on. Mä juon tosi vähän kahvia (voin jopa olla yhden päivän ilmankin), mutta se tuo sellaisen aloituksen päivään, että jos en ole sitä yhtä pientä kuppia espressoa juonut, on tavallaan koko päivä "pilalla".

Jättiläinen

Jalopeno
Palaute - 100%
195   0   0
Reaktiopisteet
20459
Puhelinmalli
Puhe-elin
Tapariippuvuushan tuo varmaan ainakin joillain on. Mä juon tosi vähän kahvia (voin jopa olla yhden päivän ilmankin), mutta se tuo sellaisen aloituksen päivään, että jos en ole sitä yhtä pientä kuppia espressoa juonut, on tavallaan koko päivä "pilalla".
Joo just näin!!! Aamu on alettava pikkukupilla kahavia. Ja sit jos ei alakaan, niin kaikki on hyvin niin kauan ennenkuin sen muistaa 🤦

Fortissimo

Tavallinen pulliainen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
4824
Puhelinmalli
-
Mä oon nyt jäänyt tohon Noccoon ja Puhdistamon juomiin koukkuun niin ei ole parina päivänä tullut keiteltyä kahvia ollenkaan. 😆 Normisti vedän pressopannullisen Löfbergsin Kharismaa päivässä.

Näitä perinteisiä energiajuomia Battery, Red Bull yms. en voi sietää, viimeksi kun olen niitä juonut oli ED juuri uusinta uutta markkinoilla ja vedin kunnon kännit energiajuomaa+vodkaa sekoittamalla ja siitä ~20 vuoden takaisesta krapula-aamusta lähtien noiden löyhkä on ollut täysin sietämätöntä. 🤮

Touhutippa

Bannattu
Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
42853
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max
3 vuotta sitten lopetin kahavin juonnin kokonaan.

Haralde

Harrastellaan
Palaute - 100%
130   0   0
Reaktiopisteet
2710
Puhelinmalli
Vaihtelee
Kahvintarve on kyllä merkillinen tapa. Ei mene kuin yksi max kaksi kuppia päivässä, ja jos ei sitä saa, niin olevinaan tulee pakottava tilanne. Eikä sekään voi näin pienellä määrällä olla mikään muu kuin tapariippuvuus 😩
Ite juon aamulla ~2-3dl ja iltapäivällä toisen kupin. Tulee kyllä armoton pääkipu jos jättää aamukahvin välistä. Kait tuosta vois opetella poiskin, mutta mitäs suotta…

Kertausharjotuksiin pitää vaan muistaa ottaa omat kahvit tai jotain kofeiinia mukaan, koska aina ei kahvihuolto pelaa ja sillon on kyllä tuskasia päiviä. 🤯

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
12179
Puhelinmalli
MG7PWR
Oli kokeiltava näitä kun halvalla sai.

IMG_20220718_203333_8.4.300.jpg

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
39   0   0
Reaktiopisteet
9077
Puhelinmalli
NoPhone
Kahvia tulee kyllä juotua päivittäin muutama kuppi mutta pystyn silti olemaan vaikka viikkoja ilman kahvia. Energiajuomia menee satunnaisesti niinkuin myös limppareita. Lauantaina maistoin puhdistamon oisko ollu joku lime, se oli melko hyvä maultaan. Normaalisti jos tulee ostettua niin ed tai battery lime. Riippuu tilanteesta ja tarjouksesta.

kviikka

Morommoro!
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
2865
Puhelinmalli
Sony Xperia 1 III
Onko teidän mielestänne tavallisessa Coca-Colassa ollut erikoinen sivumaku viime aikoina? Minulla oli korona tuossa kesäkuussa, ja tuntuu, että sen aikana ja jälkeen ostamissani Coca-Colissa on ollut joissain erikoinen sivumaku, isossa ja pienessä muovipullossa sekä lasipullossa. En tiedä, johtuuko koronasta, mutta mielestäni kuitenkaan kaikissa sen jälkeen juomissani sivumakua ei ole ollut, esim. yhden tölkkimonipakkauksen tölkeissä.

J650

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
291
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro
Onko teidän mielestänne tavallisessa Coca-Colassa ollut erikoinen sivumaku viime aikoina? Minulla oli korona tuossa kesäkuussa, ja tuntuu, että sen aikana ja jälkeen ostamissani Coca-Colissa on ollut joissain erikoinen sivumaku, isossa ja pienessä muovipullossa sekä lasipullossa. En tiedä, johtuuko koronasta, mutta mielestäni kuitenkaan kaikissa sen jälkeen juomissani sivumakua ei ole ollut, esim. yhden tölkkimonipakkauksen tölkeissä.
En osaa colasta sanoa, mutta pepsi maxissa olen välillä huomannut jonkun oudon maun. Siis 1,5L pulloissa

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
19947
Puhelinmalli
11T Pro
On se vaan hyvää.

IMG_20220723_192950.jpg

Ostin myös Valentino Rossi Monsteria, kun kaksi sai kolmella eurolla. Huomenna varmaan maistelen sitä.

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
39   0   0
Reaktiopisteet
9077
Puhelinmalli
NoPhone
Testasin tänää sitä megaforcen sokeritonta ja olihan se ihan kauheeta naalinp**kaa😂. Ei kyllä tuu ostettua toista kertaa.

Top Bottom