Keskustelu työstä, työurasta, työpaikka-asioista ja ammatinvaihdosta

EDM

Foorumin epävirallinen TranceDude™
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
7163
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S20+ 5G
Meilläkin sai 9 lähteä. Tänään oli ehkä pisin perjantai ikinä ja mä olin viimeinen ku lähti pois ja sammutti valot.. Vähä tuli tää biisi mieleen...

.APK

Goldmember
Palaute - 100%
23   0   0
Reaktiopisteet
3165
Puhelinmalli
S10+
Nuo YT:t on aina ahdistavia (myös toisten poislähtiöiden puolesta.)
Olen kuullut, että eräällä pois potkitulla ei juuri muuta sisältöä ollut elämässä kuin työ ja oli yksi ahkerimmista. Mutta, johtajien aivoituksia kun ei aina voi tietää.:confused: Syyt on yrityksen ja työntekijöiden välisiä henkilökohtaisia asioita.

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
36   0   0
Reaktiopisteet
10319
Puhelinmalli
iPhone 11 pro max mega hyper super duper
Olen kuullut, että eräällä pois potkitulla ei juuri muuta sisältöä ollut elämässä kuin työ ja oli yksi ahkerimmista. Mutta, johtajien aivoituksia kun ei aina voi tietää.:confused: Syyt on yrityksen ja työntekijöiden välisiä henkilökohtaisia asioita.
Viime yt:ssä potkittiin pari tyyppiä pois, jotka eivät suostuneet pokkurointiin uuden esimiehen alaisuudessa.

On se toisaalta sääli, että tulee uutta väliportaan johtoa visioineen ja sitten kun näitä yritetään saada ymmärtämään realiteetit niin tällainen katsotaan niskuroinniksi ja sen perusteella voidaan surutta heittää liki 25v talossa ollutta tietotaitoa pihalle...

Mut sellaista on korporaatiossa. Ajoittain tulee näitä, jotka laittaa koko pakan sekaisin parissa vuodessa ja sitten häipyvät muualle ja tilalle tulee toiset, ketkä yrittävät korjata tilanteen.

Mun mielestä iso menetys kun vanhaa tietotaitoa ei pidetä talossa.

Timpaxi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
171   0   0
Reaktiopisteet
3507
Puhelinmalli
Aina joku flagshippi.😬
Hieman kiinnostas tuo Uudenkaupungin autotehtaan työpaikka mut ei pysty tuolla aikataululla tästä irtautumaan. 🙄

HMK

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
358
Puhelinmalli
Nokia 5
Ei varmaan tuon takia kannattaisi vakituisesta työpaikasta lähteä ja ostaa asuntoa Ugista. Kuitenkin jos vaihtoehtona olisi olla jouten, eikä ole estettä vaihtaa maisemaa tai kulkea ja asua viikot työpaikkakkunnalla, niin miksi ei? Parempi vaikka vuosikin tehtaalla kuin vuosi työttömänä.

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
30   0   0
Reaktiopisteet
15853
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S10e + Note 8
Monen monta vuotta minäkin ajattelin että lähden, mutta en vain lähtenyt. Vaikka nyt ajat onkin koronan takia vähän epävarmat sain tehtyä päätökseni ja nyt alkaa viimeinen kuukausi nykyisessä työpaikassa. 13 vuotta kerkesin siellä olemaan. 1.12 alkaa työt toisessa paikassa, saman alan hommia mitä nytkin, hiukan laajemmalla skaalalla. Nyt vaan opettelemaan koodaamaan ajonestoavaimia ja tekemään kaiverruksia.

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
8930
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Ei varmaan tuon takia kannattaisi vakituisesta työpaikasta lähteä ja ostaa asuntoa Ugista. Kuitenkin jos vaihtoehtona olisi olla jouten, eikä ole estettä vaihtaa maisemaa tai kulkea ja asua viikot työpaikkakkunnalla, niin miksi ei? Parempi vaikka vuosikin tehtaalla kuin vuosi työttömänä.
Timpaxilla ei varmaan työttömyys ongelmaksi tule, jos ei sitten ennakoivasti laita lehmiä korkealaitaiseen.

krossi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
71   0   0
Reaktiopisteet
2183
Puhelinmalli
Iphone
Viime vuonna eräs kollega käynnisti YT ja ainoa lomautettu lopulta oli kollega. Taisi olla 2vk lomautettuna

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1281
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
Viime vuonna eräs kollega käynnisti YT ja ainoa lomautettu lopulta oli kollega. Taisi olla 2vk lomautettuna
yhdellä tutulla "kävi" samoin. Sitä alkoi ahdistamaan se porukan vähentäminen ja laittoi itsensä listoille.

Top Bottom