1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kertokaa viisaat, miten wavit ja muut...

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja lapa86, 31/12/03.

1. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    miten saatte toimimaan tossa alempana linkissa "kurko-soittari"- tyylisia
    soittareita? kertokaa kiitos ja ottakaa huomioon, etta olen tyhma, joten mahd. tarkat ohjeet. minulla on siemensyoksy m55. kiitos hirveesti!!

2. qwesty

Tykkäykset:
    0
    Jäi nyt epäselväks että mikä se ongelma on:
    1) sinun tekemät/löytämät wav-soittarit ei jostain syystä tomi kännykässä?
    2) et edes tiedä miten niitä saa siirrettyä kännykkään?
    3) haluaisit tehdä oman, mutta et tiedä mistä aloittaa?

No kaikkia näitä on puitu aika monta kertaa foorumilla... mutta hieman tarviis ainakin täsmennystä tohon kysymykseen että siihen pystyy ylipäätänsä vastaamaan.

3. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    jeee

meitsi ei osaa, enka tieda miten niit saa siirrettya kannykkaan. kuten sanoin, olen tyhma.
    oon kyl jo jonku verran saanu selville. pitaa vissin olla sahkoposti-jutut kunnossa ja toi gprs pitas kans workkii. sit pitas vissin olla datakaapeli? tai lahetetaanko ne wavit suoraan kannykan sahkopostiin ja sit sita kautta jotenki.. siis voisko joku kertoo vahan tasmallisemmin, danke[/img]

4. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  5. Janezki

Tykkäykset:
    0
    Helpoimmalla varmaan pääset, kun hommaat USB-datakaapelin tietokoneeseen (edellyttäen että siitä löytyy USB-portti/portit).
    Sitten asennat Datasuiten ja datakaapelin ajurit ja pääset lykkäämään soittareita/kuvia/pelejä/ym. suoraan koneelta luuriin.

Jaa tämä viestiketju