keinoja nopeuttaa surffaamista GPRS-DNA:n kautta

Parzi

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Niin eli olen tässä huvikseni kokeillut eri keinoja nopeuttaa gprs yhteyden kautta surffaamista, huomasin että kaikista modem booster ym ohjelmista kannattaa pysyä kaukana, mutta tälläinen kun www.netsonic.com , joka lataa sivut muistiin seuraavaa kertaa varten on tosi kätevä! kokeilkaa..Toinen keino on hankkia Opera selain

Katti

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
61
Puhelinmalli
Nokia 5, Nokia 6.1, Honor9
Mitä haittapuolia siitä saattaisi olla?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Tuollaisista proxyistä on se haitta, että sivuista on todennäköisesti vanha versio koneella, eli esim. tälläisen webbipohjaisen foorumin lukemiseen ei sovellu ollenkaan. Ja onhan selaimissakin oma cache...

Edelleen suosittelen Netcaptoria, tuolla pystyy rajoittamaan osoitekohtaisesti mitä ei haluta siirrettävän, esim. bannerit saa pois.

Katti

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
61
Puhelinmalli
Nokia 5, Nokia 6.1, Honor9
Katti sanoi:
Mitä haittapuolia siitä saattaisi olla?
No itse huomasin ainakin sen, että kovalevy ratisee ankarasti koko latautumisen ajan. Käy vähän hermoille;)

huppu

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Tiedostojen imurointia voi nopeuttaa esim.

Download Express

http://www.metaproducts.com/mp/mpProducts_Detail.asp?id=18

ohjelmalla ( freeware )

Kätevä esim. jos puhelimen akku tyhjenee, niin voi ladata akun ja jatkaa taas..

Ohjelma myös lataa tiedostoa useasta kohtaa samanaikaisesti , jotenka lataus on hieman nopeampaa..

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Huppu kiitos tuosta ohjelmasta pitääpä kokeilla.Ilmotelkaa muita hyvin hyödyllisii esim imutus ohjelmii semmoset huonot ei ketäään kiinnosta.

Parzi

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
kokeilin tuota netcaptoria, ja vaikuttaa ihan asialliselta, IE:n ydintä käyttävälle kevytselaimelle.. Mutta ei se kyllä mikään nopeuttaja ole, kyllä Operan Cache ominaisuudet hakkaa tuon...eri mieltä?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Selailua voi nopeuttaa, kun pistää asetuksiin jonkun sopivan proxy-palvelimen. Itse olen pari päivää käyttänyt netistä löytynyttä julkista suomalaista palvelinta, 194.100.50.237, port 8080, ja ainakin Yahoot ja muut jenkkiosoitteet tuntuvat latautuvan hieman ripeämmin.

Dna:n proxystä en ole koskaan kuullutkaan... Liekö jollain sitten parempaa tietoa asiasta?

Sevk

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T Pro
Bigstone sanoi:
Dna:n proxystä en ole koskaan kuullutkaan... Liekö jollain sitten parempaa tietoa asiasta?
Dna:lle erään palautteen yhteydessä ehdotin proxyn laittamista.
Vastaus: "Ehdotuksenne omasta proxypalvelimesta on on huomioitu mutta ainakaan lähitulevaisuudessa ei dna:lla tule omaa proxypalvelinta käytössä olemaan."

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ei mun mielestä toi express auttanu mitänän ei oikeesti =(( Mut kokeilen tota fressiä.

huppu

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kokeilin BeFaster 2.60 ohjelmaa ( löysin ohjelman Kazaa avulla )

Ohjelman pitäisi nopeutta ping aikoja.

Tuntuu toimivan hyvin.

DU -Meterin avulla mitattuna näyttää yhden sekunnin nopeus pysyvän samana, mutta dataa tulee tasaisesti, jatkuvasti. ei taukoja.

http://www.wlanvoorumi.com/nopeus.shtml sivulla oleva nopeustesti antoi tuloksen 41 kbits/s , kun tavallinen kiinteän puhelimen 56k modeemilla sama testi antoi tuloksen 51 kbits/s.

Top Bottom