1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Keikkuva Commu 9500? ÄRSYTTÄVÄÄ

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja SingletonII, 11/4/05.

1. SingletonII

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Minulla ja itse asiassa monella muullakin on keikkuva Commu eli yksi sen kumisista jaloista on eri mittainen kuin muut. Yksi korjaaja sanoi, että koko runko on käyrä, mutta näin ei asian laita taida olla eli kuorissa on pientä vinoutta tai kumitassuissa. Sain jo uuden takakannen tuohon, mutta sama meno jatkuu eli joko tuo vääntyy helposti tai sitten ne on jo tehtaalta lähtiessä epäkuranttia. En viitsisi koko ajan käydä vaihtamassa tuota, mutta pakko se kai on käydä valittamassa kun en pidä siitä, että kirjoittelen esimerkiksi kirjastossa tms tekstiviestiä ja puhelin kolisee pöytää vasten. Onko tuohon jotain hyvää poppakontstia miten päästä vaivasta eroon vai onko tuo ikuinen ominaisuus?

kolinlonksterveisin!
    Sinkku

2. Buddha

Tykkäykset:
    0
    Hio ne kumitassut vaikkapa kynsiviilalla samanmittaisiksi. Puukollakin onnistuu raapimalla, ei vuolemalla.

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kannattaa ehkä kuitenkin käydä huollossa sanomassa asiasta, ennenkuin alkaa itse modailemaan. Eivät varmaan kovin helposti vaihda sitten enään takuuseen jos niitä on veistelty.

4. SingletonII

Tykkäykset:
    0
    Tuohon leikkiin en lähde, olen lukenut liikaa Aku Ankkaa ja Hessu Hopon pöydän jalkojen sahailu on turhankin tuttua ;) Minä kun viilaan yhtä niin keikkuu toiseen suuntaan. Hauskinta tuossa oli se, että kun vein laitteen huoltoon niin huoltomies kokeili omaa Commuansa ja se keikkui todella pahasti eli ei ole mikään ainutlaatuinen vika kyseessä. Mikä olisi Länsi-Helsingin tai Espoon suunnalla nopea ja hyvä huolto (Pitskun Mäkitorppa?)

5. Buddha

Tykkäykset:
    0
    Minä kyllä lähtisin samantien viilailemaan mieluummin kuin kiertelemään kaikki Suomen huollot läpi. Mutta minähän nyt korjailen mopojakin kalsareilla, joten ymmärrän hyvin jos olet kasvanut jo purkka-teippi -vaiheen yli. :)

6. veepeejii

Tykkäykset:
    0
    Ite huomasin samaa että keikkuu pöydällä, otin kulmista kiinni ja väänsin pienesti ristiin (siis varovasti) ja tuon jälkeen ei enää keiku. tuossa rungossa on jonkinlaista "löysyyttä" ja sen takia käypi noin.

7. SingletonII

Tykkäykset:
    0
    Näin minäkin meinasin tehdä ja sanoin aikeistani huollossa johon sitten vastattiin, että piirilevy menee rikki todella herkästi jos se saa vääntöä osakseen eli en suosittele. Sain uuden takakuoren ja nyt toimii eli ei keiku eikä huoju ja laitetta voi jopa käyttää pöydällä ilman kolinkolin-ääntä.

Jaa tämä viestiketju