1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kehuja välillä asiakaspalvelulle --> DNA Telia yritysasp.

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Niko Maekinen, 10/9/03.

  1. Niko Maekinen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    278
    Tykkäykset:
    0
    Pitää välillä myös kehua asiakaspalveluja, jos siihen vaan aihetta löytyy. Siksi tämä topicci. No itse asiaan..

    Itselläni löytyy takataskusta pari "pöytälaatikko-"liittymää Telia-city. Ja nyt kun muutos hintoihin tuli voimaan. Niin piti tottakai laittaa ne hyötykäyttöön.

    Eli laitoin mailia yritysasiakaspalveluun käyttäjänvaihdosta ja kysyin, että voiko jossain myymälässä asioida. Ja siellä ottaa numerot ylös ja lähettää SMS:nä eteenpäin, että numeroni vaihtunut (huom.ilmainen SMS)..

    Käyttäjänvaihto tapahtui todella mutkattomasti ja pyysivät mailaamaan numerot heille suoraan. Ja he lähettäisivät viestit ASP:sta käsin. Otinpa sitten kopion tekstitiedostoon numeroista ja myöskin Cardstation-ohjelmalla kontakteista.. Ja eikun eilen mailiin n. 17:00. (jolloin yritysasp lähtenyt jo kotiin..)

    Tänään aamulla tuli palaute, että viestit lähetty eteenpään. Ja minuutin päästä alkoikin puhelin piippaamaan.

    Pakko myöntää, että toiminta oli nopeaa ja erittäin ystävällistä. Luulin, että tuollainen toiminta on jo kuollut käsitteenä..
    Jos ASP:sta joku lukee, niin kiitos kovasti.
     
  2. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Dna Telian asiakaspalvelu on omienkin kokemusten mukaan ollut erittäin laadukas.

    Haluan samalla myös kiittää Soneran teknistä tukea. Eilen saimme vihdoin sähköpostini toimimaan 6800 puhelimessa.
     
  3. jukra Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    3066
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Eipä toiminut sama juttu normaali aspan puolella, normaalille asiakkaalle. Kyselin josko onnistuisi ja sanoivat että no can do.

    Olen ottamassa Teliaa ensisijaiseksi liittymäkseni ja pitäisi saada viestit liikkeelle. Tuosta ylläolevasta kokemuksesta rohkaistuna sitten otin yhteyttä mailitse perjantaina ASPA:n, tänään tuli vastaus:


    kiitti tyhjästä siis. Ei ilmeisesti asiakas kelpaa joten täytynee siirtää tuo numero muualle, muistaakseni Soneralla sai netistä ainakin lähetettyä ILMAISIA numeroni on muuttunut viestejä.
     
  4. Tinde

    Liittynyt:
    2/7/03
    Viestit:
    41
    Tykkäykset:
    0
    Luulin ettei Telian liittymiä enää myydä. Olenko täysin väärässä? Dna:llahan tuollainen maksuton palvelu netissä kuitenkin on.

    Joka tapauksessa minusta tuossa ei nyt aspassa ollut mitään haukkumista, vaan se toimi täysin mallikkaasti. Vai olisiko sen aspan tätin pitänyt muuttua lisäpalveluksi sinulle jotta olisit ollut aspaan tyytyväinen?
     
  5. jukra Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    3066
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Eikun ajattelin että kun kerran tällainen onnistuu niin miksei se sitten onnistuisi kohdallani. Nyt siis ei ole kyse mistään lisäpalvelusta tms vaan siitä että löytyisikö ASPAlta sen verran palveluhalukkuutta että voisivat lähettää suurehkon määrän viestejä, käsipelillä tuo tuntuu pikkasen ikävältä ajatukselta.

    En nyt tiedä auttaako oma DNA:ssa oleva palvelu minua kuinka paljon kun ei sinne löydy Telialaisena tunnuksia. Ainoastaan tuonne Teliamobileen jossa vastaavaa palvelua ei ole.

    Eli ihmettelin lähinnä sitä miten yrityspuolella voi olla näin erilainen kohtelu asiakkaita kohtaan..
     
  6. Mini

    Liittynyt:
    24/9/02
    Viestit:
    85
    Tykkäykset:
    0
    Taitaa kyllä olla niin että kaikkien operaattoreiden yritys aspat toimii paremmin kuin henk. aspat. Kaikki tilastotkin tämän osoittavat että yritys aspassa vastataan nopeammin/käsitellään asiat nopeammin = asiakasmäärä pienempi kuin henk. aspassa.
     

Jaa tämä viestiketju