1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kauppa käy!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja aave69, 4/6/05.

  1. aave69

    Liittynyt:
    25/5/05
    Viestit:
    12
    Tykkäykset:
    0
    Nykyäänkö käy puhelinkauppa niin hyvin, ettei asiaksta tarvitse palvella? Onneksi löytyy asiantuntijoita täältä, kaupoista kun ei aina tietoa saa, saati ystävällistä palvelua.
    A.
     
  2. arivi Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    13/7/02
    Viestit:
    7875
    Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Näinhän se on, varsinkin ruuhkaisempina aikoina. Maksava asiakas menee kyselevän edelle hyvin usein, ja tämä sama ilmiö on muuallakin kuin vain puhelinkaupassa havaittavissa. Johtuneeko henkilökuntapulasta vai mistä, mutta paras aika mennä samaan "palvelua" on yleensä kun liikkeet aukeavat. ja on vielä suhteellisen hiljaista.
    Tämä foorumin etu on tietenkin, että saa pienellä vaivannäöllä puolueetonta tietoa ja niitä tärkeitä käyttökokemuksia. Esim. bugeista ei yleensä liikkeessä myyjä ole lainkaan tietoinen ;)
     
  3. personal jesus Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    5057
    Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Eikä monesti mistään muustakaan. Viime syksynä eräs Hesan keskustan Stockmannin myyjä myi minulle Nokia 7600:aa series 60 -koneena...Mutta se voi johtua siitä, että kyseessä oli Stockmannin myyjä.

    Itäkeskuksessa tiedän tosin pari aika asiantuntevaa Stockmannin myyjää.
     
  4. MaTiAz Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    26/11/04
    Viestit:
    2924
    Tykkäykset:
    0
    Ennen itekin luulin 7600:aa S60-koneeksi vähän korkeamman näytön vuoksi. Kun sain koneen käteen kokeiltavaksi, ihmettelin, kun ei se ollutkaan :)
     
  5. axu

    Liittynyt:
    24/11/04
    Viestit:
    210
    Tykkäykset:
    0
    nosiis kyllä niistä bugeistä tiedetään, koska niitä päivittäin laitetaan huoltoon, mutta eipä niistä oikein viitsi lähteä asiakkaalle kertomaan :) itse henkkoht palvelen kaikkia, liittymä- ja rauta-asiakkaita samalla tavalla kun huoltoceisseissä... joten hassua tuo yleistäminen :)
     

Jaa tämä viestiketju