1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kauanko gprs-yhteytesi on ollut maksimissaan pystyssä?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja juho, 28/10/02.

1. juho

Tykkäykset:
    0
    Pistänpä kovat pohjat, tällä hetkellä koneen uptime on 6päivää ~9h
    Yhteys on ollut päällä 129h 44min eikä katkea millään :)

Puhelimena siemens s45, softaversio on 21, modattu datakaapeli eli 2 akun johtoa on kiinnitetty datakaapeliin. 2 kertaa olen irrottanut laturin varmistaakseni ettei akku ole päässyt tyhjenemään salaa. Näemmä kummallakin kertaa lataamisen hetkeksi, vaikka akku oli täynnä. Ei ole tullut imuteltua kuin 615Mb, pääasiassa irccaamista ja www:n selailua. Downloadia tulee sellainen ~5.2Kt/s. Linuxin soitto-scriptit olivat sieltä mcfriskin gprs sivuilta.

2. huppu

Tykkäykset:
    0
    Minulla niinkauan kuin akussa virtaa riittää.

Näköjään akku kuluu tyhjäksi nopeammin jos kokoajan downloadaa täysillä, kuin jos vain pitää yhteyden päällä ja dataa ei kulje paljoa.

3. JiiJii

Tykkäykset:
    1
    Komisen tuntia, ei akku kestä kauempaa ;)

4. Acidnator

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    S7
    8tuntia taitaa olla yhdistelmällä Ericsson R600&WindowsXP, senkin pistin ihan itte poikki...nykyään tulee yleensä 2-3tunnin välein katkeilua, tai ainakin jos irkki pistää poikki niin yleensä boottaan puhelimen, eipä siitä haittaakaan ole.
    Puhelinta yritän yhä saada toimimaan Linuxin kanssa, no luck yet...

5. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Mun max aika on ollu jotain ~24h ja sen jälkeen oon itte katkaissut yhteyden. Masiinana T68i+IrDA+DNA+itte kasattu koneen riepu. Yhteydet on toiminu moitteettomasti lukuunottamatta viime viikkoa ja v-loppua. Soitin DNA:lle v-loppuna ja valitin ku GPRS yhteys ei skulaa niin ei menny ku jotain 5h niin alko taas toimimaan.

6. mto

Tykkäykset:
    0
    6310i+bluetooth+w2000 ja 15h on huiput..

Ja käytän GPRS:ää päivittäin tunteja :)

7. Matuning

Tykkäykset:
    0
    halvaannus

mulla kävi yksi maanantai yö sillai, että olin laittanut kazaalla jotain sontaa downloadiin ja kellon herättään aamulla 6.30 .
    Niin puhelin oli halvantunut yöllä niin, että kello oli pysähtynyt klo 5.12 ja mistään napista ei tapahtunut mitään. Akun kun otti pois ja taas pelas.
    No myöhästyin sitten töistä! esimies oli soittanut pariin otteeseen mun kännyyn mutta eihän se toiminu, mutta ei mitään sanktioita tullut : )

Onko muilla käynyt näin? mistä johtuen?

6510, Dna Gprs, Hoya irwave, Win ME...

8. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Viikonlopun yli on toiminut ok, WebBox+dna -yhdistelmällä. Eipä tosin mitään ongelmia vielä ole tullut vastaan muutenkaan..

9. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Mullakin on n. 24h jonka jälkeen olen itse katkaissut yhteyden. Kone on kasattu itte ja puehlin on 6310 ja COM portiisella datakaapelilla olen yhteydessä, ainut netti yhteys mikä mulla on niin siksi erittäin kovassa käytössä tunteja n. 360 ja tää systeemi mulla on ollu n. 3kk, dataa on tullu sellaset 2,5Gt ja menny 300mt...

Mulla ei toiminu maanantaina koko päivänä 17 aikaan soitto aspaan ja 17.20 toimis, ku teki vikailmotuksen. Et pistäkää paremmaksi tuon ajan kanssa...

10. BoxCarRacer182

Tykkäykset:
    1
    Omat pohjat varmaan semmoset, että yhteys avattu iltakuudelta, ja suljettu seuraavana aamuna siinä yhdentoista maissa...eli koko yö ladattu musiikkia..=) Puhelimena Erkin t65, ja yhteys DeNA...

11. santzes

Tykkäykset:
    0
    7 päivää, sitten piti lähteä assyille. Toisiksi paras tulos onkin jo tuplasti lyhyempi :/

12. jesi

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G3 + LG G Watch R & Nexus 7 4G
    about 1.5vko, ole tullu niin tarkkaa pidettyä kirjaa, viikko on ihan normaali yhteys. Kun päätelaite on vakaa ja routteria ei tarvi buuttailla.

Jaa tämä viestiketju