1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Katso missä puhut puhelimeesi

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja huippu, 7/2/03.

1. huippu

Tykkäykset:
    0
  2. Niko Maekinen

Tykkäykset:
    0
  3. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Toi nyt on jo sairasta. Miten joku jaksaa värkätä 1610:stä jotain asetta. No sveitsiläisethän ovat muutenkin todella eristynyttä porukkaa vuorten keskellä.

4. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jotenkin kun minulla on sellainen muistikuva, että noita kännyaseita on ollut tuossa 16xx-muotissa jo pitkän aikaa... Ilmeisesti joku on vain kiihdyttänyt tuotantolinjaansa, kun niitä on jo saksalaiselle poliisille asti huolta aiheuttaman..

5. lada-v8 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ne kaikkia keksii...! :)

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voit muistaa oikein, koska itse luin samaiselta sivulta saman jutun jo noin vuosi sitten. Eli toi ei ole kovin ajankohtainen välttämättä enää.

7. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    ihan tyhmaaa

8. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    ihan samaa mieltä!

9. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä noita muinaishalkoja oo enää vuosikausiin näkyny, eli jos näkis nyt sellaista kantavan tyypin niin kannattais ehkä kiertää kauempaa... :)

10. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vanhemmalla polvella on vielä paljonkin... Pitänee kaivaa hyllystä 1611 esille, niin saattaa päästä vielä lööppeihin. ;)

11. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mä oon nähny vanhemmalla polvella lähinnä 3310:ä, kun ovat pílkkahintaan saaneet, ennenkuin valmistus lopetetaan.

12. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Samaa mieltä, jos tyyppi kantaa tuollaista "high-tech uutuutta from 80-luku" niin on vähintäänkin epäilyttävää. Nimimerkillä: viime kesänä tapasin tuollaisen tyypin, jolla 1611 (eikä tässä vielä kaikki, sillä farkkutakistakin puuttui toinen hiha)

13. KLF

Tykkäykset:
    0
    Niin se tekniikka kehittyy. Aikaisemminhan tuollaista pystyi käyttämään vain lyömäaseena :)

14. iNdo

iNdo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    194
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Koska tulee Puhelinkioskiin myyntiin? :D

15. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joku 2110 tai vastaava olisi todella retro nykyaan. Sellaisen kun saisi jostain toimivan akun kanssa. Oma suosikkini olisi tosin erkin R250. Olen yrittanyt sellaista ostaa, mutta en ole viela loytanyt. Niita luulisi jostain viela saavan kohtuu kuntoisena.

16. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä meidän talkkarilla vaan on 1610 vielä. Lienee syynä siihen että jos jotain hajoaa, sitä ei saa kiinni.

17. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Älä edes ajattele arvostelevasi mun entistä puhelinta. ;)
    Nyt kyllä lahjoitettu sukulaisille.

edit: ainiin, onhan tossa kaapissa yksi 1611 ja toinen 1631. Toinen tippunut maahan ja hajonnut, toinen käynyt harrastamassa selkäuintia mökin laiturin alla.

18. -tiger-

Tykkäykset:
    0
    onko suomalaisetkin aika eristyneitä täällä merten keskellä?
    no niitä jaksaa värkätä tietenkin joku joka haluaa aseen mitä ei heti huomaa. jos niitä huumeratsian yhteydessä takavarikoitiin niin niissä piireissä tommonen varmasti on käytännöllinen. =)

19. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Huh.. no jos itsemurha tilastoja katsoo, niin suomalaiset on kyllä pelottavan eristynyttä euroopan taka pajulassa asuvaa kansaa.
    Pitäisköhän mun alkaa käyttää tuota 2110:ä taas. No en oo käyttäny nimittäin pariin vuoteen ainakaan. Akkukin varmaan aluksi ei pahemmin toimis.

20. iblib

Tykkäykset:
    0
    Mult löytyy joku tollanen vanha Nokia - ja akussakin on valmiusaika jotain parin kolmen päivän luokkaa... Se on helmi... Ja tosi tyylikäskin vielä! Sil on ihan MUST puhua antenni ylhäällä, siitä ei tingitä...

Jaa tämä viestiketju