1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannettava näytöllinen HF HS-6 (näyttöongelma?)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nisukka, 12/7/06.

1. nisukka

Tykkäykset:
    0
    Omistaako kukaan tai onko käyttökokemuksia kyseisestä näytöllisestä handsfreestä?
    Itse hankin tuollaisen noin pari viikkoa sitten ja muuten olen tyytyväinen, mutta kun kuuntelen puhelimellani musiikkia ja näyttö "vierittää" kappaleen tietoja näytöllä, niin tekstistä ei meinaa saada mitään selvää, sillä se "puuroutuu" haaleaksi (LCD-näytön hitaus?). Kun teksti on paikallaan näytössä, niin se on aivan normaali ja selkeästi luettavaa.

Onko handsfreeni viallinen ja vienkö takuuhuoltoon vai onko tämä todellakin "ominaisuus", jonka Nokia on sallinut laskea kuluttajille?

Olen käyttänyt tätä handsfreetä Nokia 6131-mallissa. Muissa en ole voinut kokeilla.

2. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla viallinen yksilö sulla. Ei mulla ainakaan tee tuota. Ihan hyvin saa selvää tekstistä kun se juoksee siinä näytöllä. Mulla tosin on käytössä 6230i mutta oudolta tuntuisi että 6131:ssa puuroutuisi ja 6230i:ssa toimisi moitteetta. Mutta mistäs sitä koskaan tietää. Sun pitäis varmaan kokeilla josko toimii 6230i:ssa.

3. nisukka

Tykkäykset:
    0
    Ok. Kiitos vastauksesta. Selvittelempä jos voisin jossain kokeilla muussakin puhelinmallissa. Jos ei toimi kunnolla niin vien huoltoon.

4. nisukka

Tykkäykset:
    0
    Käytin huoltoliikkeessä ja kokeiltiin toista handsfreeta (uusi pakkauksesta) puhelimessani. Sama "ominaisuus" edelleen, teksti rullatessa hankalasti luettavaa.
    Heillä ei ainakaan sillä hetkellä ollut mahdollisuuksia testata muussa puhelinmallissa sitä handsfreeta.

Nyt kaipailisin kokemuksia 6131:n omistajilta, joilla on tuo HS-6 näytöllinen handsfree, että "haalistuuko" teillä näytön teksti esim. musiikkia kuunnellessa, kun kappaletiedot rullaavat näytöllä?

5. nisukka

Tykkäykset:
    0
    Anteeksi, kun hoputtelen. Eikö kukaan muu 6131:n omistaja ole hankkinut näytöllistä handsfreetä?

6. AzizCF

Tykkäykset:
    0
    Luulen, ettei kovinkaan monella ole vielä hankittuna. Puhelin on kuitenkin kohtuu uusi ja HF:n hintakin on aika kova verrattuna muihin langallisiin HF:iin.

7. John

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään tietoa toimiiko tää hs-6 E70:ssä? - Nokian sivuilla ei listattuna, mutta tämä voi johtua siitä ettei E70:ssä ole radiota, joten 100% toiminta E70llä ei mahdollista. Mutta luulis kuitenkin toimivan muuten.

8. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Tuli hommattua 6233 ja kyllä todella puuroutuu teksti samoin kuin 6131:ssa. Eli ei mitään selvää saa biisien nimistä kun rullaa siinä näytöllä. Eli ei siinä hs kutosessa ole mitään vikaa. Sen näyttö ei vain toimi joissain malleissa niinkuin pitäisi.

Kuten todettua niin ainakin 6230i:ssa toimii ihan hyvin.

9. nisukka

Tykkäykset:
    0
    Kiitos jälleen tiedosta.
    Laitoin Nokiallekin palautetta, mutta eivät osanneet sähköpostin perusteella neuvoa muuta kuin että jatkaisin asian selvittelyä huoltoliikkeessä (mainitsin, että olin käyttänyt handsfreetä ja puhelinta huoltoliikkeessä).
    Niin ja silloin kun tuli käytettyä huoltoliikkeessä, niin sanoivat että ehkäpä "vika" korjaantuu jossain myöhemmässä softapäivityksessä. Epäilen vahvasti..

Jaa tämä viestiketju