1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannettava musiikki-HF HS-20, AD-41

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja yepp, 23/2/07.

1. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Tuli tuollainen ostettu stockkalla käydessä nokian e60 kaveriksi. Ensin meinasin ostaa normaalin adapterin millä saa kuulokkeet kiinni, mutta tuo ei ollut kuin about 5e kalliimpi niin ostin tuollaisen, kun tulee nappikuulokkeet mukana.

Netissäkin lukee "Mukavan tuntuiset kuulokkeet ja erinomainen äänenlaatu takaavat miellyttävän kuuntelukokemuksen". Kuulokkeet kyllä ovat surkeimmat mitä olen pitkään aikaan kuullut. Ääni on lähinnä pelkkää diskanttien kihinää ja alimmat taajuudet eivät kuulu juuri lainkaan. En kuitenkaan ole mikään kultakorva, parhaina kuulokkeinani on 30€ phillipsit joiden ääni minun mielestä on ihan hyvä, mutta nuo napit kyllä kuulostavat aivan kamalilta. Kun tuohon ad-41 liittää jotkut omat kuulokkeet on ääni ihan hyvä ja alimmatkin taajuudet toistuvat varsin mallikkaasti. Kaikki napit myös toimii hyvin ja johto pysyy tukevasti kiinni (ainakin toistaiseksi).

Onko kellään muulla kokemuksia tuosta satsista? Mahtaakohan kuulokkeissani olla jotain vikaa, vai onko tuo oikeasti nokian käsitys "erinomaisesta äänelaadusta"?

2. Kibber

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Legend
    Mä olen käyttänyt tota adapteria viime syksystä lähtien e50:n kanssa ja olen ollut noista mainitsemistasi syistä tosi tyytyväinen. Mutta sen kuuloke-osan laatu on kyllä jostain kehnon ja kammottavan välimaastosta. Napit tuntuu jotenkin epämiellyttäviltä korvissa ja ääni kuulostaa ankealta.

3. Markkanen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6 Plus
    Mulla tuli samalaite mukana kun osti nokia 3250. Itekki aluksi ihmettelin että näähä on iha paskat mutta ne pitää työntää SYVÄLLE korviin :)

4. _matson

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N80
    Tuli itekki hankittua tommoset. Kyllä ne korvissa minusta ihan hyviltä tuntuu mutta äänen laatu on jotain... ei niin hyvää. Osaksi saattaa kyllä johtua huono laatuisista kappaleista. Mutta kyllä nuo aina vakiot voittaa mennen tullen :)

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Juu korvissa ihan hyvältä tuntuu kyllä nuo napit, peittävät taustamelun ainakin ihan kuin olisi korvatulpat korvissa. Sen vuoksi varmaan alimmat taajuudet jää toistumatta...Mutta juu, eli voi ilmeisesti noista parista kommentista päätellä että kuulokkeissa ei mitään vikaa ole, kuulostavat vaan kamalalta :D No onneksi noita parempia kuulokkeita tuolta kaapista löytyy...

6. _matson

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N80
    Niin ja tuo liitin systeemi on ainakin itsellä ihan paska kun vähän liikuttaa sitä niin heti kauhia rätinä ja välillä sitä joutuu vähäsen pyöritellä että alkaa taas kuulumaan "kunnolla".

Jaa tämä viestiketju