1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannettava + 3G, netti toimii muttei messenger

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Blur, 2/10/07.

1. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Jännä ongelma iskenyt, kannettavan kanssa modeemina SE W880i ja netti toimii muuten täysin, mutta Messenger ottaa yhteyden, lataa listan ja pätkäsee, jonka jälkeen yrittää yhteyttä uudelleen ja tekee saman.
    Palkit on täydet, kaikki muut softat toimii aivan täysin, palomuurisoftaa ei ole käytössä. Asetuksetkin on kunnossa, puhelimella pääsen kyllä messengeriin, mutta kun se on modeemina niin koneelta ei pääse. Wlanin kautta kotona ei mitään ongelmia..
    Olen koittanut monia muitakin ohjelmia kuin itse messengeriä, trilliania jne. mutta ei auta.
    Ideoita?

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Ja käyttiksesi mahtaa olla.............?

3. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Windows XP Professional ihan normaalisti..
    Joo tässä on jotai kuun asennolla tms vaikutusta.
    Kaikkien muiden osoitteilla menee täysin helposti sisään, mutta minun omallani ei mene millään :(

4. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Et ole yksin, itselläni N80:n kanssa tekee täysin samaa. Pari kertaa pitää yhdistää uudelleen ennen kuin toimii. Ja minulla on käyttiksenä Windows Vista Home Premium. Netti pysyy kyllä päällä normaalisti, ja kotona wlanin kanssa toimii mesekin täysin normaalisti.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mitä tarkotiat netillä? www selailua? vai laajemin?

Mitä yhteyttä (APN) käytät modeemikäytössä ja onko varmasti juuri tuo? saako PC julkisen IPn vai NATatun?
    Joka tapauksessa GPRS yhteyksissä on palomuurit välissä, jos palvelusi haluaa palvelusta päin avata yhteyksiä niin voi olla ongelmia.
    Siis Mesenger toimii, mutta ei toimi sinun tunnuksilla? mitä ero tunnuksilla on, siis asetus, yhteystietojen ym. osalta?

Joskus törmännyt tapauksiin joissa tietty data vain sekoittaa luurin kautta yhteyden. sinulla ilmeisesti GPS yhteys ei katkea?

6. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Ongelmahan ratkesi, kun otin käyttöön datakortin, jonka sain perjantaina, mutta mietitään vielä tuota vanhaa ongelmaa jos siitä olisi jollekin apua.

nettikäyttönä tarkoitan torrentteja, ssh-yhteyttä ja ihan selailua..
    APN-kohdalla asetuksissa on Internet, joka DNA:lla on se käytettävä.
    Yhteys ei katkea, mutta sisälle ei vaan pääse, yrittää vaan yhteyttä uudelleen ennen kuin edes yhteystietolistaa näkyy.

Eroa näillä muilla on minun tunnuksiin verrattuna ollut varmaan yhteystietojen määrä, itselläni oli lähes 400 (joista iso osa tuli jotain vanhoja windows live hässäköiden takia, jotka poistin nyt), mutta tuolla datakortilla ja samalla liittymällä toimii messenger ihan normaalisti omilla tunnuksillanikin..

Hämäriä varmaan kuun asennosta johtuvia juttuja, jotka eivät enää häiritse, onneksi.

7. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Siinä se! Muuta ei tarvita ja tökkii.

Jaa tämä viestiketju