1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannattako hommata iPhone 6 Nexus 5 tilalle?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja zimii, 13/10/14.

1. zimii

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5
    Oon jo pari vuotta miettiny hommaavani uusimman iPhonen. Nyt ois tarpeeks painava syy hommatakkii se ku näytönkii koko kasvanu kiitettävään. Mut mites niitä kokemuksia? Oon vähä lueskellu täältä mut onko ketään kellä ois sekä Nexus että uusin omena ja osais vähä vertailla heikkouksia ja vahvuuksia näitten välillä?

2. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    On tuo Android sen verran hyvä käyttis että en lähtis vaihtamaan ellen olisi todella pettynyt esim. Nexus 5:n akukestoon tai kameraan..

Qwerty321, Taker and Konttainen like this.
  3. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Tää on taas tää makuasia. Itse odottelisin android ällää. Nyt varsinkin kun näkyy täälläkin olevan aika hyvin valitusta ios8:n bugisuudesta (joo on niitä androidissakin) ennenku joku pääsee sanomaan. Parempi kamera ja akkukestohan iipponissa on. Käyttiksen voi sitten jokainen itse päättää onko se heikkous vai vahvuus. Näytöt aika lailla samaa tasoa omaan silmään. N5 tietty hieman sirompi. Mutta muokattavuus on tällähetkellä vielä parempi kun ios8 ei ilmeisesti oo vielä jailbreakkia ja cydiaa saanut.

JPL tykkää tästä.
  4. Vildi

Vildi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    137
    Puhelinmalli:
    Moto X Style
    Vaikka itse sytyn enemmän anteroon, niin sanoisin että kokeile ihmeessä! Tekee välillä ihan hyvää välillä vaihdella käyttistä ja ymmärtää paremmin negatiiviset ja positiiviset puolet, etenkin jos aikoo huudella jommankumman paremmuudesta :D

Saat kuitenkin sitä mitä siitä sanotaankin, eli laadukkaan puhelimen hyvillä ominaisuuksilla ja erilaisella (joskin tylsällä omasta mielestä) käyttöjärjestelmällä :) Ei Applenkaan valinnassa ohi voi kovasti mennä, ja onhan niillä aika hyvä jälleenmyyntiarvokin mikäli aluaa palata takaisin anteroon

5. zimii

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5
    Kyllähän tää nexus 5.n kamera on huonompi mitä oon tottunu käyttämään mutta ei se nii paljoo häirihe itessää et pitäs sen takia vaihtaa, eikö myöskää akun kesto :D molempiin oon ollu iha tyytyväinen ja myöskii androidiin itessää. Ja varsinkii nyt ku tää ÄLLÄ tulee ni kattoo muuttuuko mielipide että haluaako sitä sitte luopua ees androidista :D mutta nii totta mitä vildi sano välillä on hyvä vaihtaa ja todennökösesti seuraava puhelin onkii sit joko toi i6 tai tuleva iphone 6s tai mikä ikinä onkaa.

Jaa tämä viestiketju