1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannattaako vaihtaa puhelinta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja aba, 13/4/03.

1. aba

Tykkäykset:
    0
    Eli olen saanut tarjouksen vaihtaa Nokian 6510 Nokian 8850:iin. Kumpikin puhelin ovat kuin uusia. Olenko liikaa tykästynyt jo tuohon 6510:iin kun en ole vielä vaihtanut? harkinnut olen kyllä ;) kertokaa perusteluja ja omaa näkökantaa! Siis vaihto tapahtuisi ilman mitään välirahaa!!

2. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika paha sanoa. 8850'hän on pahasti jo vanhentunut puhelin mutta jos ulkonäöstä tykkää kovasti niin miksikäs ei? Paljon pitäisi maksaa väliä? Aivan hirveän suuria summia ei kannata maksaa...

3. Jannemobile

Tykkäykset:
    0

Kyllä minä vaihtaisin ainakin. Ulkonäkö on Nokia 8850:ssa mielestäni hienointa kännykkä-designia koskaan. Itselläni on ollut myös Nokia 6510 enkä pitänyt sen "natisevasta" luonteesta. Nokia 8850 on sitäpaitsi arvopuhelin.

4. PoGelius

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Niinkuin jo sanottiin niin jos ulkonäkö on kriteeri niin silloin ehdottomasti, mutta 6510:ssä on paremmat ominaisuudet (vai olenko väärässä??)..
    Ja niinkuin Jannemobile sanoi 8850 on arvopuhelin.

Itselläni on myös 6510 ja jos minulle tarjottaisiin samanlaista vaihtokauppaa kyllä minäkin harkitsisin, mutta kyllä varmaan vaihtaisin, jos on kuin uusi..

5. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä, 6510'ssä on paremmat ominaisuudet.

Jaa tämä viestiketju